به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۸۱۳۹۸

پرستار و معلم بایدبا 1/5میلیون زندگی کنند؟

گروه جامعه: مسعود پزشکیان، عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: وقتی یک معلم و یک پرستار ماهی یک تا 1.5 میلیون تومان حقوق می‌گیرد چرا یک پزشک باید ماهی 100 میلیون یا در بازار آزاد تا ماهی یک میلیارد تومان درآمد داشته باشد، قرار نبود شکاف طبقاتی زیاد شود.
پرستار و معلم بایدبا 1/5میلیون زندگی کنند؟
دكتر مسعود پزشکیان در حاشیه محفل انس تیم های اضطراری دوران دفاع مقدس و بسیج جامعه پزشکی در مسجد الزهرای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جمع خبرنگاران گفت: جهاد اصغر دوران جنگ بود که از آن سربلند بیرون آمدیم، حالا زمان جهاد اکبر است. رسول خدا(ص) هم وقتی از جنگ آمد گفت، حالا جهاد اکبر که مبارزه با نفس و مادیات است شروع شده است.

وی گفت: جهاد اکبر این است که رفتار ما این نباشد که دنبال پول، مقام و پست باشیم کاری که الان متأسفانه خیلی ها دنبالش هستند. پزشکیان ادامه داد: در مورد طرح تحول سلامت هم قرار نبود به جایی برسیم که یک پزشک ماهی 100 میلیون تومان یا در بازار آزاد تا ماهی یک میلیارد تومان درآمد داشته باشد در حالی که یک معلم یا یک پرستار باید باید با ماهی یک میلیون یا 1.5 میلیون تومان زندگی کند، مگر می شود با ماهی یک میلیون تومان زندگی کرد.

وزیر اسبق بهداشت گفت: قرار بود بهداشت همگانی و پوشش بیمه مناسب همگانی داشته باشیم، اما متأسفانه دنیا ما را به خودش مشغول کرده است به همین خاطر نتوانستیم به عدالتی که به دنبالش بودیم دست پیدا کنیم. راه حل این مشکلات این است که از شعار دادن دست برداریم و برای مردم کار کنیم، به جای اینکه دنبال پول و پست و مقام باشیم. مثل مردم و برای مردم کار کنیم و به فکر فقرا و محرومان باشیم آن وقت می توانیم به اهداف و آرمانهای انقلاب دست پیدا کیم، در غیر این صورت بقیه کارها حرف است.

پزشکیان گفت: حرف زدن آسان است، این عمل کردن است که سخت است، جهاد اکبر این است که به خاطر مادیات و پست و مقام از دایره عدالت خارج نشویم و گر نه این راست و چپ بودن ها همه حرف است. عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: راه حل این مسائل این است که صادق باشیم و به جای حرف برای رسیدن به آرمانهایی که از اول انقلاب دنبالش بودیم، تلاش کنیم ، مشکل اینجاست که هر کس منافع خودش را می بیند و شعارهایی می دهد که به آن ایمان ندارد.

وی گفت: روش کار ما الان در نظام بهداشت و درمان کشور غلط است، مکانیزمی را که در پیش گرفته اند، غیر عادلانه است، قرار بود منابع هدفمندی یارانه ها و مالیات بر ارزش افزوده را برای حاشیه نشین ها و مردم مناطق محروم هزینه کنیم نه در شهرها.

پزشکیان ادامه داد: قرار نبود این پولها را بین عده ای خاص تقسیم کنیم و درآمد آنها را بالا ببریم، تا شکاف طبقاتی و یی عدالتی بیشتر شود، این کارها هم غیر علمی است و هم غیر اسلامی. وی دوباره تأکید کرد: قرار نبود، یک عده ای در جامعه پزشکی درآمد ماهانه یک میلیارد تومانی داشته باشند در حالی که یک پرستار یا یک معلم باید با ماهی 1.5 میلیون تومان زندگی می کند، حالا پرستاران تیمی را دارند که صدایشان را برسانند، خیلی ها هستند که صدایشان به جایی نمی رسد، مشکل اینجاست که رسانه ها را هم بایکوت می کنند و آنها را هم به روشهای مختلف ساکت می کنند.

وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: واقعیت این است که من به عنوان یک پزشک که در شهر کار می کنم وقتی یک زانو عوض می کنم یا استنت قلب می گذارم حتی اگر پول هم نگیریم برای من اعتبار و منزلت می آورد و تبلیغ می شوم، مهم این است که آن فردی که در مناطق محروم زندگی می کند و هیچ وقت صدایش به بالادستی ها نمی رسد، به پزشک دسترسی داشته باشد.

وی گفت: ما محرومان و فقرا را نمی بینیم و آن وقت فکر می کنیم کار درست را انجام داده ایم، مقصر من هستم که در مجلس درست نظارت نکردم، مقصر دولت است که قانون را اجرا نمی کند، مقصر همه ما هستیم که بی عدالتی را می بینیم و ساکت نشسته ایم ما حتی استاد علوم پایه داریم که حقوق مناسبی نمی گیرد اما کسی صدایش را نمی شنود.

پزشکیان افزود: راه حل این است که قانون را اجرا کنیم و در مسیر عدالت گام برداریم، طبق قانون مدیریت خدمات کشوری قرار بود فاصله کمترین و بیشترین درآمدها بیشتر از 7 برابر نباشد، حالا با گذشت 10 سال از تصویت آن قانون، شاهد اختلاف 70 برابری درآمدها هستیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره انرژی هسته نیز گفت: واقعیت این است که برادران و خواهران ما و دانشمندان کشور ما به علم و مهارتی دست پیدا کرده اند که دشمنان ما را به هراس افکنده و ترسانده است و این یعنی اینکه ما قدرت داریم. وی افزود: ما باید به سمتی برویم که وابستگی مان را به دنیا کم کنیم. در دنیا هر کس به فکر منافع و مزایای خودش است ما هم باید به فکر استقلال و عظمت کشورمان باشیم.
مرجع : فارس

یک نفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۶:۳۰
مرد حسابی من کارگر پیمانکارم، حجم و ریسک و سختی کارم 10 برابر معلم و پرستاره، دارم جون می کنم، بخدا 800 تومن دریافتی منه!
به کجای زندگیم بزنم این پول بی برکت کثیف رو!؟ (309477)
علی
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۲۱:۱۴
عزیزم ایشون هم دارن به همین بی عدالتی اعتراض می کنن چرا یک پزشک باید ماهی 1 میلیارد تومن درامد داشته باشه هر چیزی سر جای خودش (309518)
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۱۸
عزیز تو که معلم نبودیاز کجا میدونیریسک کارت بیشتره؟
کارگر ساده روزی پنجاه می گیره میشه ماهی یک و پانصد
مدرک تحصیلیفوق لیسانس از بهترین دانشگاه کشور رو هم داری؟ دانشگاه آزاد نه دانشگاه دولتی روزانه !!!!! بیست و پنج سال سابقه معلمی داری؟ بچه داری نوشتن ب رو بهش یاد بدی؟
اصلا ما نخواستیم بچه هاتونو خونه نگه دارین درس بدین ما هم هیچی نمی خواهیم (309542)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۴:۵۵
مملکتی داریما.قبول دارم با هشتصد نمیشه زندگی کنی و بهت حق میدم ناراضی باشی و حقت بیشتر از اینه ولی قبول کن اهمیت کار و مسئولیت معلمی بیشتره.همین معلم هست که پزشک و مهندس رو آموزش میده چرا درامدش یک هزارم شاگرداش باشه (309625)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۶:۳۰
درود برپزشکیان
مرد حق (309478)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۷:۴۷
با شما موافقم افرین بر این نماینده شجاع مردمی
اما براستی چرا ب معیشت معلم پرستار ساده و کارگر توجه نمی شود؟؟
معلم ناامید شده (309641)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۶:۳۵
چرا فقط میگین پرستار یا معلم مگه فکر کردین کارمندای دولت بیشتر دریافت میکنن؟؟؟ (309480)
دو..ست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۲۳:۳۹
من قبول دارم همه اقشار مملکت از کارگر و معلم و.. حقوق اندک میگیرند. اما بد نیست به راندمان کاری هم توجه بکنیم. نتیجه کار چی هست؟ معلم های الان مانند معلمان سابق زحمت نمیکشند و از سال اول ابتدایی تا دیپلم دانش آموزان را ارجاع میدن به کتاب های چاپ شده توسط موسسات کنکور. خوب این معلم چه زحمتی میکشه؟ (309535)
عبد خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۶:۴۶
.... . هیچ چیز بدتر از این نیست که ببینی

