به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۸۶۶۰۹

شوک رونالدو به مندس در جشن ازدواج

گروه ورزشی: در مراسم ازدواج با نفوذترین چهره فوتبالی جهان که با حضور میلیاردرهای بزرگی برگزار شد کریستیانو رونالدو یک جزیره به خورخه مندس کادو داد.
مراسم ازدواج خورخه مندس، مشهورترین مدیر برنامه‌های فوتبالی که از او به عنوان با نفوذترین شخصیت فوتبالی در بین باشگاه‌ها یاد می‌شود با یک شوک بزرگ به وی از سوی کریستیانو رونالدو همراه شد. موندو دپورتیوو در این باره گزارش داد کریستیانو رونالدو که ساقدوش مندس در این مراسم بود و با پسرش در این جشن حضور یافت یک جزیره در یونان به وی کادو داد. ارزش این جزیره خصوصی بین ۳ تا ۵۰ میلیون یورو برآورد شده است. ۱۰ جزیره دیگر برای فروش اطراف آن وجود دارند که ارزش برخی از آنها کمتر از ۵ درصد مبلغی است که باشگاه رئال مادرید در سال ۲۰۰۹ برای خرید رونالدو به منچستر یونایتد پرداخت کرده بود.

در این مراسم که در کلیسای سن ژائو باپتیستا برگزار شد، ۴۰۰ مهمان ویژه حضور داشتند. رونالدو همراه با مندس از طریق یک جت خصوصی راهی پرتغال شدند تا در این مراسم حاضر باشند. په‌په و کوئنترائو دیگر بازیکنان رئال مادرید حاضر در مراسم یاد شده بودند. انتظار می‌رفت ژوزه مورینیو هم در مراسم ازدواج مندس حضور یابد ولی او به خاطر همزمانی بازی چلسی با آرسنال در روز یکشنبه عذرخواهی کرد و در لندن ماند. این بازی را تیم چلسی با یک گل به آرسنال واگذار کرد.

افراد برجسته و میلیاردر زیادی این مراسم دعوت شدند. رومن آبراموویچ مالک میلیاردر چلسی، ناصر الخلیفی صاحب قطری و پولدار باشگاه پاری‌سن ژرمن، فلورنتینو پرس مدیر باشگاه رئال مادرید، خوان لاپورتا رئیس پیشین باشگاه بارسلونا، پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو و پیتر لیم مالک باشگاه والنسیا از آن جمله بودند. خورخه مندس مدیر برنامه‌های چهره های نامدار فوتبالی از جمله ژوزه مورینیو، کریستیانو رونالدو، کارلوس کی‌روش، لوئیس فیلیپه اسکولاری، دیه گو کاستا، داوید دخیا، ویکتور والدس، خامس رودریگز، رادامل فالکائو، نانی، آنخل دی ماریا و ... است.
مرجع : مهر