به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۷۱۸۳۰
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

مطهری تاوان‌مواضع‌حق‌طلبانه‌اش‌را می‌دهد

گروه سیاسی: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: برای برخورد با خودسرها نیاز به عزم حاکمیتی است.
مطهری تاوان‌مواضع‌حق‌طلبانه‌اش‌را می‌دهد
عبدالله ناصری در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص حمله روز گذشته نیروهای خودسر به علی مطهری در شیراز گفت: آنچه به نظر می‌رسد، این است که گویا قرار نیست با خودسری‌ها برخورد شود. وی با اشاره به رفتارهای نیروهای خودسر اظهار داشت: این نوع اقدامات در دولت اصلاحات نیز صورت می‌گرفت و در آن زمان نیز هم رئیس جمهور وقت و هم دولتمردان هشدار می‌دادند که اگر جلوی این اقدامات و خودسری‌ها گرفته نشود، رفتارهای خودسرانه گسترش می‌یابد و دامنه دیگر مسئولان نظام را خواهد گرفت که همین مسئله عاقبت٬ آقای لاریجانی را هم در 22 بهمن 91 را گرفتار کرد.

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در دولت اصلاحات ادامه داد: به نظر می‌رسد که این خودسری‌ها با همراهی و حمایت‌هایی صورت می‌گیرد و اگر برخی حمایت‌ها و همراهی‌ها نبود، آنها خودسری نمی‌کردند. ناصری با بیان اینکه مطهری تاوان مواضع حق‌طلبانه و مستقلانه‌اش را می‌دهد، تصریح کرد: آقای مطهری نه به خاطر فرزند شهید مطهری بودن، بلکه به دلیل صحبت‌ها و عقایدش مورد تهاجم قرار می‌گیرد. به هر حال ایشان اصولگرا بودند و برخی‌٬ مواضع و صحبت‌های ایشان را نمی‌پسندند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به مسئولیت نیروهای انتظامی و امنیتی برای ایجاد امنیت برای افراد و برنامه‌های مجوزدار٬ خاطرنشان کرد: با وجود همه این مسائل، شرایط نیروهای خودسر اجازه برخورد با آنها را نمی‌دهد. وی با تاکید بر اینکه برای برخورد با خودسرها نیاز به عزم حاکمیتی است، ابراز داشت: اگر این عزم در میان مسئولان و مجموعه حاکمیت شکل بگیرد، می‌توان به حاشیه‌ رفتن آنها امیدوار بود. نمونه این عزم را در پرونده هسته‌ای می‌توان دید.