بعد از سالها زحمت و درس حواندن وضعیت مالی پایین در قیاس با بقیه دا شته باشی.

اقای روحانی بدانید خیلی زود دیر خواهد شد. (309485)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۶:۵۶
کوگوش شنوا.حرف زیادشنیدیم.دریغ ازیک سرسوزن عمل کردن به وعده ها.این ازوضع حقوق،اون ازوضع بیمه و... (309488)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۷:۰۴
کفن پوشان کجایید؟؟
شهدا شرمنده ایم ؟؟
کفن پوشان جلوی ورزشگاه ایستاده اند از ورود خانمها جلوگیری کنند!
بقایی و رحیمی و زنجانی بعنوان وزرای چپ وراست و جلو دماغی دولت قبل شرمنده نیستند . فقط کمی ناراحتند که چرا کم کاری!! کرده اند .
معلم باید شرمند باشد . ... پرستار ... کارمند... کارگر.... و عموم مردم ...
اینها که با آنهمه درآمد ارزی در هشت سال ریاست جمهوری قبلی ؛ که هر چه کردند نتوانستند از این اختلاس کنند !! (309489)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۷:۱۳
باز خوبه معلم ها و پرستارا 1.5 میلیون درآمد دارن.من مهندس با انواع اقسام مدرک هایه بین المللی 2 سال دوره هایی تخصصی بیشتر از 2 ساله بیکارم. (309491)
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۲۱
مهندس کار بلد بیکار نمی مونه!!!!
مدرک که الآن دکترا هم پولی شده کار چی بلدی؟
من معلم همزمان می تونم تخصصی سه رشته روتدریس کنم
کشاورزی هم بلدم برق کشی لوله کشی ولی بابت اینا چیزی نمی گیرم فقطدر ازای کاری که انجام میدم حقوق می گیرم اونم خیلی کمتر از جاهای دیگه (309544)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۲:۴۳
آقای مهندس، نوشتار فارسی بلد نیستید؟؟

باید بنویسید: "مدرک های بین المللی"

