به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۵۴۲۲۶
خشونت سریال را زمان تدوین کم کردیم!

دفاع کارگردان: بايد شکنجه نشان می‌دادیم!

گروه هنري: کارگردان مجموعه تلویزیونی «انقلاب زیبا» با حضور در خبرگزاری فارس پخش صحنه‌های شکنجه در اين سريال را توجيه كرد!
دفاع کارگردان: بايد شکنجه نشان می‌دادیم!
بهرنگ توفیقی درباره نمايش صحنه‌های شکنجه در اين سريال گفت: ما از بار خشونت در تدوین کاسته ایم! صحنه هایی گرفته ایم که در تدوین آن را کم کردیم. مخصوصا در صداگذاری. ما درمورد شکنجه های ساواک حرف می زنیم. روی این کار تحقیق شده و برایش جلسه گذاشته ایم. درصدی برای تصویرکردن این شکنجه ها انتخاب کردیم که در تلویزیون هم مجاز باشد! ما این اجازه را گرفتیم که این صحنه ها را پخش کنیم. آن هم به فراخور قصه بود. بله. صحنه خشونت داشت و برخی هم ناراحت شدند اما بگذارید این را بگویم که باید نشان داده می شد! اگر نشان داده نمی شد، کوتاهی اتفاق می افتاد! ما این صحنه ها را با عشق به کسانی که این صحنه ها را دیدند ساختیم و فکر می کنم که اگر آن صحنه ها را نشان نمی دادیم در حق آن بزرگواران کوتاهی کرده بودیم!

هدی
Turkey
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۲:۱۴
بله خوب؛ حداقل یه هشداری چیزی... من 16سالمه، ولی لحظه اول دیدن این شکنجه ها از ترس شوکه شدم. حالا وای به حال اون کوچولوهایی که احتمالا کنار مامان باباشون داشتن بازی میکردن و یهو چشمشون به این صحنه ها خورده. (250848)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۲:۳۳
من مطمئن هستم تو فیلم های با خشونت بسیار بالا را هم نگاه کردی. البته اگر آن فیلم ها هالیوودی باشند، اشکال ندارند ولی اگر ایرانی باشند حتما مشکل دارند. (250989)
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۲:۲۹
بابا این مردم با شور و عشق و علاقه و خانوادگی با زن و بچه میرن صبح زود اعدام می بینن پخش زنده، تو جریان تصادف و نزاع و کشت و کشتار همه دوربین به دست فیلم میگیرن خاطره بشه براشون! حالا همین مردم روحیه ی لطیفشون شون با دیدن این صحنه ها لطمه دیده؟ یعنی باور کنیم مردم لطیفی داریم؟ (250852)
فريد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۳:۵۴
جل‌الخالق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (250867)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۱۵:۳۳
از کارگردان محترم عاجزانه درخواست میشه برای اینکه مردم از عمق جنایات داعش هم مطلع بشن ، یه سریال هم با موضوع دل انگیز داعش بسازند. ممنون که خیلی به فکر ما هستین!!!
مردیم از بی غصه ای !!! آخه خوشی زده زیر دلمون. از بس ارزونی و رفاه تو جامعه هست داریم به دام نیهیلیسم می افتیم. کارگردان جون کمک!! (250901)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۰:۰۶
من از جزئیات این فیلم اطلاع نداشتم اما با دیدن کلمه ساواک تا تهش گرفتم . زیاد سخت نگیر بهار (250949)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ۲۲:۳۱
ته چی رو گرفتی؟ به نظر شما ساواک خوب بود یا بد؟ شکنجه می کرد یا نمی کرد؟ (250988)