به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۷۵۷۱۹
درگذشت استاد قندی ضایعه‌ای برای اهالی رسانه

انتظامی: قندی را به تیتر منحصر نکنیم

گروه فرهنگی: معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است: کاهش شأن است که استاد قندی را فقط به تیتر منحصر کنیم؛ ایشان کار آموزشی می‌کرد، کار تالیف هم داشت و حضورش با اتکا به آثارش جاویدان خواهد ماند.
انتظامی: قندی را به تیتر منحصر نکنیم
حسین انتظامی درگذشت استاد حسین قندی را ضایعه‌ای برای اهالی رسانه دانست و گفت: استاد قندی در بسیاری از حوزه‌های حرفه‌ای رسانه سرآمد بودند‌، صاحب‌نظر بودند و شماری از شاگردان را ایشان تربیت کردند که اکنون در فضای رسانه‌ای کشور حضور دارند. کسانی که کار آموزشی می‌کنند و کار تالیف هم دارند به اتکا آثارشان، حضورشان جاویدان است. وی در ادامه درباره‌ی ویژگی‌های حرفه‌ای مرحوم قندی، گفت: ایشان در بسیاری از حوزه‌های حرفه‌ای رسانه سرآمد بودند اما آن چیزی که برای خود من جالب توجه بود و افتخار همکاری با مرحوم قندی را داشتم، توجه ایشان به حوزه اخلاق حرفه‌ای رسانه بود که امروز یکی از گمگشته‌های ماست.

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان در پاسخ به این پرسش که جامعه رسانه‌ای کشور برای تداوم تربیت چنین استادانی چه تدابیری باید بیاندیشد؟ گفت: این نسل‌ها باید تداوم پیدا کنند. این نگاه‌ها باید با حضور سایر استادانی که در فضای رسانه‌ای و مطبوعاتی کشور هستند، تداوم پیدا کنند. امیدواریم با تربیت شاگردان و استمرار آن،‌ این نگاه‌ها ادامه پیدا کند.
مرجع : ایسنا