به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۵
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۶۶۹۱۷
نتيجه فوتبال هميشه تدافعي آقاي كيروش

درصد‌مالکیت توپ؛ ایران ۳۲ امارات ۶۸درصد!

درصد‌مالکیت توپ؛ ایران ۳۲ امارات ۶۸درصد!
گروه ورزشي: درصد‌ مالکیت توپ در بازي ديروز؛ ایران ۳۲ امارات ۶۸درصد! آيا اين آمار خجالت‌آور نيست؟ آن هم در ديداري كه حريف تساوي مي خواست و ما پيروزي؟ مالكيت توپ نشان دهنده همه واقعيت هاي تيم ملي ما تحت رهبري نگرش تدافعي و فوتبال ايستا، نتيجه گرا و نازيباي آقاي كيروش است. اينكه چه مقابل آرژانتين در جام جهاني و چه مقابل امارات در جام ملتهاي آسيايي فقط در زمين خودمان دفاع كنيم! آمار ديدار ديروز ایران و امارات به نقل از تلویزیون استرالیا به این شرح است. توجه كنيد حريف ايران تيم امارات بوده و نه آرژانتين، آلمان،برزيل يا ...! البته گفته باشيم ما هم از كسب 3 پيروزي و صدرنشيني تيم ملي كشورمان بسيار مسروريم اما با اين بازي دفاعي و ايستا اصلا نمي توانيم كنار بياييم!

درصد مالکیت توپ
ایران ۳۲٫۳رصد
امارات ۶۷٫۷

شوت به دروازه:

ایران ۱۲( ۴ شوت داخل چارچوب بود.)
امارات ۱۰ ( هیچ شوتی داخل چارچوب نبود.)

تعداد کرنر:

ایران ۷
امارات ۴

آفساید:

ایران ۲
امارات یک

تعداد پاس:

ایران ۲۵۹
امارات ۵۹۲

تعداد سانتر:

ایران ۲۷
امارات ۱۰

تعداد تکل:

ایران ۱۹
امارات ۱۴

گردش توپ در مناطق زمین:

میانه زمین ۵۴٫۹درصد
محوطه جریمه ایران ۲۷٫۸ درصد
محوطه جریمه امارات: ۱۷٫۳درصد

ميهن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۲:۴۸
والا ديروز من همين حرفو زدم دوستان بهشون برخورد، شروع كردن به منفي دادن. بخدا ماهم خوشحاليم از اينكه امارات رو برديم اما بايد يادمون باشه ما اين تيمو يازده بار با بازي سراسر هجومي برديم. پس چه دليلي داره اينبار اينجوري بخوايم پاپس بكشيم؟؟؟؟ (281202)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۲۰:۳۱
کاملا موافقم (281372)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۲۰:۵۰
توجه داشته باشید که فوتبال ما همیشه با این کمبودهای ریشه ای مثل بازی تدارکاتی و... مواجه بوده و اینکه بگوییم علت ضعف در مالکیت توپ و بازی هجومی این کمبودهاست حرف منطقی نیست. در ضمن ما هنوز به تیمهای مدعی ربرخورد نکرده ایم و همه تیمهای عربی توی این جام ضعیف بوده اند. لابد ازبکستانیها باید بخاطر برد 3-1 از عربستان از خوشحالی بمیرن. قبول کنید در بازی که به برد نیاز داریم بازی تا این حد بسته آنهم مقابل امارات خوب تیست. (281376)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۲:۴۸
اما فراموش نکنیم این تیم با کمترین بازی تدارکاتی راهی این تورنمنت شده است و زیاد هم تعداد کم پاس ها و درصد مالکیت توپ جای تعجب ندارد در حالی که تیمی مانند امارات بازی های تدارکاتی زیادی انجام داده.
البته که عملکرد آقای کیروش سوای از نتایج فعلی قابل نقد جدی است. (281204)
پیران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۲:۵۲
حرف های شما درست
اما شما همیشه نسبت به کیروش مغرضانه صحبت کرده اید ( نه منتقدانه) و من نمیتونم این رو درک کنم (281206)
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۴:۴۶
كاملا با نظر شما موافقم.نميدونم گروه ورزشي بهار چه دشمني با كيروش داره كه اينقدر مغرضانه درباره او قضاوت ميكند.درضمن در همين تيم امارات چند بازيكن هستند كه چندين سال در كنار يكديگر بازي كردندو 14 تا بازي تداركاتي داشتند نه 2تا!!!پس مشكل از فدراسيوه نه كيروش. (281268)
39
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۴:۵۲
تيم با 2 بازي تداركاتي رفته مسابقات و گروه ورزشي مغرض انتظار بازي زيبا داره.مالكيت توپ نتيجه سالها سرمايه گذاري است.پس بايد به فدراسيون انتقاد كرد نه كيروش.در ضمن اين تيم 39 ساله قهرمان نشده.پس بهتره اجازه بديم كيروش كارش رو بكنه. (281270)
ج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۲:۵۴
آقایون بهتره صبر کنن کم کم تیم هجومی هم خواهند دید فکر کنم کیروش بر اساس توانایی های بازیکنان که فیزیک بدنیشان نسبت به توانایی های دیگر بیشتر است وتیم های حریف هم به این موضوع اعتراف کرده اند فعلا این سیستم رو انتخاب کرده. (281208)
alireza
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۳:۰۰
نویسنده ی این مطلب بد نیست به تاریخچه ی بازیهای جام جهانی و نحوه ی قهرمانی اسپانیا در دوره ی پیشین هم نگاهی بیاندازد. هدفتان از درج چنین مطالبی در این برهه که تیم ملی نیاز به حمایت رسانه ها دارد، چیست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (281212)
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۳:۰۶
فقط داريم شانسي مي بريم امارت كاملا سر بود ، البته برا كفاشيان خوب ميشه الان ميگه ببين چه تيمي ساختيم (281219)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۳:۱۸
لطفا دست از سر کی روش بردارین حالام که پیروز شدیم گیر به چیزای دیگه می دین مردم کی روش را دوست دارن (281227)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۳:۲۰
کاملا با نظرت مخالفم
آمار که فقط مالکیت توپ نیست
همه آمار ما بالاتره
بازی هم زیبا بود
مگه ایران برزیله که هم بازی زیبا ازش می خواین هم نتیجه (281229)
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۳:۲۳
کلا بهارنیوز از بعد جام جهانی دشمنی با کی روش رو شروع کرده نمیدونم چرا ولی اینهمه جبهه گرفتن مقابل سرمربی که اکثر مردم خواهان حضورش هستن اصلا خوب نیست بهتره تو این شرایط جو منفی ندین با این شرایطی که تیم رفت استرالیا تقریبا کی روش معجزه کرده که هر 3 بازی رو برده و حتی دروازه تیم یک بار هم باز نشده پس اینقدر جو منفی نده (281233)
ارمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۳:۲۷
چه کنار بیاین چه نیاین سبک بازی ما همینه و با این سبک بازی هم نباید انتظار مالکیت توپ و تعداد پاس زیاد داشته باشیم.به قول پیروانی اونوقتی باید انتقاد کنید که با این سبک نتیجه نمیگیریم.وقتی با این سبک نتیجه میگیریم یعنی منتقدا دارن از روی غرض انتقاد میکنن.شما دیگه شورشو در آوردین (281236)
یاسمن
Russian Federation
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۳:۴۹
بعضی ها فقط بلدن غر بزنن و ایراد بگیرن.اگه قهرمانم بشیم بازم همینو میگید،.کیروش یه تیم زیر متوسط را به این جا رسونده ما را برده جام جهانی ٬در مصاف با آرژانتین فوق العاده بودیم حالا هم که با اقتدار رفتیم مرحله بعد شما هم فقط بشین غر بزن (281247)
Salman
Sweden
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۴:۱۷
اولا با تیم دوم بازی کردیم. دوما نتیجه گرفتیم. سوما تمام امار دیگمون از قویترین امارات این دهه بیشتره (نشان از راندمان بالای تیم داره). چهارما تیممون بدون تدارک رفت. پنجماعملکرد و نوع بازی تیمهای ملی قبلی و مربیان حالا منتقد روهم یادمون هست. ششما...... (281256)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۵:۲۸
بهار نمیدونم چرا اینقدر با کیروش سر ناسازگاری داری...از تو بعیده...واقعا یعنی چی وقتی تیم داره نتیجه میگیره بر علیه سرمربی موفق مطلب میزاری... (281278)
نینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۵:۲۹
دقیقا مشکل شما چیه با این تحلیلاتون؟ میخوای اصلا خودت برو وسط گود بازی کن یا مربیگری رو دس بگیر ببینیم خودت چه میکنی. ببینیم اصلا میتونی با رسانه ها و فدراسیون و غیر ه و غیره یک ماه سر کنی؟... والا به خدا (281280)
سارینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۱۵:۲۹
این آمارها دروغ....بسه بابا تا کی حسودی (281281)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۲۱:۱۲
با تشکر از همه فوتبالدوستان. به نظر من یکی از دلایل افت فوتبال ایران نسبت به گذشته کمبود یا بهتر بگوییم نبود بازیکنان خوب یا ستاره است با اینکه امکانات و پول نسبت به گذشته خیلی بیشتر شده است. علت این موضوع هم نتیجه گرایی مربیان باشگاههاست. ضمن اینکه نوع بازی تیم ملی هم خیلی از نظر روانی روی فوتبال داخلی موثر است. شما نگاه کنید در سال 96 تیم ملی با بازیهای زیباش توی جام ملتها درسته که قهرمان نشد ولی هیجان مثبتی که به فوتبال باشگاهی وارد کرد باعث شد در آن مقطع بیشترین ستاره را داشته باشیم. (281377)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۲۲:۱۴
به نظر من باید از بالاتر به قضیه نگاه کنیم. بازیهای با این سبک هیچ بهره ای برای فوتبال ایران ندارد حتی اگر قهرمان شویم. بازی هجومی و زیبا به بازیکنان ایرانی هیجان مثبت وارد میکند. مثل جام ملتهای 96 با اینکه قهرمان نشدیم ولی با آن بازیهای هجومی تا چند سال لژیونر صادر میکردیم ولی حالا ...البته این مشکل نتیجه گرایی در فوتبال داخلی و مربیان ایرانی هم سالهاست اپیدمی شده و متوجه نیستیم که فوتبالمان روز به روز خراب میشود. من خودم طرفدار مربیان خارجی با سبک هجومی هستم و با روش و افکار کیروش کاملا مخالف (281388)
من خودم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۲۲:۲۴
حسود هرگز نیاسود
یه چیزی یاد گرفتین هی تکرار می کنین مالکیت توپ مالکیت توپ !!!
خوب حالا امارات که توپ 70 درصد دستش بود چه غلطی کرد ؟؟ یه شوت تو چارچوب نداشت! بعد شما بشین غر بزن مالکیت توپ نداشتیم! خوب نداشتیم که نداشتیم به جهنم . مهم برده که ما بردیم ضمنا خجالت آور نظرات مغرضانه و بی سوادانه شماست که هنوز نمیدونی دادن توپ برای گرفتن فضا یک تاکتیک هست (281391)