به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۳۹۲۷۸
ليگ قهرمانان آسيا

پيروزي پرگل اما تلخ استقلال در آزادي!

گروه ورزشي: تيم فوتبال استقلال در آخرين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا مقابل الريان به پيروزي رسيد.
پيروزي پرگل اما تلخ استقلال در آزادي!
تيم فوتبال استقلال در آخرين بازي خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 21:00 در ديداري تشريفاتي در ورزشگاه آزادي تقريبا خالي از تماشاگر( 330 تماشاگر طبق اعلام بلندگوي در ورزشگاه حضور داشتند) به مصاف تيم الريان قطر رفت که اين بازي با نتيجه 3 بر يک به سود استقلال به پايان رسيد. تا استقلال با يک برد پرگل با آسيا وداع کند. اين آخرين بازي استقلال در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا بود. آبي‌پوشان بعد از اين پيروزي بيشتر حسرت امتيازهاي از دست رفته را خوردند.

امير ياکوب داور مالزيايي مسابقه به محمد قاضي و کبه از استقلال و يونس يحيي و ابراهيم دامي از الريان کارت زرد نشان داد. در دقيقه 25 مسابقه خطاي مدافعان الريان روي محمد قاضي يک پنالتي براي استقلال به ارمغان آورد که آرش برهاني ضربه پنالتي را از دست داد. آبي‌پوشان چهار ملي‌پوش خود را به دليل حضور در اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي در اختيار نداشتند. خسرو حيدري، هاشم بيک‌زاده، اميرحسين صادقي و آندرانيک تيموريان امشب در ترکيب استقلال حضور نداشتند.

در دقيقه 55 سانتر ارسالي پژمان نوري به کبه در محوطه جريمه الريان رسيد که اين بازيکن هم با يک ضربه گل اول استقلال را به ثمر رساند.
در دقيقه 60 ضربه ارسالي ايمان مبعلي را دروازه‌بان الريان به طور ناقص دفع کرد که توپ به محمد قاضي رسيد و او با يک شوت گل دوم استقلال را به زيبايي به ثمر رساند و توپ به زير طاق دروازه‌ الريان خورد و وارد دروازه شد.
کبه در دقيقه 74 با يک شوت از داخل محوطه جريمه گل سوم استقلال را به ثمر رساند.
در دقيقه 82 فهد خلدان با يک شوت از داخل محوطه جريمه گل اول الريان را به ثمر رساند.

استقلال و الريان هر دو از گردونه رقابت‌ها حذف شده‌اند و اين بازي حساسيتي براي دو تيم از نظر جدولي نداشت. البته کنفدراسيون فوتبال آسيا به تيم‌هاي برنده در هر بازي در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا 40 هزار دلار پاداش پرداخت مي‌کند. الريان به ليگ دسته دوم قطر هم در اين فصل سقوط کرده است. در ديگر ديدار اين گروه تيم الجزيره امارات به مصاف تيم الشباب عربستان رفت که اين بازي با نتيجه 2 بر يک به سودل الشباب به پايان رسيد. هر دو تيم از گروه صعود کرده‌اند.

ترکيب استقلال: سيدحسين حسيني، حنيف‌عمران‌زاده، پژمان نوري، قاسم قاموشي( از دقيقه 92 بابک جباري)، احمد نعمت‌الهي، ايمان باصفا، ايمان مبعلي، ساموئل، مهرداد اولادي( از دقيقه 43 کبه)، محمد قاضي و آرش برهاني سرمربي: امير قلعه‌نويي

جدول نهايي گروه A 
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
1 الشباب 6 5 0 1 12 8 4 15  
2 الجزيره 6 3 1 2 12 10 2 10  
3 استقلال 6 2 1 3 7 7 0 7  
4 الريان 6 1 0 5 9 15 6- 3

مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۰۳:۲۳
امان از داور بحرینی (220764)
احمد
Australia
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۰۹:۳۰
استقلال امسال خیلی خوب نبود اما ناداوری ها امسال بیداد کرد/ اگه اون ضربه ای که به قاضی زدن پنالتی میگرفت یا دقیقه 93 کبه تک به تک رو گل کرده بود یا داور بحرینی اون پتالتی مسخره رو نمی گرفت حالا شرایط کلی فرق میکرد. اما اگرها زیاده و انشالله واسه فصل بعد قهرمانی دوتا جام رو بگیره (220783)
اگزوز خاور... داور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۳:۱۰
استقلال اگه منتظری.نکونام رو بخاطر پول رد نمیکرد الان جریان فرق داشت.ولی دم فولاد گرم (220822)
سارا فراری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۳:۳۴
سرمایه مون رو ندید ب باد با فوتبال (220829)