به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۱ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۴۹۲۲۲
برنامه‌ احمدی‌نژادی‌ها برای تولد هاشمی

احمدی‌نژادی‌ها بی‌خیال هاشمی نمی‌شوند

گروه سیاسی- رسانه ها: روزنامه شرق نوشت: روز سوم شهریور سالروز تولد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است، در این روز احمدی نژادی ها که نمی خواهند بی‌خیال «هاشمی» نمی‌شوند این‌بار به بهانه تولدش می‌خواهند در مجتمع رسانه‌ای هما جمع شوند. جمع‌‌شدنی که ابتدا به نظر یک جشن تولد می‌رسید اما «عبدالرضا داوری» فعال رسانه‌ای نزدیک به «احمدی‌نژاد» می‌گوید جشنی در کار نیست بلکه سوم شهریورماه به بهانه 80سالگی «هاشمی» کارنامه، بینش و روش او به نقد و بررسی گذاشته می‌شود.
احمدی‌نژادی‌ها بی‌خیال هاشمی نمی‌شوند
«احمدی‌نژاد» به‌ظاهر از سیاست کنار رفته اما سیاست‌ورزی‌اش همچنان ادامه دارد. تقابل با «هاشمی» هم از همان سال 84 از ارکان اساسی در اصول سیاست‌ورزی او بود. نتیجه هم گرفت. حالا یا خودش یا هوادارانش همچنان تصور می‌کنند که تقابل با هاشمی برای آنها سودآور است. «عبدالرضا داوری» که هر‌از‌گاهی در صفحه شخصی فیس‌بوک خود مطالبی در نقد هاشمی منتشر می‌کند، این‌بار هم خبر از برگزاری جلسه‌ای به مناسبت 80سالگی او داده است. او می‌گوید: «هدف از این جلسه کمک به شناخت آقای هاشمی است. ما اعتقاد داریم که ساختار حقیقی قدرت جمهوری اسلامی را ایشان پایه‌گذاری کرده و نقش ویژه‌ای در آن داشته ‌است، به همین بهانه دوستانی که در بخش آموزش و پژوهش مجتمع رسانه‌ای هما فعالند تصمیم گرفتند به بهانه تولد ایشان یک جلسه هم‌اندیشی برپا کنند.»

«صادق زیباکلام» هم که پیشتر کتاب گفت‌وگو محور با هاشمی از او منتشر شده، حالا از سوی هواداران «احمدی‌نژاد» برای شرکت در این نشست دعوت شده ‌است. او در پاسخ به اینکه چرا طرفداران «احمدی‌نژاد» تصور می‌کنند که همچنان از تقابل با هاشمی سود خواهند برد؟ درحالی که فضای سیاسی کشور با سال 84 بسیار متفاوت است و شاهد آن هم انتخابات سال 92 است می‌گوید: «آقای احمدی‌نژاد برای بازگشت به قدرت در سه‌سال آینده برنامه دارد و نمی‌خواهد که در بی‌خبری کامل بماند. آنها در سال 84 با تبدیل هاشمی به سمبل اشرافیت و احمدی‌نژاد به سمبل عدالت، دوگانه‌ای ساختند و از این تعارض بهره بردند و حالا هم تصور می‌کنند که با ادامه همان سیاست شاید بتوانند موفق شوند. اگرچه تصور آنها از قدرت هاشمی با واقعیت منطبق نیست، فکر می‌کنند که او همچنان در قدرت است.»

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۱ ۱۱:۲۵
شما هم خوشتان می اید هی اسم اینارو برسرزبانها بندازید بابا بیخیال !!!!!!!!!!!!!!! (242315)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۱ ۱۸:۲۶
اينها فكر مى كنند با آوردن اسم بزرگان بزرگ مى شوند ، شايد در برهه اى توانسته اند به توفيقاتي نيز برسند اما تاريخ قضاوت خود را دارد كوتوله ها هر چند كه لباس بزرگان را بر تن كنند همچنان كوتوله مى مانند ، هاشمى ستون انقلاب است و انشأاله سالهاى بعد از هشتاد را هم در عين سلامتي در خدمت انقلاب خواهند بود ، (242392)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۱ ۱۱:۲۸
هاشمي محبوب ملت است حالا اينها خودشونو بلند كنند محكم بكوبند زمين محبوبيت ايشان بيشتر خواهد شد (242316)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۱ ۱۱:۵۳
صدای که از دل بر اید بر دل نشیند دکتر الکی یه چیزی می پروند فردا منکر حرفهاش میشد دیگه جار زدن فایده ای نداره هرچه بگی گرگ امد کسی به دادت نمی رسه (242319)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۱ ۱۱:۵۵
تا افراد سودجو و منفعت طلب در کشور هست دروغ و تزویر و دستکاری آمار و دانشمند هسته ای 16 ساله در زیر زمین و هاله نور و ... خواهد بود (242320)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۱ ۱۵:۲۸
خدا رو شکر که روسیاهی به زغال موند . و حالا معلومه که تشت رسوایی چه کسانی افتاده .هاشمی عقبش مشخصه سابقه خودشو و خونوادش هم مشخصه .خدا نیاره روزی رو که دوباره امثال شما قدرت بگیرین . هرچند که الان هم از هر فرصتی برا خودنمایی استفاده می کنین. (242369)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۱ ۲۰:۳۷
خوبه خب.برگزار کنن.و بهتره که طرفداران هاشمی هم این بنر رو بزنن سر در محل همایش(اب رو بریزین همونجاتون که میسوزه ) (242405)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۱ ۲۳:۴۴
ببین پول و قدرت چقدر براشون شیرین نشسته (242424)