به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۶۱۱۱۰

فرهادی از مجلس رای اعتماد می‌گیرد؟

گروه سیاسی: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: محمد فرهادی گزینه پیشنهادی وزارت علوم به احتمال قریب به یقین از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت.
فرهادی از مجلس رای اعتماد می‌گیرد؟
علیرضا منظری توکلی با اشاره به اینکه مجلس بر اساس سه مولفه وزرای پیشنهادی را مورد بررسی قرار می دهد افزود: کارنامه، برنامه و نیز تیم همراهی کننده گزینه پیشنهادی در وزارت خانه، از مولفه های تاثیرگذار در نظر نمایندگان مجلس برای رای اعتماد و یا عدم رای اعتماد به وی است.

وی در خصوص فرهادی، وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت خانه علوم ادامه داد: ایشان با توجه به تجربه وزارتی و تخصصی ای که دارد از کارنامه موفقی برخوردار بوده، ضمن آنکه توان اجرای برنامه ها بر اساس اسناد بالادستی را نیز دارد و چنانچه در مذاکرات وی با مجلس مشخص گردد تیم همراهی کننده اش با فتنه مناسبات و ارتباطی نداشته باشد، قطعا موفق به کسب رای اعتماد از مجلس خواهد شد.

نماینده مردم بافت با بیان اینکه «فرهادی» بحمدلله با فتنه هیچگونه رابطه ای نداشته است اضافه کرد: دکتر فرهادی وزیر دولت اصلاحات بوده و با اینکه به لحاظ گرایش سیاسی اصلاح طلب است اما مجلس قطعا به او رای اعتماد خواهد داد. منظری توکلی با اشاره به این گفته رییس جمهور که «دانش آشتیانی» را اصولگرایان به من معرفی کردند، پاسخ داد: مطمئنا رییس جمهور محترم دروغ نمی گویند بنابراین تنها می توان گفت که بخشی از اصولگرایان که اقدام به این کار کرده اند دقت کافی را در معرفی دکتر دانش آشتیانی، اعمال نکرده اند.
مرجع : ایسنا

سيدجوادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۹:۵۲
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه...
هر چي ميشه فتنه...
5 سال گذشته و هنوز كه هنوزه اين قضيه تمومي نداره...
اگه اين نماينده هاي مجلس به همين اندازه كه روي واژه فتنه پافشاري دارن، روي وضعيت اقتصادي و اشتغال و معيشت مردم تمركز ميكردن الان ايران گلستان شده بود... (263662)
خاور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۱:۰۷
هر چیزی جای خودش. به نظر شما الان باید اثرات رای اعتماد به وزیر علوم رو بر قیمت پراید تشریح کنه؟؟؟
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. (263692)
علی
United States
۱۳۹۳/۰۸/۲۹ ۰۳:۲۸
برادر عزیز بین کاسب کاران فتنه و دلواپسان واقعی از تکرار فتنه تفاوت وجود دارد و مطمئن باش اگر زمینه فتنه در جناح اصولگرا فراهم باشد بسیاری از همین افراطیون مجلس بر اساس منافعشان ، به آن می پیوندند. (263771)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۹ ۰۵:۰۵
در استان ما آقای فرهادی افراد نزدیک به گروه موسوم به انحرافی را در راس هلال احمر گذاشته است ، اگر اینکار عمدی بوده نشان میدهد خودش باید وابسته به آنها باشد . (263772)
از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۹:۵۳
حتما رای میاره وقتی اسمشو امروز مجلس اورد همه با صدای بلند به نشانه تایید صلوات فرستادند الانم سایتهای اصولگرا را ببینین هیچ انتقادی بهش نکردن متاسفانه عقب نشینی صورت گرفت (263663)
خالقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۱:۱۰
وقتی کسی کارنامش پاک باشه هیچکس نمیتونه بهش گیر بده. (263693)
سيدجوادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۹:۵۵
نمايندگان محترم مجلس:
حق و حقوق 80 ميليون ايراني در دستان شماست و اين يعني حق الناس...
حق الله رو خدا شايد ببخشه ، ولي حق الناس رو هرگز...
كاري كنيد كه فرداي قيامت در پيشگاه خدا و دادگاه عدل الهي بتونيد جوابگوي كارهاتون باشيد...
البته اگه اعتقادي به دين و آخرت داريد!!!؟ (263664)
دانشجوی کرمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۳:۴۸
من با بقیه نماینده ها کاری ندارم.ولی شخص دکتر منظری توکلی انسانی بسیار وارسته،فراجناحی و بسیار خدوم است.سند این حرف بنده هم دانشجویان دانشگاههای کرمان به خصوص در زمان ریاست ایشان در دانشگاه آزاد کرمان است.از دانشجوهایشان بپرسید همگی میگویند یک رییس بسیار عالی،خوش اخلاق،متواضع،و دوست دانشجوها و در یک کلام رییس دانشگاه مثل ایشان پیدا نمیشه.و همه کار برای انجام دادن کار مردم انجام میدهد. (263745)
از سمنان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۱۹:۵۷
بله عقب نشینی شد مصاحبه اقای یوسفیان را با بولتن نیوز اصولگرا را بخوانید دستتان میاد (263666)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۰:۱۷
اگر رای نیاره گزینه بعدی باید جواد اطاعت باشه (263675)
دو..ست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۰:۴۴
درست مانند وزارت ورزش. رد این و آن باعث رو کار امدن گودرزی شد که بزرگترین تجربه ی مدیریتیش ریاست یه دانشکده کوچیک بود و دیدیم حال و روز ورزش را با حضور ایشان. حالا نوبت وزارت علوم رسید. سر انجام باید کسی انتخاب بشه که به معنی "آسته برو آسته بیا..." در این بین چیزی که جایگاه نداره خواست مردم برای تغییرات اساسیه. (263685)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۱:۱۷
بازهم عقب نشینی...آقای روحانی واقعا برای شما متاسفم...از توفیقی،میلی منفرد,نجفی,فرجی دانا,نیلی,آشنیانی به فرهادی رسید.... (263695)
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۱:۲۵
یه جوری شده که چون مجلسیا تاییدش کردن احساس بدی پیدا کردیم ...ببینین چیکار کردن اینا تو این مدت که من و شما به اینجا رسیدیم
البته آرامشی که هنوز بر دانشگاه ها حکمفرماست بخشی از ثمره ی مدیریت دکتر فرجی دانا است که نماینده های افراطی میگفتند آرامش رو از دانشگاه ها گرفته!
جای ایشون خالی ... (263698)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۱:۵۴
این گزینه کاملا تحمیلی مجلس است و بس
جناب دکتر روحانی در چند مورد پاسبان آرای مردم نبودید
چینش و اعداد و مهندسی آرای انتخابات 92 به صورتی بود که در چنین شرایطی اقلیت نمامیت خواه مدعی شوند که روحانی با اختلاف اندکی پیروز انتخابات شد ( همانطور که دیروز یکی از نمایندگان ...گفت)و اکثریت قاطعی در کار نبوده... (263707)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۹ ۰۱:۵۱
حالاقبوله که کمی عقب نشینی کردن، ولی دلیل نمیشه که بگیم گزینه ی تحمیلی بوده برادر!
خواهشا احساسی کامنت ندین (263759)
آرش از روستا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۳:۱۱
اگه رای نیاره گزینه بعدی خود میر حسینه... (263734)
اشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۳:۳۵
این دولت که به جوانان اعتماد ندارد اینها وقتی جوان بودند شعارشان جوان گرایی بود الان که پیر شدند مملکت به تجربه نیاز دارد بابا اینها تشنه قدرت هستند نه تشنه خدمت اینها افراد شصت سال به بالا را قبول دارند (263739)
رودسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ۲۳:۳۹
مگر فتنه 88 با حضور انقلابی و بابصیرت مردم شریف ایران در 9 دی به درک واصل نشد پس چرا دوباره نمایندگان مجلس حرفش را پیش میکشند ؟ آیا میخواهند دوباره فتنه آمریکایی اسرائیلی را زنده کنند؟؟؟؟آیا راضی به آشوب کشیدن کشور هستن؟ سخن حضرت امام را بخاطر آورید که فرمودند:میزان حال فعلی افراد است.خواهش میکنم گذشته ها را فراموش و به آینده روشن ایران اسلامی فکر کنید... (263742)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۹ ۰۰:۱۵
اين جماعت زخم عميقي از سال ٩٢ خورده اند...زخمي كه برايش هيج مرهمي به جز شكست دولت فعلي نمي يابند...الان تنهاترين سلاحي كه دارند سلاحي به نام فتنه است...درحال حاضر وضعيت به نحوي بيش ميرود كه اصلا به نفع اينها نيست...توافق ايران يعني مرك اينها... (263750)