به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۷ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۴۹۷۵۴

ترافیک سنگین در اکثر محورهای کشور

گروه جامعه: مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
ترافیک سنگین در اکثر محورهای کشور
مرکز فرماندهی و کنترل ترافیکی پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین و سنگین در اکثر محورهای کشور خبر داد که برهمین اساس ترافیک در استان البرز در باند شمالی آزادراه تهران – کرج، از پیکانشهر تا پل فردیس و باند شمالی آزادراه کرج – قزوین از پل فردیس تا پل نظرآباد سنگین است. همچنین محورهای قزوین – رشت و کرج – قزوین، در طول محور و همچنین محور هراز از مبارک‌آباد تا رودهن، آبعلی تا امامزاده هاشم و در محدوده‌های گزنک، کلور، آب اسک و لاریجان نیز سنگین گزارش شده است.

براساس این اعلام، محدوده‌های گدوک، ورسک، پل سفید، سوادکوه و شیرگاه نیز در محور فیروزکوه دارای بار ترافیکی سنگینی است. محورهای اصفهان – نایین، اصفهان – شیراز و اصفهان – تهران در استان اصفهان و محور چمن بید و جنگل گلستان در خراسان‌شمالی و محورهای قزوین – زنجان و کرج – قزوین نیز دارای ترافیک نیمه‌سنگینی است. همچنین آزادراه تهران – قم در غرب تهران و محور دماوند به فیروزکوه در شرق تهران دارای ترافیک نیمه سنگینی است اما براساس گزارشات دریافتی سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
مرجع : ایسنا