به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۵۹۴۳۸
پروژه کاسبی سیاسی از فتنه و فتنه‌گري!

عجب توليدات‌انبوهي دارد كارخانه"فتنه‌گرسازي"

اجرای اخیر نشان داد پروژه کاسبی سیاسی از فتنه ، همچنان پابرجاست و آقایان، برچسب "فتنه گر" را در تیراژ زیاد تولید کرده و در جیب خود دارند تا هر لحظه که خواستند به هر که اراده کردند ، بچسبانند، حتی اگر هیچ دلیل وجود نداشته باشد. برچسب که دلیل نمی خواهد!
عجب توليدات‌انبوهي دارد كارخانه"فتنه‌گرسازي"
گروه سياسي: سايت عصرایران در نقدي نوشت: مجلس به وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت علوم رأی نداد و بدین ترتیب، این وزارتخانه در دومین ماه از سال تحصیلی دانشگاه ها همچنان بدون وزیر ماند. مخالفان دولت، در جلسه بررسی رأی اعتماد، محمود نیلی احمدآبادی را متهم به این کردند که در فتنه 88 نقش داشته است و بر همین مبنا به وی رأی ندادند!

جلسه مذکور را می توان مصداق بارزی از پروژه نامبارکی دانست که در چند سال اخیر شکل گرفته است و عده ای با هیاهوی بسیار آن را پیش می برند. پروژه هوشمندانه ای نیست ولی خوب کار می کند: «هر که از او خوشت نیامد را متهم به نقش داشتن در فتنه 88 کن ؛ تمام!» این اتفاقی بود که در مجلس رخ داد و ناطقان مخالف، یکی پس از دیگری وزیر پیشنهادی را متهم به دست داشتن در ماجرای فتنه کردند. جالب این که هیچ کس ، نه مدرکی ارائه داد و سندی در دست داشت. فقط یک عده گفتند که او در فتنه نقش داشت و یک عده دیگر هم باور کردند و رأی ندادند ؛ به همین سادگی!

فارغ از انگیزه های سیاسی برخی مخالفان رئیس جمهور در تضعیف دولت، باید افسوس خورد به حال نمایندگانی که بدون سند و مدرک شهروندان کشور را متهم می کنند و بر اساس اتهامی که خود ساخته اند و نه در جایی ثبت و نه در محکمه ای ثابت شده است، رأی می دهند. جالب اینجاست که نمایندگان مجلس که این قدر فتنه فتنه کردند، تغافل کردند که همین فردی که این همه به او تهمت زدند، کسی بود که در فتنه بزرگ تجاوز 8 ساله عراق به ایران، سال ها با به خطر انداختن جان خود در جبهه ها برای دین و کشور و انقلابش جنگیده و 7 سال از 8 سال جنگ را در دفاع از این مرز و بوم گذرانده است.

همزمانی ماجرای بورسیه با این جلسه نیز از آن نظر جالب توجه بود که گزینه پیشنهادی رئیس جمهور، در سال های دفاع مقدس، به خاطر حضور در جبهه ها، از بورسیه اعزام به خارجش صرف نظر کرده بود و اینک فاش شده که در دولت مطلوب نمایندگان مخالفان، چه تعداد از نورچشمی های مدعی ارزشگرایی با دور زدن قانون، بورسیه های دانشگاهی داخل و خارج گرفته بودند و با چپاول بیت المال در صدد خرید عناوین دکتری برای خود بودند!

بهانه های دیگر نمایندگان برای رأی ندادن به گزینه پیشنهادی رئیس جمهور نیز آنچنان عجیب بود که حتماً در تاریخ به عنوان اسنادی از آنچه امروز در مجلس ایران می گذرد، مورد توجه قرار خواهد گرفت. از جمله این که گفتند در دانشگاه تحت مدیریت وی ، جشن فارغ التحصیلی را مختلط برگزار کرده اند و این درحالی است همه می دانند که در همه دانشگاه های ایران و در همه زمان ها ، همه فارغ التحصیلان در یک سالن جمع می شوند و فارغ التحصیلی خود را با حضور مسوولان رسمی، جشن می گیرند کما این که تمام دوران تحصیل شان نیز در کنار یکدیگر درس خوانده اند!

تلویزیون جمهوری اسلامی نیز بارها و بارها جشن های فارغ التحصیلی را به روی آنتن برده است. اما از بین هزاران جشن فارغ التحصیلی، آقایان گیر دادند به محمود نیلی که چرا در دانشگاه تحت مدیریت تو، جشن فارغ التحصیلی بدون جدا کردن دانشجویان دختر و پسر از یکدیگر برگزار شده است. جا داشت که نیلی نیز به نمایندگان می گفت که همین مجلسی که شما در آن نشسته اید، مختلط است و نمایندگان مرد و زن زیر یک سقف هستند. اشکالی دارد آیا؟!

