به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۷۷۹۶۰

مرگ دو معلم زن در شادی پرسپولیسی‌ها

گروه حوادث: شادی طرفداران تیم پرسپولیس پس از پیروزی و شکست تیم فوتبال استقلال در جمعه شب باعث مرگ غمبار دو شهروند ماهشهری شد.
به گزارش ایرنا، پس از پیروزی تیم پرسپولیس مقابل تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر فوتبال کشور، شب گذشته بعد از پایان تقابل سرخابی ها، بسیاری از طرفداران تیم پرسپولیس با هیاهو و شادی با خودروها و موتورسیکلت های خود وارد خیابان های سطح شهر شده و موجب اخلال در نظم و آسایش مردم شدند.

بر اساس این گزارش در حالی که سه بانوی معلم در حال پیاده روی در یکی از خیابان های فاز دو ماهشهر بودند یکی از خودرو های افراد شادی کننده با سه معلم بشدت برخورد کردند. در این حادثه تلخ دو بانوی معلم در دم جان باختند و دیگری نیز بشدت مصدوم و روانه بیمارستان شد.

نیروی انتظامی ماهشهر در حال بررسی این حادثه مرگبار است. گفته می شود پلیس چند نفر را در ارتباط با حادثه شب گذشته ماهشهر بازداشت کرده است. طرفداران تیم پرسپولیس در برخی شهرهای استان از جمله اهواز نیز پس از پیروزی یک بر صفر سرخ پوشان پایتخت مقابل استقلال تهران به جشن و پایکوبی پرداختند. این جشن ها سبب ایجاد ترافیک و اخلال در تردد خودروها در اهواز شد.