به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ساعت ۰۱:۳۵
کد مطلب : ۳۹۱۴۲

نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان؛ اتلتيکو0 چلسي0

گروه ورزشي: تيم فوتبال اتلتيکو مادريد در ورزشگاه خانگي خود در دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل چلسي متوقف شد.
نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان؛ اتلتيکو0 چلسي0
از دور رفت مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا اتلتيکو مادريد در ورزشگاه ويسنته کالدرون ميزبان چلسي انگليس بود که اين بازي در نهايت با تساوي بدون گل به پايان رسيد. در نيمه اول بازي پيتر چک دروازه‌بان چلسي هنگامي که قصد مهار توپ را داشت به هوا پريد و پس از برخورد با تيرک دروازه در هنگام فرود دچار مصدوميت شد و باعث شد تا مورينيو خيلي زود دست به ترکيب خود ببرد و مارک شوارتزر را جايگزين او کرد.

دو تيم حملات جسته و گريخته‌اي را بر روي دروازه يکديگر انجام دادند اما در نهايت توپي از خط دروازه‌ها در نيمه اول عبور نکرد. در نيمه دوم بازيکنان اتلتيکو که از حمايت تماشاگران خودي بهره مي‌بردند تلاش داشتند تا با طرح‌ريزي حملات دروازه چلسي را باز کنند اما در 45 دقيقه دوم هم در گلزني ناکام بودند تا اين بازي با تساوي به پايان برسد.

از حوادث مهم نيمه دوم دريافت کارت زرد توسط فرانک لمپارد بود که باعث شد ديدار برگشت در استمفوردبريج را از دست بدهد. مصدوميت جان تري هم مورينيو را مجبور کرد تا دومين تعويض اجباري خود را انجام دهد. دو کارته شدن جان اوبي ميکل بازيکن چلسي و گابي کاپيتان اتلتيکو از نکات مهم اين ديدار بود. شاگردان مورينيو با اين تساوي خارج از خانه بسيار اميدوار شدند تا با پيروزي در لندن فيناليست شوند.

شاگردان سيمئونه هم براي صعود به فينال اين پيکارها در استمفوردبريج کار سختي خواهند داشت. ديدار برگشت چهارشنبه هفته آينده برگزار مي‌شد. امشب هم رئال مادريد در ورزشگاه سانتياگو برنابئو ميزبان مدافع عنوان قهرماني بايرن مونيخ آلمان است.