به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۰۵ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۸۹۱۸۳

فروش دو میلیارد و 600 میلیونی فیلم‌ها

گروه فرهنگی: در هفته‌ای که گذشت هفت فیلم در حال نمایش مجموعا دو میلیارد و 600 میلیون تومان فروش کردند. سینما آزادی در اولین روز نمایش فیلم «محمد(ص)» 21 سانس را از ساعت یک و سی دقیقه نیمه شب تا ساعت 24 به این فیلم اختصاص داد.
سینماهای سراسر کشور در هفته ابتدایی شهریور ماه فیلم‌های «قندون جهیزیه»، «دوران عاشقی»، «مردن به وقت شهریور»، «خداحافظی طولانی»، «گینس»، «عصر یخبندان» و «نهنگ عنبر» را به نمایش گذاشتند. مجموع فروش این فیلم‌ها در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم به دو میلیارد و  675 میلیون تومان رسید.  در میان این فیلم‌ها «گینس» و «خداحافظی طولانی» به ترتیب بیشترین و کمترین میزان فروش را داشته‌اند.  «خداحافظی طولانی»  که مجموعا 20 سالن را در اختیار داشت 25 میلیون تومان فروش کرد و مجموع فروش خود را پس از 42 روز به 207 میلیون تومان رساند. در مقابل «گینس» با 58 سالن در هفته هشتم نمایش بیش از یک میلیارد تومان بلیت فروشی کرد.

فیلم «محمد (ص)» که قرار بود از روز گذشته نمایش داده شود از امروز در دو گروه سینمایی ماندانا و استقلال اکران شد. این فیلم  45 سینما در تهران و 98 سینما در شهرستان را در اختیار دارد. پیش‌ فروش بلیت‌های این فیلم  با استقبال چشمگیری روبرو شد تا جایی که برخی سینماها سانس‌های فوق‌العاده‌ای را به فیلم «محمد(ص)» اختصاص دادند. امروز پردیس سینمایی کوروش در شانزده سانس از 9 صبح تا 23:30 فیلم را نمایش می‌دهد. پردیس آزادی نیز در 21 سانس نمایش فیلم رادر دستور کار خود قرار داده که تنها پنج سانس برای خرید باز است و بلیت مابقی سانس‌ها فروش رفته‌اند.  شروع اکران از یک و سی دقیقه بعد از نیمه شب آغاز و تا 24 ادامه خواهد داشت.
فروش دو میلیارد و 600 میلیونی فیلم‌ها
مرجع : ایلنا