به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب : ۵۰۵۰۹
معاون رییس جمهور:

زمان‌حذف و تعدادیارانه‌بگیران اعلام نمی‌شود

گروه اقتصادي: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: در زمان حاضر اخبار مربوط به زمان حذف و تعداد یارانه بگیرهای پردرآمد را اعلام و منتشر نمی کنیم.
زمان‌حذف و تعدادیارانه‌بگیران اعلام نمی‌شود
به گزارش ایرنا، محمد باقر نوبخت چهارشنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران در استانداری اصفهان افزود: همه یارانه بگیرهای پردرآمد از طریق کسب اطلاعات از پایانه ها و مراکز مختلف شناسایی شده‌اند اما اکنون تاریخ حذف آنها از فهرست یارانه بگیرها را اعلام نمی کنیم. انتشار این قبیل اخبار باعث نگرانی افراد و اقشار ضعیف می شود و دغدغه پیدا می کنند که مبادا از لیست یارانه بگیرها حذف شوند. وی با بیان اینکه در تبصره 21 قانون هدفمندی یارانه‌ها، محل منابع دولت تعریف شده، گفت: مجلس به ما اجازه داده که قیمت ها را افزایش دهیم اما دولت مخالف این کار است.

وی افزود: امسال 10 هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه ها برای بخش تولید، چهار هزار و 800 میلیارد تومان برای بخش بهداشت و درمان و دو هزار میلیارد تومان برای اشتغال و بیمه بیکاری پیش بینی شده است. معاون رئیس جمهوری در پاسخ به سوالی درباره استخدام افراد شرکت کننده در آزمون های استخدامی سال 90 و 91 گفت: اقدامات لازم برای استخدام این افراد صورت گرفته هرچند برخی از آنها منشاء قانونی نداشته و مراحل قانونی را طی نکرده است.

نوبخت افزود: دولت یازدهم به تعهدات قانونی دولت قبلی و اعتمادی که مردم به آزمون های استخدامی کرده اند، احترام می گذارد و آنها را پیگیری می کنیم. وی با تاکید بر این که بدنه دولت از نیروی انسانی اشباع شده است، اظهار کرد: مشکلات اشتغال و اقتصاد را نمی توان از طریق استخدام در دولت حل کرد. امسال 170 هزار میلیارد تومان برای حقوق کارمندان در نظر گرفته شده است.

معاون رئیس جمهوری درباره بازنشستگان فولاد گفت: دولت در شش ماه گذشته کمک خوبی در این زمینه کرده و هشت هزار میلیارد تومان به صندوق بازنشستگان برای پرداخت معوقات تا تیر امسال داده است. معاون مجلس، حقوقی و استان های معاونت برنامه ریزی رییس جمهوری نیز در این نشست در پاسخ به سوالی درباره تونل گلاب 2 گفت: این یک طرح داخلی و در راستای پدافند غیر عامل است.

علیرضا صالح افزود: این تونل در شش سال گذشته بدنبال حادثه ای که برای خط لوله اصفهان افتاد و آب شرب شهر اصفهان به مدت دو هفته قطع شد، احداث گردید. از این تونل در مواقع ضروری و برای تامین آب شرب حدود سه میلیون نفر جمعیت ساکن در استان اصفهان استفاده می شود.

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۱۱:۰۲
اگر "برخی از آن استخدام ها جنبه قانونی نداشته"، آقای نوبخت، چه دلیلی دارد که به آنها تن در دهید؟! چرا این قدر باید تاوان خرابکاری های 8 سال قبل از این دولت را بدهیم؟!! از که می ترسید یا رودروایستی دارید؟! غیر قانونی ها را اخراج کنید... (243610)
پرواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۱۶:۱۱
ای کاش گرانی باافزایش حقوق نسبتی داشت امروز شما میگوییدباگران شدن مخالفیم فرداچشم خودرا می بندی وباچشمک اجازه گرانی را میدهی دراین یک سال گذشته چه چیزی گران نشده است اگر چیزی پیدا کردی به شما جایزه خواهم داد (243683)
پزشکپور
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۱۶:۳۱
با این طناب پوسیته مجلس به چاه نروید یکبار مردم جواب یارانه به شما دادند ...این اقدام اعتماد مردم به دولت تدبیر وامید خیلی کم مشود سنجیده عمل کنید ..در هر خانواده چند بیکار وجود دارد...فعلا نه تورم کم شده نه رکود اقتصادی را مردم لمس کردند ...فقط حرف .....است نه عمل... (243687)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها