به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۷۵۵۸۴

داعش و مجازات شنیدن ترانه‌های مدونا

گروه بين‌الملل: گروه «دولت اسلامی» موسوم به داعش، دوست‌داران فوتبال را از پوشیدن پیراهن‌های باشگاه‌های جهانی فوتبال همچون منچستریونایتد، بارسلونا، رئال مادرید و میلان منع و چنین عملی را «حرام» اعلام کرد.
داعش و مجازات شنیدن ترانه‌های مدونا
به زعم داعش پوشیدن پیراهن این تیم‌ها همچون «بت پرستی» است و متخلفان چه زن باشند و چه مرد، با ۸۰ ضربه شلاق مجازات خواهند شد. به نوشته روزنامه بریتانیایی «دیلی ستار» گروه داعش همچنین شنیدن آهنگ‌های مدونا را ممنوع اعلام کرد، چرا که به زعمش، ترانه‌های این خواننده غربی، در دشمنی با اسلام سروده شده و همچنین نام مدونا از «مریم باکره» گرفته شده. پس شنیدن ترانه‌های او «حرام» است. گروه داعش اقدام به پخش بروشورهایی در شهر رقه در شمال سوریه حاوی این دستورها کرده و به ساکنان محلی نسبت به ارتکاب «این اعمال» هشدار داده است.

داعش همچنین پوشیدن مجموعه‌ای از لباس‌ها را که سمبل های مسیحی روی آن ها هک شده همچون صلیب، انجیل و کشیش، ممنوع اعلام کرده است. پوشیدن لباس‌هایی که حاوی کلماتی به زبان انگلیسی با معانی: من را ببر، دنبالم بیا، بوسم کن، مرا بخر، دختر زیبا، عشق بازی، سرگرم می‌کند، الکلی، انحراف و... که بر بسیاری از لباس‌ها هک شده، ممنوع شده است.