به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ساعت ۰۰:۲۵
کد مطلب : ۳۸۴۰۴

مکاني: نام ايران‌وخوزستان را سربلند‌مي‌کنيم

گروه ورزشي: سنگربان ملي پوش تيم فولاد خوزستان گفت: در تمام مراحل تلاش مي کنيم تا نام ايران و خوزستان را سربلند کنيم.
مکاني: نام ايران‌وخوزستان را سربلند‌مي‌کنيم
سوشا مکاني با ابراز خرسندي از پيروزي تيمش در مقابل تيم قطري گفت: خوشبختانه با ارائه يک بازي زيبا و تماشاگر پسند تيم قطري را شکست داديم. وي در ادامه در پاسخ به اينکه دليل گل خوردن تيم چه بود، گفت: تيم فولاد خوزستان در اين بازي در دقايق اول از خستگي زياد رنج مي برد، اما بازيکنان با غيرت هرچه تمام‌تر توانستند روحيه مبارزه‌گري خود را حفظ کنند و اين تيم قطري را با سه گل شکست بدهند.
 
وي در خصوص حضور در تيم ملي گفت: اگر خداوند قسمت بکند و من پيراهن تيم ملي را بر تن کنم تمام سعي خود را براي حفظ آبروي اين مرز و بوم خواهم کرد.   مکاني درباره پيوستنش به تيم ملي در آفريقاي جنوبي گفت: کي روش ما را براي اين بازي حساس به اهواز راهي کرد تا براي تيم خود مسمر ثمر باشيم. هنوز برنامه سفر ما معلوم نيست.
 
شهاب کرمي نيز گفت:‌ بازي بسيار خوبي را برگزار کرديم حق فولاد برد بود که به حق خود رسيديم. در مراحل بعدي نام خوزستان و ايران را سربلند کنيم و دل مردم را شاد بنماييم. اين فرهنگي که اين روزها تنها در ورزشگاه غدير رايج شده است حرکت بسيار زيبا و پسنديده بوده که تماشاگران حتي پس از دريافت گل تيم خود بازهم دست از تشويق تيم محبوب خود دست بر نميدارند.   وي در پايان از تمام تماشاگراني که براي قهرماني اين تيم به تبريز آمده بودند تشکر کرد و گفت اين افراد باعث دلگرمي ما در تبريز بوده و تمام زحمت‌هاي ما در بازي با گسترش به دليل وجود اين تعداد اندک تماشاگران بوده است.