نه "مدرک هایه" (309609)
علی
United States
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۷:۴۲
واقعا چرا به وزیر بهداشت در این مورد از طرف مجلس تذکر داده نمی شود ؟ بی عدالتی تا کجا؟ (309492)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۷:۴۷
تمام اداراتی که خدماتی هستند و خودشون درآمد ندارند همشون رنج حقوقشون 1 تا 2 میلیون هست
کارمندان نفت و گاز و تلفن و برق و آب و دارایی و قوه قضاییه رو با کارمندهم پایه توی وزارت ورزش و جوانان یا آموزش و پرورش یا پرستاران محترم و زحمت کش مقایسه کنید
عدالت کجاست (309493)
معلم
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۷:۴۹
دریافتی من معلم سراز پا تقصیر و مستضعف با بیست و هشت سال سابقه یک میلیونو دویستو شش هزار تومنه الان دو ماهه که از لطف دولتمردان به اینمقدار رسیده سال قبل یک میلیون تومان بود جناب پزشکیان از حس همدردی شما فقط قدر دونیم شبا از درد دندونام خوابم نمیگیره شما را به ماه رمضان قسم میدم نگین تحریم یک نعمته (309494)
----------------
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۷:۵۲
اقایان نماینده لطفا تلاش کنید حقوق معلمان افزایش یابد (309496)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۸:۴۴
انصافا معلم که 6ماه بیکاره باید اندازه پرستار بگیره
معلم در اصل داره ماهی 3میلیون میگیره چون نصف سال به مسافرت بچه هاش و ایرانگردیش میگذره
حتما ماموریت هم تابستان باید بگیرند
وجدانا شما جاهای دیگه راببینید مهندسان پروژ ها که 30 روز کارند در برابر یک معلم هفته ایی 24ساعت چقدر درآمد داره
بخدا معلم خیلی زیاد داره حقوق میگیره
نمایندگان درروزههای آخرمیخواهند خودشیرینی کنند استیضاح وزیر بیچاره را پیش کسیدند (309501)
علی ۵۳
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۲۱:۴۹
علی آقا باید معلم باشی تا درد معلم را درک کنی ۳۵دانش آموز بیش فعال در ی کلاس کوچک سرد وکم نور باید توجه اونا رو به درس جلب کنی وآموزش بدهی دو تا از این بچه ی کوچه رو عاصی میکنند متأسف که شاگردی چون تو تربیت کردم (309522)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۲۲:۱۴
دوست عزیز چرا مقایسه غلط می کنی ؟مهم ترین رکن هر جامعه ای آموزش است.متاسفانه بعضی از مسئولین و نمایندگان مجلس هم استدلال شما را دارند سیستم آموزشی ما در حال تنزل است و تبعات آن در حال نمایان شدن است.هر قدر به آموزش و معلم رسیدگی شود آینده جامعه تضمین است.لطفا برای به دست آوردن موقعیت خود ,موقعیت دیگران را تخریب نکنید (309526)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۱:۰۴
مهمترین رکن آموزش وپرورشه یعنی چی
فقط همین رابلدید
ولمون کن عمو
6ماه کار میکنی عید 20روز بیکاری
بهترین حقوق در این مملکت را میگیری بخدا (309582)
وریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۱:۰۶
علی آقای.......
نمیدونم پرستاری یا نه ولی اولا" الان تو ماهی در حدود 4 میلیون تومان بی کارانه و اضافه کاری دریافت میکنی پس مظلوم نمایی نکن دوما" نحوه خدمت کردن به مردم و مریض ها رو هم دیدیم انگار از دماغ فیل افتادید.و انگار مردم به شما بدهکارند.سوما" جوابتون رو با حدیثی زیبا از پيامبر صلى الله عليه و آله پاسخ می دهم.حضرت فرمدند:حضرت موسى عليه السلام مردى را نزد عرش ديد و به جايگاه او غبطه خورد و در مورد او سؤال كرد. به او گفته شد كه او به آنچه خداوند از فضل خود به مردم داده است حسد نمى برد. (309584)
مجید
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۱:۱۸
فقط میتونم بگم برات متاسفم با این سطح فکرت (309591)
جوان اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۱:۲۳
این مهندس مهندس که میگی ، مهندس که به دنیا نیومدن . توسط همین معلمها آموزش دیدن .
معلمها تاثیرگذارترین افراد جامعه هستن و باید بهشون توجه ویژه بشه
