به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۶۹۴۱۹

در مقابل خطاهای احمدی‌نژاد ساکت بودند

گروه فرهنگي: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه منتقدان سالهای سال در مقابل سیاست های غلط دولت احمدی نژاد سکوت کردند، افزود: دولت یازدهم عاقل و سالم است.
در مقابل خطاهای احمدی‌نژاد ساکت بودند
حجت الاسلام دکتر «احمد احمدی» در رابطه با عملکرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هجمه های اخیر به سیاست های فرهنگی دولت «تدبیر و امید» به ایرنا گفت: منتقدان کنونی در مقابل خطاهای بیشمار احمدی نژاد سکوت کرده بودند. این افراد زمانی که دولت قبل بیت المال را یکسره از بین می برد، خاموش بودند، اما اکنون زمانیکه یک خطای جزئی می بینند، از همه جا صدا بلند می شود.

احمدی تصریح کرد: آقایان منتقد با وجود آنکه احمدی نژاد در مجلس حضور پیدا کرد و به همه نمایندگان توهین کرد، خاموش بودند، اکنون چه شده که روز به روز مخالفتشان با این دولت بیشتر می شود. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: آن همه اقدامات خلاف فرهنگ، سیاست و اقتصاد را نادیده می گیرند و فراموش کرده اند، کسی که در اعتراض به رهبری 11 روز دولت را تعطیل کرد احمدی نژاد بود که آن زمان هم صدایی از کسی بلند نشد.

وی با بیان اینکه اگر این دولت یکی از آن کارها را انجام می داد چیزی از دولت باقی نمی گذاشتند، تصریح کرد: مگر احمدی نژاد نبود که وزیر خارجه خود را زمانی که در سفر سنگال بود عزل کرد، کاری که از ابتدای تشکیل حکومت ها تاکنون سابقه نداشته اما اکنون تا ذره ای خطا می بینند صداها بلند می شود، در صورتیکه دولت روحانی عاقل، سالم و منسجم است و حرف حساب شده می زند.

احمدی گفت: انتقادکننده ها به دولت کم لطفی می کنند و اگر کسی انتقادی نسبت به مسابل فرهنگی دارد، بهتر است تذکر دهد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انسان عاقلی است و در صورت شنیدن تذکرات به آنها عمل می کند.

