به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۳
 
۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۵۱۸۵۰
رییس‌جمهور در جلسه استیضاح حضور می‌یابد

بناحق دکتری گرفته‌اند، حالا طلب‌كار هم شده‌اند!

گروه سياسي: عضو کمیسیون آموزش مجلس حضور رییس جمهور در جلسه استیضاح را قطعی دانست و گفت: رییس‌جمهور پس از پایان جلسه به اردبیل سفر خواهد کرد.
بناحق دکتری گرفته‌اند، حالا طلب‌كار هم شده‌اند!
جواد هروی در گفت وگو با ایلنا در خصوص اینکه آیا رئیس جمهور فردا در جلسه استیضاح وزیر علوم حضور خواهد داشت یا خیر گفت: با و جود اینکه سفر رئیس جمهور به اردبیل از چند وقت پیش برنامه ریزی شده بود اما آقای روحانی فردا صبح در جلسه استیضاح وزیر علوم حاضر و بعد از این جلسه به استان اردبیل سفر خواهند کرد.

نماینده قائنات در خصوص شکایت برخی افراد از وزیر علوم به دلیل افشای بورسیه های غیر قانونی اظهار کرد: اینکه عده ای با بی قانونی های خود از وزیر شکایت کنند جای تعجب دارد کسانی خود به صورت غیر قانونی و بدون آزمون به دوره دکترا وارد شده‌اند و روی صندلی نشسته اند که حقشان نبوده است و قرار است استخدامی شوند که حقشان نیست آنگاه چگونه خود پا بر روی قانون گذاشته و صحبت از قانون کرده و ادعای آن را دارند. وی در مورد نامه وزیر علوم به رئیس مجلس مبنی بر کلی بودن محورهای استیضاح نیز گفت: انتظار ما این است که سوالات باز شود و ابهاماتی که مطرح است از جانب وزیر پاسخ داده شود ما از وزیر انتظار داریم که آرام و با طمانینه پاسخ‌ها را با شفافیت ارائه دهد.

عضو کمیسیون آموزش در مورد تکذیب وجود بورسیه غیر قانونی از سوی مخالفان وزیر گفت: خلافی صورت گرفته که اسناد آن در اختیار وزیر علوم است درحال حاضر دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور نیز نسبت به این مسئله ورود کرده اما از نتیجه اقدامات آنها اطلاعی ندارم. هروی خاطر نشان کرد: اصل قضیه به عده ای باز می‌گردد که به دور از شرکت در آزمون و مصاحبه به دوره دکتری ورود پیدا کرده و بعد از آن جایابی و استخدام شده‌اند. دراین قضیه هر کسی که می خواهد باشد چرا که افراد برای من ملاک نیست چرا که این حرکت غیر قانونی است. درخبر ها آمده که آقای مسلمی نائینی نامه به بنده نوشته است که این مسئله کاملا خلاف بوده و نه به بنده ونه به کمیسیون نامه ای نرسیده است.

وی با تاکید براینکه اصل قضیه بورسیه غیر قانونی به اثبات رسیده است اظهار کرد: نمی دانم برخی افرادبه چه اعتراض دارنداین که به صورت غیر قانونی و بدون آزمون بورس شده در مقطع دکترا مشغول به تحصیل شده اند؟ نماینده قائنات در خصوص اظهارات رحمانی فضلی در جلسه هیات دولت مبنی بر اینکه وقتی که در دیوان محاسبات بوده این نهاد نظارتی به بحث بورسیه های غیر قانونی وارد شده است گفت: دیوان محاسبات جزو نهادهای نظارتی است که در موارد ضروری خود ورود می کند در این قضیه نیز دیوان از قبل ورود کرده و برروی جزیئات آن کار و نتایجی را نیز به دست آورده است.

امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۱۸:۵۴
دورود بر روحانی عزیز (246019)
مبتکر زیرک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۰۰:۱۱
نظرم اینست که انشالله فردا دکتر فرجی دانــــــــا عزیزمان استیضاح گردند!!تــــا دکتر روحانی عزیز مجددا "دکتر جعفر توفیقی" اصلاح طلب عزیز را مجددا سرپرست(همه کاره) این وزارت خانه مهم کنند و از ایشان بشدت اصلاح طلب تر(!!) را هر "6 ماه"(نهایت وقت ممکن) به مجلس برای رای -منفی- اعلام و معرفی کنند تا 3 سال با 6 پیشنهاد-منفی- به اتمام برسد آنهم با وزارت دکتر جعفر توفیقی عزیزمان!!...باید اینطوری با افراد بی سواد متحجر که علیه ملت هم هستند تا کرد...با کسانی که میلیاردها تومان 8سال رانت خوردندو بردند. (246091)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۱۸:۵۵
خوبه روحانی کلید دار جهنمه.کلیدش رو درمیاره وهمه رو میفرسته جهنم ! (246020)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۰۰:۰۲
فردا ساعت 8/5 الی 11/5 صبح از رادیو فرهنگ جلسه استیضاح را علیه تنها وزیر اصلاح طلب دوست داشتنی دولت اعتدالگرا حتما کامل گوش خواهم داد تا بدانم به چه کسانی هرگز رای ندهم و چه کسانی لایق رای هستند.
ضمنا دیگر هیچ انتخاباتی را نه تنها تحریم نمیکنیم بلکه هدفمند و کامل برنامه ریزی شده به کوری "جبهه پایداری و افولگرایان و کسانی که نظرشان جنگ با ایالات متحده و غرب است" شرکت خواهم نمود بخصوص در انتخابات "دو مجلس"-خبرگان و شورا- سال 94. (246086)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۰۰:۱۷
بعضی از کسانی که خیلی افراطی رفتار می کنند گاه عامل همان مخالفین ظاهری خود هستند ! (246093)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۱۹:۲۷
خدا رو شکر. (246027)
منتظرفردا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۲۲:۱۹
سلام.فردابهتون نشون میدیم (به جهنم)راوقتی با (فتنه) فرجی دانارا کنارگذاشتیم. مانخواهیم گذاشت آب خوش ازگلویتان پایین برود.دولت را که از ما گرفتید.حالانوبت مجلس رسیده؟براتون برنامه داریم از فردابا استیضاح فرجی دانا کلید میخوره.ما مثه استخوان لای گلو هستیم.آنقدر بحران وحاشیه درست کنیم که وقت دولتتان به اتمام برسد.پاشنه آشیل شما فتنه است.آی مردم فتنه فتنه فتنه. (246063)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۲۲:۵۸
اگر اینقدری که برای ما برنامه دارید در 8 سالی که بر سریر قدرت تکیه زده بودید برای پیشرفت کشور برنامه داشتید ، ایران وضعش نه اینی بود که الان هست. (246068)
منظرفردا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۰۰:۲۰
عموچندساله که ما خانواده وکارگزاران امام راحل وهمه را با همین داس فتنه دروکردیم. فردا فرجی هم درو میکنیم اصلا هرکی دور وبر امام راحل بوده فتنه گره وبایدبشینه خونه اش. ما فقط ولایتمداریم وانقلابی چی فکر کردی ؟یعنی دستی دستی بذاریم بورسیه های غیر مجاز فرزندان مارو افشاکنه؟ببین از اول کیا بودن ریزش کردن عبدالله نوری .موسوی.موسوی خوئینیها،منتظری،موسوی لاری،امام جمارانی،خاتمی،هاشمی،موسوی اردبیلی،موسوی بجنوردی،بیت امام،صانعی ،محتشمی،کروبی،طاهری، همه یاران امام ریزش کردن وجبهه پایداری رویش. (246094)
منتظر بمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۰۰:۴۳
خیلی تابلویی آقای منتظر فردا
معلومه که قصدت از نوشتن این جملات خرد کردن اعصاب دیگران است
بهت تبریک می گم
به این هدفت رسیدی (246100)
علی
Spain
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۲۲:۲۸
روحانی باید هییتی را مامور بررسی نحوه مدرک گرفتن تمام نمایندگان مجلس و مدیران در 8 سال گذشته کند من احتمال می دهم که نتایج حاصله مملکت را تکان خواهد داد (246065)
مونا
United States
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۰۰:۳۱
خطاب به مناتظر فردا