چون تربیت و تعلیم فرزندان این کشور به دست معلمهاست تا حدودی
وقتی دولت برای معلم ارزش قائل بشه یعنی به تعلیم و تربیت بها میده و این هزینه نیست بلکه سرمایه گذاریه برای نسلهای بعد
در هرحال حقوق معلما نسبت به بقیه کارمندهای دولت خیلی کمه و باید بیشتر بشه این حقوق (309593)
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۹:۰۱
با سلام باید بگم خیلی از پرسنل شرکت توسعه نیشکر اهواز آرزوی حقوق ماهی 1.5 رو دارن یکم تحقیق کنید ببینید چرا معلم برای 6 ماه تعطیلی در سال هم همون 1.5 رو بگیرن (309503)
فرشاد خیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۲۲:۳۹
آفرین بیفتید به جون هم خیلی خوبه !!! ماها فکر می کنیم اگه پای همسایه مون بشکنه ما بهتر راه می ریم باید به وضعیت بد معیشتی معترض بود نه اینکه چرا اون از من بیشتر می گیره ... نبود احزاب راستین سبب شده که ما نتونیم صدای اعتراض مون به وضیت بد اقتصادی مون رو درست به گوش مسئولین برسونیم چون تریبونی نداریم...... (309529)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۹:۱۷
با سلام
همه رو یاد کردین و دلتان براشون سوخت به جز پرسنل مظلوم ارتش
همون ارتشی که مدت خیلی زیادیه صداش هم درنمیاد....
آره عزیز، یک نگاهی هم به فیش حقوقی پرسنل ارتش بندازین
شما میفرمایین با یک و نیم میلیون نمیشه زندگی کرد ولی همین پرسنل ارتش دارن با ماهیانه هفتصد هزار تومان زندگی میکنن
کجای کارین ..... (309505)
حداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۹:۲۵
سلام ....موسم انتخابات و رای جمع کردن آمد (309506)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۹:۵۴
همه این صحبت ها در همان شعار باقی می ماند وعملی نمی گردد (309509)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۱۹:۵۵
ما که اون 1، 1/5 میلیون تومن در ماه رو هم درآمد نداریم ،شغل آزاد دارم به اصطلاح بخدا ماهی 500 تومن هم درآمد ندارم ، بیمه و تعطیلی و عیدی و .... چیزای دیگه هم پیشکش شما !!! حال بگید من و اقشار امثال من چکار باید بکنند؟؟؟‌من که از باعث و بانی این تورم و گرانی و بی درآمدیم نمیگذرم...قطعاً خدای تعالی هم نخواهد گذشت.امثال ما فقیر بیچاره ه ها که صدامون به هیچ جا نمیرسه فراوانند. (309510)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۲۰:۵۶
در زمینه شکاف طبقاتی کاملا شکست خوردیم (309515)
Eh san
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۲۱:۱۲
قبول که این عزیزیان هم درامد پایینی دارند ولی یکی نیست بگه کارگر با 600 هزار تومن زندگی میکنه!!! (309517)
mojnia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۲۱:۲۰
مگززمانی که خودش وزیر بود همچین اختلافی وجود نداشت؟ داستان کی بود کی بود من نبودم شد دوباره (309520)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۲۲:۱۱
درود بر مردحق گو یاشا سین . (309525)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۲۲:۲۶
آقایان نظریه پرداز که بر ضدمعلم وکمی ایام کار او اعتراض دارید این اوراق بچه های شما را کی تصحیح می کنه،شهریور کی امتحان میگیره مهر ماه هم که امتحان اضاف کردند .سایرکارمندان یک ماه درسال مرخصی دارند من معاون دبیرستان تا پانزده تیر هروز هستم شهریور هم کلش هستم چقدرموند یک ماه ونیم دوشنبه چهارشنبه هم که تیرومرداد همیشه هستیم درثانی معلم که بااون بچه های باتربیت امروزی کارداره داغون میشه خیلی ها ازادارت مختلف میان درمدارس آموزش یک ساعتو دوام نمیارن این کار فنیه کی میخاین اونو بدونید (309527)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۱:۰۸
ما بحثمون معلم بود نه شما که احتمالا معاون یا مدیری
در ثانی شما پول این کارها را میگیری
دوست من با زنش معلمه از یکماه پیش مشهده خونه معلم داره حالشو میبره
ماهی 3 هم دوتاش میگیرند 6 ماه هم بیکارند
والا خدا شانس بده