رضا
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۱۶:۱۶
خطا ???عبور از چراغ خطر?سبقت از راست? خطا ?جنايت خطا کجا بود (290974)
سرزمین مادری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۱۷:۱۰
جالبه ها .باپول ارگانهایی ونهادهایی غیردولتی براش تبلیغ کردن بعد میگن ما طرف کسی رو نمیگیریم ما فراجناحی هستیم .پول مردم جان مردم سلامتی مردم به فنا رفت (290987)
جواد.
Canada
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۲:۱۳
مشکل اصلی ما علاوه بر هشت سالی که از احمدی نژاد بر جا ماند، نوع تفکر احمدی نژادی است که متاسفانه مثل خوره به جان ملت افتاده است.
و تا این نوع تفکر درست نشود مشکلات ما پا بر جاست.
هیچ فکر کرده اید چرا علاوه بر آمریکا از جانب خداوند تحریم شده ایم و سال به سال بارش کمتر می شود. این چیزی نیست جز این نوع تفکر.
................... (291058)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۳:۲۱
وقتی در مراسم قرآن را بهمراه رقص و دف خدمت مشائی میبردند, زمانیکه مادر چاوز را تسلیت گفتند,زمانیکه در مجالس رقص بانوان در ترکیه شرکت کردند این منتقدین فعلی در حال دریافت حق السکوت از رحیمی بودند. (291071)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۱۶:۲۱
چون منافع اونا اون وقت به راحتي تامين مي شد ولي در اين دولت براي تامين منافع بايد زحمت بيشتري بكشند (290975)
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۱۶:۳۵
سزای کارشان را خواهند دید دست خدا بالاتر همه دست هاست (290978)
بگم؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۱۶:۵۱
عقل کل بود/استاددانشگاه بود/دکتربود/هاله نوربود/رییس دولت بهاربود/میخواست به هرخانواده ایرانی 1000مترزمین بده/کاشف قطعنامه ودلارکاغذپاره بود...بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟گم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟گم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟گم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟بگم؟بازم میگین بدبود؟ (290981)
شاپور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۱۶:۵۷
حتما به شما هم پولی رسیده از تدبیر وامید طرفداری می کنید (290983)
م.م
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۱۸:۴۸
كافر همه را به كيش خود پندارد (291014)
از عزت الله به شاپور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۰:۰۸
فعلا" که معاون اول اون دولت اختلاس کرده!
فعلا" که رئیس اون دولت چشمش را رو 22میلیون دلار خروج ارز از کشور بسته!
فعلا" که مدیران اون دولت ماشینها و خانه های دولتی را تحویل نمیدند!
فعلا" که رئیس اون دولت اسباب و اثاثیه نهاد ریاست جمهوری را بار خاور کرده!
فعلا" که معاون اول اون دولت به 170 نماینده پول داده!
فعلا" که اون دولت پول بیت المال را داد دست یه الف بچه و اونم خورددش!
فعلا" که 3000میلیارد تو اون دولت رفت کانادا !
فعلا" که تو اون دولت تریلی بار طلا و ارز میره ترکیه.....والا 500 حرف کمه (291030)
بزغاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۳:۵۱
فعلا که مدیران قبلی همه شون محکم سر پستاشونند و انگار آب از آب تکون نخورده و من وتو داریم برا یه لقمه نون ....دو میزنیم و تاوانش رو پسمیدیم. (291086)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۱۷:۵۲
در مورد برخی نمایندگان باید گفت : خلایق هرچه لایق!!!!
این دسته از نمایندگان لیاقتشان پیشرفت و آبادانی کشور و سلامت کشور نیست . اینها بعضا" لیاقت همان فساد گسترده را دارند که الان به حق یا ناحق آنها را باید شریک در عملکرد فاسدان دانست .!!! (290996)
رضا
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۱۸:۳۷
بله عاقل مثل ترکان مثل نعمت زاده مثل... (291011)
!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۳:۳۱
مثل تو ... (291075)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۰:۲۰
آنها خودشان به اتفاق رییس دولتشان خود خط قرمز هستند لذا هرکس در خط آنها نباشد از خط قرمز عبور کرده . بیچاره روحانی و وزیرانش . . . . که دایما" عبور کرده از خط قرمز ند ...... و باید مدام کارت بگیرند. (291033)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۰:۵۸
آنها که در مقابل بی قانونی های دکتر!!! ساکت بودند .... خودشان هم به همان امورات سرگرم بودند . آخر میدانید که . . . . . . آنها دکتر ند ریاضی خوانده اند سرشان توی حساب است . برای آنها 12000 میلیارد تومان عدد درشتی نیست ! برای من و شما مهمه . برای آنها نه!!!!! (291041)
مثل روز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۱:۰۸
آنچه شیران را کند روبه مزاج
احتیاج است احتیاج است احتیاج !!! (291044)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۱:۴۸
بنر رهبر حوثی های یمن تو کشور ما پخش میشه آنوقت میگویند ما در یمن هیچگونه دخالتی نداریم ،اما از عربستان و دخالتش در بحرین وا اسلاما سر میدهند،قسم حضرت عباس و دم خروس اینجا معنا پیدا میکند.هرچند که آقای ولایتی قبلا"هم گفته بود که از یمن تا عراق زیر سلطه ما هستند.ما حافظه تاریخی قوی داریم ،با مردم باید روراست بود. (291052)
دسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۲:۰۸
احمدی نژاد از ان روزی که در تلویزیون در حضور تمام ملت در جمهوری اسلامی شروعبه تهمت وافتراع به مسئولین مملکت زد وهمه مسئولین نظارتی وغیره برای وی سوت و کف زدند حالا باید جوابگو باشند (291056)
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۲:۳۷
دلم گرفت از اون کامنتی که برای استاد فرهیخته احمدی گذاشتند و گفتند حتما پولی گرفته که طرفداری میکنه .واقعا برو اول تحقیق کن ببین استاد فرهیخته از چه جایگاه اخلاقی محکمی برخورداره بعد اتهام بزن.متاسفم (291061)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۲:۴۶
سلام بهار عزیز
سوال هفته
کسی که هاله نور دید دزد کنار دستش را ندید.
ردیف افقی(5 خونه ) ستون عمودی (9 خونه ) (291062)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۳:۰۸
حنای دلواپسان دیگه رنگی نداره. دلشون واسه خودشون بسوزه و نگران خودشون باشن که با طناب پوسیده م ا رفتن تو چاه. مردم صلاح خویش رو بهتر میدونن و نیاز به قیم ندارن و بهتر منافع ملی رو تشخیص میدن. از جانب خودشون حرف بزنن. (291067)
از لرستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۳:۲۶
آقای دکتر احمد احمدی اهل شهرستان ملایر از نزدیک خدمتشان رسیدم ایشان انسانی مومن فرهیخته ومهربان وبسیار عاطفی هستند تا جایی که هر زمان از جبهه وجنگ و شهادت و پایمردی جوانان ای مرز وبوم سخن می گفت اشک در چشمانش حلقه می زدخاطره 18سال بیش در آمدن ایشان به لرستان با عنایت به اینکه ایشان ندرتا" در مسایل سیاسی دخالت نمی کند اما اوضاع واحوال دولت احمدی نژاد ودخالت وتوهین افراطیون به دولت روحانی باعث شده ایشان سکوت را بشکند واز کیان ملت وبیت المال به یغما رفته وتا راج واختلاس شده به شدت دفاع بکند (291073)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۳:۲۹
اين نمايندگان محترم ومراجع محترم اي همه حيف ميل بيت المال دراين هشت سال صداشان در نيامد ولي حالا------------- كسي امده كاري درست انجام بده وطبق قانون مملكت به پيش ببره اين همه سنگ اندازي تاسف (291074)
گوساله بزغاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۲۳:۳۵
بهتر بگیم حق السکوت گرفته بودند (291078)