به چیزایی که گفتی ایمان دارم . کار شما خرابکاری و چوب لای چرخ پیشرقت کشور گذاشتن است . فقط منافع و قدرت خودتون رو میپسندید ولاغیر (246098)
سعدیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۲۰:۱۶
همش زیر سر زاهدی است و بس. (246040)
هموطن
Belgium
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۲۳:۵۹
به نظر من دولت حالا دیگه بایستی دست به اقدام اساسی بزند و تمام مدیران باقی مانده از دولت قبلی را کنار بگذارد. آقای رئیس جمهور اینها تفاهم و تعامل حالی شون نیست و چون مثل مدرک گرفتنوشون پستهای مفتی بدست آوردن، دنبال موقعیت هستند بصورت پیدا و پنهان و ضربه بزنند. (246084)
ممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۲۰:۲۷
افشا گري كنيد. باز هم مي گم خواهشا در استانداري هاي سراسر كشور تجديد نظر كنيد . (246042)
انتقام گیر جبار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۰۰:۰۵
دکتر روحانی اگر خدای نکرده فردا دکتر فرجی دانا استیضاح شد لطفا عقب نشینی و سکوت نکنید شما هم تمامی استانداری ها و فرمانداری ها و حتی وزیر اصولگرای کشور-فضلی- و وزیر بشدت اصولگرای دادگستری را با افراد مجرب و دانشگاهی و اصلاح طلب و دموکراسی خواه تعویض کنید...باید به افراد بی سواد متحجر را دست کم "100 برابر" پاسخ داد تا دیگر جرات دست اندازی و توطئه علیه ملت و دولت منتخب را از فکر خود بیرون کنند. (246088)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۲۰:۴۲
نمایندگان گروه پایداری و دوستان ام پی تی بدانند که تاریخ مصرف آنها تمام شده و باید به تاریخ بپیوندند
گیریم که با لابی و زد وبند سیاسی توانستند وزیر توانمند کابینه را استیضاح نمایند .با افکار عمومی جامعه چه می کنند؟ این دوستان دلواپس مطمئن باشند مردم هم آنها را استیضاح و در انتخابات دوره بعدی مجلس
حدف خواهند نمود تا بروند به دلواپسی خودشان و دوستانشان برسند .چون قطعا با ر ی کار آمدن مجلس جدید و همسو با دولت این آقایان محاکمه خواهند شد هم توسط قانون و هم توسط افکار عمومی جامعه (246049)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۲۳:۲۳
در حالي كه همه دولت تمام قد در حمايت دكتر فرجي دانا بسيج شدند و دكتر هاشمي وزير بهداشت نيز سخنان مبسوطي دو روز قبل در حمايت از فرجي دانا عنوان كرد متاسفانه نماينده تام الاختيار جبهه پايداري در وزارت بهداشت يعني . . . اين وزارتخانه از درج خبر حمايت دكتر هاشمي در سايت وزارت بهداشت شانه خالي كرد !!! اين در حاليست كه سخن وزير در سايت وزارتخانه مي بايست انعكاس يابد ولي اين فرد تندرو پايداري چي و دست راست كامران لنكراني اين كار را نكرد (246076)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۰۰:۱۵
اگر خود وزیر بهداشت همدست پایداریها نیست چه دلیلی داره که افراد پایداری رو معاون کنه ؟ آخه نماینده مشهد که برادر و یا پسر عموی وزیر است سخنگوی پایداری است و صحبتهای در مورد پایداری بودن خود وزیر هم شده است (246092)
پرسشگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۲۳:۴۰
چرا هیچ صحبتی از رانتهای وزارت بهداشت نمی شود؟ کسی که از کودکان زاهدان قبول شده، چگونه سر از طب هسته ای تهران درآورده، کسوت نمایندگی بتن کرده و اکنون جلودار حمله به وزیر علوم شده است؟ شما رسانه ها چقدر .... (246077)
مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۰۰:۳۱
ايشون مدعي العموم همه چيز و همه كس است اين فرد از صبحگاهان همه را در سايت سراسر دشنامش مورد حمله قرار مي دهد وي برادر عزيز فقط جلودار حمله به فرجي دانا نيست ايشان از انتخابات نظام پزشكي تا انتخاب شوراياري ها از توافق ژنو تا توافقات منطقه اي در مورد هر چيزي كه فكر كني مدعي است همان دكتر و پرفسور پزشكي هسته اي (246097)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۰۰:۰۵
واقعا شما اصلاح طلب ها که دم از آزادی بیان و زنده با مخالف من و هزار ادعای دیگر روشنفکری دارید خجالت نمی کشید در این چند روز هرچی تونستید به نماینده های مجلس توهین کروید دروغ گفتید و هیاهو کردید.این حق قانونی مجلس هست که وزیر رو استیضاح کنه.ایشون هم بیاد حرف های موافقان استیضاح را بشنوه و از عملکردش دفاع کنه هم نماینده های مخالف استیضاح و هم رییس جمهور محترم فرصت کافی برای دفاع از ایشون دارند.و مردم هم قضاوت می کنند.مگه این اولین استیضاح تو ایران هست؟ (246087)
بريا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۰۱:۳۶
ارايه ليست اسامي تعدادي از بورسيه ها افشاگري نيست.بد اخلاقي هم نيست. مثل بسياري از آزمون ها كه در رسانه ها نتايج شان منتشر مي شود. اسامي دريافت كننده هاي بورسيه نيز بايد اعلام شود. اگر گناهي نكرده اند چرا بايد نگران انتشار اسامي باشند. متاسفانه از بس پنهان كاري كرده ايم. شفافيت را افشاگري مي خوانيم. اگر گناهي كرده اند درب توبه و راه انصراف و عذرخواهي باز است (246108)
پاسخ به پرسشگر
United States
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۰۴:۱۱
رانت بورسيه غيرقانوني را در ابتدا تعداد معدودي از دانشجويان در يكي دوتا دانشگاه كشور بود كه به رسانه ها گزارش دادند و بعدا فراگيرشد.

