به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۷۰۸۸۶
سیم کارت های 912 با افزایش قیمت مواجه شد؛

بازار داغ سیم‌کارت در روزهای آخر سال

گروه اقتصادی: با نزدیکی به ایام پایانی سال قیمت سیم‌کارت‌های 0912 با افزایش مواجه شده و قیمت سیم‌کارت‌های کد 1 هم به 2.5 میلیون تومان رسیده است.
بازار داغ سیم‌کارت در روزهای آخر سال
بنابر اظهارات فعالان بازار در حال حاضر همچنان بیشترین تقاضا برای خرید کدهای قدیمی سیم‌کارت مانند کدهای 1 و 2 است که این کدها به دلیل کم بودن در بازار از قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سایر سیم کارت‌ها برخوردارند.در حال حاضر هر سیم‌کارت همراه اول با کد 1 در بازار با قیمتی بالغ بر دو میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد که البته این رقم براساس میزان رند بودن شماره متفاوت است.

سیم‌کارت‌های کد 2 نیز با قیمتی بالغ بر یک میلیون و 300 تا یک میلیون و 400 هزار تومان در بازار به فروش میرسند و البته قیمت خرید آنها از سوی خریداران سیم‌کارت به طور معمول حدود 100 هزار تومان پایین‌تر از قیمت فروش است.سیم‌کارتهای کد 3 همراه اول با قیمتی بالغ بر 900 هزار تومان و سیم‌کارتهای کد 4 با بهای بیش از 650 هزار تومان به فروش می‌رسند.همچنین بنا بر اظهارات فعالان بازار سیم‌کارت قیمت سیم‌کارت‌های کد 5 به حدود 600 هزار تومان رسیده و کد 6 و 7 به ترتیب با قیمت‌هایی بالغ بر 550 و 400 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند.

برای سیم‌کارتهای کد 8 نیز در بازار بر اساس صفر یا کارکرده بودن آنها، قیمت‌های متفاوتی در نظر گرفته شده است. به گونه‌ای که اکنون سیم‌کارت‌های کد 8 صفر با بهایی بیش از 400 هزار تومان به فروش می‌رسند و سیم‌کارتهای کد 8 کار کرده که تا چندی پیش قیمتشان حدود 200 هزار تومان بود اکنون بیش از 350 هزار تومان قیمت دارند.برای سیم‌کارت‌های کد 9 نیز با وجود آن که مدت زیادی از عرضه آنها در بازار نمی گذرد برای خط‌های کارکرده قیمتی معادل 250 هزار تومان و برای خط‌های صفر رقمی معادل 300 هزار تومان تعریف شده است.

همچنین سیم‌کارت 0912 با کد جدید صفر این روزها در بازار بالغ بر 300 هزار تومان قیمت تعریف شده است و هنوز سیم‌کارت کارکرده کد صفر در بازار بسیار کم است. قیمت سیم‌کارت‌ها که نسبت به ماه‌های گذشته با افزایش قابل توجهی مواجه بوده در حال حاضر در شرایطی است که فعالان بازار معتقدند بعید به نظر می‌رسد تا پایان سال بهای بالاتری برای آن‌ها در نظر گرفته شود.
مرجع : ایسنا