یا گفتند که او دانشجویان را به اردوی مختلط در ترکیه فرستاده است و لابد نمایندگان شنونده این سخنان ، با شنیدن کلید واژه های "اردوی مختلط" ، "دختر و پسر" و " ترکیه" با خود اندیشیده اند که وای! چه اتفاقاتی در آنجا رخ داده است و بعد هم رأی منفی داده اند. این در حالی است که فارغ از اصل و حاشیه این اتفاق و وارد یا ناوارد بودن اتهام، ماجرا این بوده که اساساً دکتر نیلی ، مجوز چنین اردویی را نداده بود زیرا در زمان برگزاری آن اردو، وی رئیس "دانشکده" بوده و صدور مجوز اردوهای خارج از کشور، فقط با مجوز "دانشگاه" میسر بوده است نه دانشکده.

خلاصه آن که ماجرای اخیر نشان داد پروژه کاسبی سیاسی از فتنه ، همچنان پابرجاست و آقایان، برچسب "فتنه گر" را در تیراژ زیاد تولید کرده و در جیب خود دارند تا هر لحظه که خواستند به هر که اراده کردند ، بچسبانند، حتی اگر هیچ دلیل وجود نداشته باشد. برچسب که دلیل نمی خواهد!

ادم نفهم
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۱۸:۴۳
می دونی چرا چون به این مجلسیها رای دادم (259008)
ایمان
United States
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۵:۰۵
من از این نماینده ها بیزارم مدام چوب لای چرخ دولت میزارن در حالیکه به خاطر عملکرد بد دولت قبلی ملت در محاصره همه جانبه قرار دارن .هر کاری دلشون بخواد می کنن (259249)
سعید
United States
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۱۸:۵۵
فعلا باید دستو پا شکسته گذراند تا انتخابات انجاست که به نظر من میتوانیم با ارا خودمان مجلس مطلوب مردمی را بسازیم.زنده باد اصلاح طلبان (259012)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۴:۰۴
خیلی امید وار نباش نقش پر رنگ شورای نگهبان چنان حالی ازمون بگیره که توی این چند سال ندیده باشیم وقتی نصف بیشتر نماینده های مجلس ششم رد صلاحیت شدن هنوز موضوع جالب فتنه وجود نداشت خدا بخیر کنه باید از بین اصولگراهای خیلی تندرو و اصولگراهای تندره بریم به این تندروها رای بدیم که یک وقتی اون خیلی تند رو ها رای نیارن دمکراسی واقعی در کشور ما نمونست (259245)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۱۸:۵۶
پس هركسي كه درانتخابات 88 به ميرحسين موسوي راي داده ويا عكس و پوسترايشان را جايي زده ويا ازكنار ستادايشان رد شده ويا خواب ايشون رو ديده ويا تو اينترنت واژه ميرحسين را سرچ كرده ويا........فتنه گرهست! بااين حساب قشرعطيمي ازمردم ايران فتنه گرند ،پس نماينده هاي محترم لطف بفرمايند مافتنه گران را محاكمه كنند تا ديه اين واژه فتنه دست ازسرما برداره ،كه بعيد ميبينم كسي يه دكان دونبش تو بهترين جاي بازارتهرانو واگزاركنه وبره تويه روستا بشينه پفك بفروشه ،اخه درامد داره واي اين فتنه ، (259013)
کارن
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۱۸:۵۶
داستانی از ملانصرالدین
عده ای در بیابان نشسته بودند و غذا می‌خوردند. ملانصرالدین که از آنجامی‌گذشت، بدون تعارف کنارشان نشست و شروع کرد به خوردن.یکی پرسید: جنابعالی با کی آشنایید؟نصرالدین غذا را نشان داد و گفت: با ایشان (259014)
بیدل
Netherlands
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۱۸:۵۸
می شود گفت آخرین نفس ها را گروه محمودیه (احمدی نژادیه)در مجلس برای حفظ موقعیت خود با بهره گیری از قضایای سال 88 می کشند.

