به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۱۴۳۶۵

پایگاه خبری - تحلیلی تدبیر ۲۴ هم آمد

گروه سياسي: همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید به ریاست جمهوری دکتر روحانی پایگاه خبری تحلیلی تدبیر۲۴ در حمایت از دولت اعتدال آغاز به كار كرد.
پایگاه خبری - تحلیلی تدبیر ۲۴ هم آمد
این سایت که با بخش‌های متفاوت جدید از امروز به جمع رسانه‌های آنلاین کشور پیوسته است در بخشی از معرفی خود آورده است: فارغ از انتخاب جامع ملت فهیم ایران که خواستار مدیریت با تدبیر به جای مدیریت با تجهیز در سطح کلان ملی و در عالی ترین مقام اجرایی کشور شدند، دست اندر کاران پایگاه خبری تحلیلی تدبیر۲۴ نیز بر آن شدند تا اعتدال در رکن چهارم دموکراسی یعنی رسانه و حوزه فضای مجازی را نیز به نمایش بگذارند.

... بر اساس همین شاخصه ها، تدبیر۲۴ در ادامه حرکت عظیم ملت در ۲۴ خرداد ماه پا به عرصه وجود می گذارد تا با فکر و طرحی نو، حوزه رسانه را به سوی مردم که صاحبان اصلی آن هستند راهبری کند. تدبیر۲۴ می خواهد با همراهی و همیاری مخاطبان خود ادامه مسیر دهد و رسانه ای باشد از جنس مردم و برای مردم. این سایت نه به دستور کسی ایجاد شده و نه وامدار هیچ فرد و یا جریانی است.

پایگاه خبری تحلیلی تدبیر۲۴ آمده است که پیوندی باشد میان خواسته های مردمی که همیشه حق دارند بپرسند و دولتی که با امید و اعتدال آمده است تا پاسخگو باشد...امیدواریم در طی طریق این راه رسانه ای نماینده شایسته ای برای مردم و آئینه مناسبی برای پوشش خدمات دولت و سایر نهاد های نظام باشیم. این سایت به نشانی www.tadbir24.ir از امروز در دسترس علاقه مندان و مخاطبان قرار گرفته است.

۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۲:۰۳
با سلام خدمت عالم بزرگوار و رییس جمهور منتخب دکتر روحانی.. مطلبی را در مورد کابینه میخواستم عرض کنم... اخیرا زمزمه هایی به گوش میرسد برای رای اعتماد ندادن به گزینه وزیر علوم آقای نیلی منفرد و وزیر بهداشت آقای هاشمی و وزیر مسکن آقای آخوندی و وزیر نفت آقای زنگنه و وزیر تعاون آقای ربیعی... من پیشنهاداتی در صورت اتفاق این امر به شما داشتم... به نظر من بهترین جایگزین برای آقای نیلی منفرد اقای جاسبی یا علی عباسپور تهرانی، غلامعلی افروز هست... برای جایگزین آقای ربیعی اسحاق جهانگیری یا مرتضی بانک یا سید طاهر طاهری یا محسن رضائی میرقائد .... برای جایگزین آقای آخوندی علی اکبر آقایی، محمدباقر قالیباف ، علی عبدالعلی‌زاده .. برای جایگزین آقای زنگنه رستم قاسمی یا نعمت زاده یا ترکان.... برای جایگزین آقای هاشمی مسعود پزشکیان ، صلاح الدین دلشاد یا مرندی هستند . . یک نکته دیگری هم که هست این هست که این ۵ نفر چون نزدیک به اصلاح طلبان هستند لذا بهتر هست جایگزین آنها نیز از همان طیف باشد تا وزن اعتدالی کابینه حفظ شود... نکته دیگر در مورد دبیر شورای عالی امنیت ملی هست که شایعاتی در مورد آقای فروزنده هست... به نظر بنده آقای ولایتی یا بروجردی و یا حتی آقایان خرازی و ظریف می توانند بهترین گزینه ها باشند.... با تشکر (104903)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۲:۳۸
به نظر من این که خبرگزاری هایی با اسم های اعتدال و تدبیر و اینها میان درست نیست و بعد یه مدت از کار میفتند.

رسانه باید گرایش سیاسی داشته باشه ولی نه اینقدر که وارد جزئیات بشه و استقلالش زیر سوال بره. (104908)
ا_اندايش
Sweden
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۴:۴۵
به اميد موفقيت (104924)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۵:۰۳
به انتخاب آقاي روحاني براي وزير كشور احترام ميگزاريم . اگر وزير كشور جديد به تراز رأي دهندگان به آقاي روحاني توجه كند موفق مي شود و گر نه در همه جا براي او چالش ايجاد مي كنند. (105201)