وزیر بدبخت بیچاره (309587)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۲۳:۲۱
انتخابات نزدیکه (309534)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۱:۰۶
بعضیا به جای اینکه بگن همه حقوق درست و درمون
بگیرن تا زندگیه نرمال داشته باشن،معلم زیاد میگیره،پرستار کم میگیره
بعد خودشو مثال میزنه من اینقد میگیرم این انصافه!!
دوست عزیز بگو همه خوب بگیرن همه خوب زندگی کنن
با این تفکر کهمن زندگیم خوب باشه بقیه به درک هست
که این بلاها سرمون میاد انچه را که میپسندی برای دیگران
هم بپسند. (309583)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۱:۱۲
استیضاح وزیر فقط برای رای نمایندگانه
بخدا معلم هیچ دغدغه ایی نداره
بهترین حقوق را نسبت به بقیه شغلها میگیره
درست خوندیم مهندس شدیم بهتربود بدون زحمت معلم میشدیم حالا تابستون استراحت میکردیم
والا بخدا (309588)
دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۳:۳۸
1-نه فقط پرستار ومعلمبا توجه به مشاغل بسیار سخت وخادمانه شان حق دارند از زندگی مناسب ودرخورشان برخوردار باشندبلکه تمام آنانکه مثل ان کارگر یا مهندس و...... معترض که واقعا بهجامعه خدمت می رسانند حقشان است از حقوق مکفی و زندگی مناسب برخوردار باشند 2- مکفی و مناسب یعنی اولا انسانی وس ثانیا متناسب با نوع خدمت 3-بر خورد اختلافی و دفاع متعصبانه هر کس از شغل خودش کمکی به حل مشکل یا شفافیت موضوع نمیکند..بلکه باید در بیان حق شرافتمندانه و حفظ کرامت انسانی همه آدمها با هر شغل مفید همدل باشیم. (309614)
دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۳:۵۴
اختلاف اندازی بین مشاغل قطعا هدف تبلیغاتی دارد5-گوینده باید مشخص کند واقعا چند نفر پزشک میلیاردی هست. آنهم در شرایطی که از اکثریت ی پزشکان خدوم جامعه با زندگی کم وبیش معمولی ویا با خدمات فراوان به نقاط محروم یادی نمیکند6-قطعا درآمد های میلیاردی اولا تعداد اندک . ثانیا نسبی یا مطلق شناخته شده.. وثالثااگر درآمدشان نامشروع ونامتناسب با خدماتشان است روشهایی برای مقابله وخل مشکل وجود دارد اگر اراده گوینده به حل مسئله با شد ونه تبلیغات... (309615)
دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۴:۰۴
تشخیص حقوق وحدود مشاغل موضوعی با صد ها زیر وبم کارشناسی و داشته های جهانی و بومی والبته انصاف وبی تعصبی است. وبهتر است همه با احترام به سایر مشاغل نیاز جامعه وبدون مقایسه به حقوق شرافتمندانه وکرامت انسانی احترام بگذاریم .چرا که اختلاف ویا توهین چیزی را حل نمیکند.8-قطعا در همه صنوف افراد زیاده خواه ومتخلف وجود دارند که به هیچ وجه قابل دفاع نیستند (309616)
حمید از هوراند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۵:۴۳
اقای دکتر ضمن تشکر از اظهارات بحق جنابعالی به عنوان یک معلم با بیست وپنج سال سابقه خدمت ارزوی داشتن یک وزیر غیر سیاسی کار بلد شجاع بی غرض بر دلمان مانده است (309626)
رحمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۶:۵۱
بحث اینکه جناب پزشکیان مطرح کردند به عنوان نمونه بحث معلم وپرستار را مثال زده اند والله اغلب غریب به اتفاق جمعه به استثنای برخی از ما بهتران که مشغول استفاده از موقعیت های بوجود آمده در مملکت هستند وکاملا دارند کاسبی غیر مشروع می کنن را شامل می شود ولی آیا این اظهارات را کسی می شنود وبه آنها عمل می کند ..... آیا کسی به جز اینکه فقط مشکلات را بر زبان بیاورد وارد رفع آنها شده ویا می شود خیر موقعیت ایجاب می کند که گرفتاری ها ومشکلات فقط بر زبان بیاید وعملی برای رفع آنها صورت نگیرد یعنی در این موقعی (309631)
رامین
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۷:۱۵
اقای پزشکیان همه ی حرفات درست و حسابی است چرا شما الان قراره انتخابات مجلس بشه به فکر تبعیض افتادید!!!!! (309633)
مراد
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۷:۴۹
یکی نیست بگه پیدا کن پرتغال فروش را .... (309642)