یارب این نو دولتان را بر خر خودشان نشان... (259015)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۱۹:۲۵
تیتر بسیار جالبی است . این اقایان یک بار هم بگویند که در ان 8 سال چه بلایی سر کشور امد ؟فتنه(اگر بوده!!!!!!!!!) بزرگتر از ورشکستگی کشور نیست که همین اقایان بر سر این مملکت اوردند .خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوب کاسبی راه انداختید . (259023)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۱۹:۳۳
حیف دکتر نیلی نیست که از این مجلس .... رای اعتماد بگیرد؟!!!!!!!!!!!!!!! (259025)
باران زمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۰:۰۹
مهدی! زدی ب هدف (259157)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۱۹:۳۶
یه استقلالی به یک پرسپولیسی میرسه میگه حالت چطوره ؟میگه شش تایی ها
یه پرسپولیسی به یک اسقلالی میرسه میگه حالت چطوره؟میگه سوبله چوبله
طرفداران این دو تیم حرف دیگری برای گفتن ندارند .این جریان الان در این اقایان دلواپس و افراطی هویدا شده 90% ملت به اینا میگویند حالتان چطوره ؟میگند فتنه
خوبید ؟جواب فتنه .مردم در اوج بدبختی هستند .جواب فتنه .با دولت همکاری کنید.جواب فتنه.مردم از شما دلخورند جواب فتنه .دردولت حامی شما اختلاسهای زیادی شده و کشور به خاک سیاه نشوندید جواب فتنه.شما کاربران عزیزبگویید (259026)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۱۹:۵۰
دروغ هم کیلومترشمارنداره.احتمالا وزیربعدی رابدلیل پروازمختلط پرنده ها برروی فضای تحت مدیریت کاندیدای احتمالی ردصلاحیت کنند. (259033)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۱۹:۵۳
موندم اگه این واژه فتنه نبود اینا چه جوری اموراتشون میگذشت؟ (259035)
اسکندر جمالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۲۰:۰۳
عنان به میکده خواهیم تافت زین مجلس
که وعظ بی عملان واجب است نشنیدن (259041)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۲۰:۰۹
اگر نیلی فتنه گر 7 سال از بهترین عمر خود را در جبهه گذرانده رئیس دولت خیلی اصولگرا و هزاره سوم این آقایان حتی یک روز را هم در جبهه نبوده؟؟ اگر اینهمه فداکاری مد نظر نباشد در آینده اگر اتفاقی و جنگی باشد با القائات این آقایان مردم کلا" دلسرد و نسبت به همه چیز بی تفاوت خواهند بود. (259046)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۲۱:۴۸
انشالله مردم برای انتخابات دور بعدحواسشون را جمع می کنند که چه کسی را بفرستند مجلس (259071)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۲:۳۶
راست میگی تو با این فیلترینگ شورای نگهبان حتماً!!!!!!!! (259221)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۲۱:۵۹
این اتفاقات باید بیفتد تا مردم بیشتر افراطی ها و کاسبین فتنه را بشناسند. (259075)
خودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۰۱:۰۵
یبخودی حرص نخورید از کوزه همان برون تراود که در اوست عزیر یرادر (259120)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۰۵:۵۲
نفرین خدا بر کسانی که اهل تهمت بهتان و از بین بردن ابروی دیگر مسلمانند (259133)
اصول گرای واقعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۰۶:۲۱
خداازکسانی که بدون محاکمه وسندبرچسب تهمت ؛افتراوفتنه گربه دیگران میزنندنگذرد.من همه اینهاراواگذارکردم به خدا (259134)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۰۶:۴۰
زمستان 94 از راه میرسد (259135)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۰۷:۱۳
تا قانون به درستی اجرا نشود این بساط پابرجاست. وقت آنست که روحانی به تمامی وعده هایش که به مردم داد عمل کند (259136)
جان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۰۸:۴۸
والاه ما انتظار بیهوده داریم
به خدا 80 درصد این نمایندگان درستاد جلیلی فعالیت می کردند درمنطقه 70هزار نفری ما8ستاد فعال دلشتند نماینده شهر هم جز اعضابود
هرچه درتوان داشند در کل مملکت 4میلیون رای نیاوردند
حالا می خوهند از ملت انتقام بگیرند (259143)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۰:۲۹
مردم شناختن اونها رو کاری نمی توننن بکنن (259164)
ث
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۱:۰۶
مامردم ایران چقد ساده ایم رای دادیم به اقای روحانی که اوضاع بهتر بشه بهتر که نشد بدتر هم شد با تشکر از دولت تدبیرو ناامید (259183)
مقدم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۱:۱۸
همون رئیس جمهور از اصلاح طلبان هست کافی گرانی امان مردم رو بریده تو خودت فکر کن دوسال پیش مرغ و گوشت و بزنج که جزه معیشت مردم هست چقدر گران شده بعد مجلس رو اصلاح طلب بکون اون وقت کل دو لت مجلس میشه گارگاه خیاطی مجلس ببره دولت بدوزه مردم هم بدرک (259185)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۱:۵۰
توکلی اصولگرا گفته دولت در قضیه بورسیه با جدیت ورود کند!اینهمه تعلل از دولت کمی عجیب نیست.یعنی دستهای پشت پرده قوی ترند. (259200)
ناشناس
Germany
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۱:۵۹
فتنه وفتنه گری واژه ای که به مردم ودوستداران مردم نمیچسبد!!! (259204)
روح اله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۲:۲۷
البته یادتون رفت که بفرمایید با اجازه شبکه های ماهواره ای و سران فتنه در انتخابات آینده مجلس شرکت میفرمایید. (259214)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۳:۵۵
چه میکنند این کاسبان فتنه!! (259242)