به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۸۶۵۳۷
خط دفاعی و خط حمله نیاز به تغییر و اصلاحات دارد

انریکه: همیشه از شکست ناراحت می شوم

گروه ورزشی: سرمربی بارسلونا از شکست برابر فیورنتینا در دیداری دوستانه ناراحت است. او می‌گوید تیمش هم در خط دفاعی و هم در خط حمله نیاز به تغییر و اصلاحات دارد.
انریکه: همیشه از شکست ناراحت می شوم
بارسلونا به نظر می رسد که در فصل آمادگی تابستانی اصلا شرایط خوبی ندارد. آبی-اناری‌ها که پیش از این در دیدار دوستانه با نتیجه سه بر یک برابر منچستریونایتد تن به شکست داده بودند حریف فیورنتینا هم نشدند و برابر این تیم با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کردند تا نشان دهند که با آن تیم آماده فصل قبل فاصله زیادی دارند. در این دیدار ابتدا فدریکو بردارسچی دو بار دقایق 5 و 12 برای فیورنتینا گلزنی کرد و در ادامه لوئیس سوآرس در دقیقه 17 یکی از گل های خورده را جبران کرد تا بازی در نهایت با پیروزی بنفش‌پوشان به پایان برسد.

لوئیس انریکه، سرمربی آبی-اناریها هر چند تیمش در دیدار دوستانه بازی را واگذار کرده است اما ناراحت به نظر می رسد. او پس از بازی گفت: هیچ کس شکست را دوست ندارد من هم اصلا دوست ندارم که تیمم در هیچ بازی شکست خورد. از عملکرد بازیکنان راضی نیستم. در خط دفاعی بازی بدی را به نمایش گذاشتیم و باید نقاط ضعف خود را بر طرف کنیم. بارسلونا اگر در آمادگی 100 درصد باشد بهترین است در غیر این صورت نمی‌تواند خوب ظاهر شود. او ادامه داد: درست است که بارسلونا در این دیدار بازی را واگذار کرد اما در بعضی از دقایق از عملکرد بازیکنانم به وجد آمدم. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف از دست دادیم. می توانستیم پیروز این دیدار هم باشیم، اما در نهایت این حریف بود که از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را برد و پیروز از میدان خارج شد.

انریکه در پایان سخنان خود گفت: برای این که بتوانیم در فصل جدید خوب ظاهر شویم به بعضی تغییرات و اصلاحات نیاز داریم. چنین دیدارهای دوستانه کمک زیادی به ما می کند و می تواند بهترین انگیزه برای بهتر شدن باشد. نتیجه چنین دیدارهای من را نگران نمی کند. چیزهای دیگری هستند که من را نگران می کنند و باید هر چه سریعتر آنها را بر طرف کرد. بارسلونا برای قوی شدن باید هم در حمله و هم در کارهای دفاعی بهتر شود. آبی-اناریها فصل قبل عملکرد درخشانی داشتند و توانستند با درخشش مثلث خود در خط حمله قهرمانی در سه گانه فوتبال اروپا و اسپانیا را به دست آورند و نشان دهند که قوی ترین و بهترین تیم فوتبال اروپا هستند.
مرجع : ایسنا