شما خودتان كم لطفي مي كنيد خبرنگارها از كجا بدانند واقعا در گروه مثلا كودكان سيستان يا زنان شهيد بهشتي چه خبر است؟ شما خودتان بايد جزييات قابل توجهي از رانت خواري ها را به رسانه ها ارسال كنيد و مي تونيد يادآوري كنيد كه اسمتون رو منتشر نكنند ولي سعي كنيد بسيار دقيق و صحيح بنويسيد (246115)
رضا
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۰۷:۲۷
تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام کاسه لیسان. (246117)
حسن ازآمل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۰۷:۵۲
مديران عزتمندوفرهمندچون درراستاي نيازحياتي جامعه بوجودآنهادعوت شده اندنه ازباب گدايي دريوزگي بنابراين عزتمندانه ازحقوق مردم دفاع وازهيچ چيزابايي ندارندوهرگزبه گدايي نمي افتندتاروزگاري درمسندبمانندامابدون اختيار!انتظاربراينه اهل كرامت وعزت بخصوص روحاني هرگزدرموقعيت عجزوتقاضاقرارنگيرندكه اين خواست ملت نيست!اگرآقاي روحاني درنصب مديران ازصدرتاذيل به انسانهاي قوي وكاردان وشجاع مثل فرجي داناوظريف بيانديشندوعمل كنندبيشك ملت به حقانيت آنان بيشترباورواين انديشه براي ايران بهترماندگارخواهدشد.انشائلله. (246121)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ۰۷:۵۶
اميدوارم مسئولان دولت اقاي روحاني سري هم به بورس تهران بزنن بخداسهامداراروبيچاره كردن (246122)