به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۶
 
۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۸۲۶۴۹

علم‌الهدی: باید تا زدن گردن‌شان پیش روید

گروه سیاسی: سید احمد علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد در ارتباط با برگزاری کنسرت‌ها تأکید کرد: بنده نه ضد موسیقی‌دان و نه دشمن هنر و هنرمند هستم. ما با حرام خدا و براندازی حدود و ارزش‌های الهی مشکل داریم.
به گزارش فارس او با اشاره به اینکه برخی می‌گویند موسیقی حلال یا حرام است، گفت: بنده به حلال و حرام آن کار ندارم، اما می‌گویم کنسرتی که در یک‌جا اجرا می‌شود و دختر و پسر هنگام برگزاری آن کف می‌زنند و هورا می‌کشند و سپس در خیابان به‌دنبال هرزگی می‌روند، حدود الهی را از بین می‌برند».

او افزود: بنده به حرمت موسیقی کار ندارم، زیرا هرکسی مرجع تقلیدی دارد؛ اما اینکه زنی با موی پریشان مقابل چشم یک عده جوان و آن هم در کنار حرم امام‌رضا‌(ع) بنوازد و مرد نامحرم بخواند، منکرترین منکرات است. او با انتقاد از حمایت‌کنندگان برگزاری کنسرت گفت: آیا این درست است که شمایی که در دفاع مقدس بوده‌اید و در جنگ شرکت کرده‌اید و شهید دادید، با حمایت از یک عده مطرب و خوش‌گذران و عیاش خود را در مقابل خون شهدا مسئول کنید.

او با اشاره به جریان حزب‌الله و حزب‌الشیطان، بیان کرد: مؤمنین حزب‌الله و کفار حزب‌الشیطان هستند که این دو جریان مقابلِ هم آشتی‌پذیر نیستند، پس باید با اینها جنگید و تا زدن گردن‌شان پیش روید.