به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۸۷۳۷

نماينده شاخص گروه پايداري، رسانه‌هايي كه عكس خاتمي را منتشر مي كنند، تهديد كرد!

گروه سياسي: نماينده شاخص گروه پايداري در مجلس به تلاش «نافرجام» روحانی برای دعوت از محمد خاتمی برای حضور در جشن بازگشایی مدارس و مراسم تحلیف خود خبر داده و به رسانه هايي كه تصاوير خاتمي را منتشر مي كنند هشدار داد!
نماينده شاخص گروه پايداري، رسانه‌هايي كه عكس خاتمي را منتشر مي كنند، تهديد كرد!
به گزارش انصاف نیوز، ادعای جواد کریمی قدوسی در حالی مطرح می شود که حسن روحانی پس از انتخاب به عنوان ریاست جمهوری، به دیدار او رفت و پس از روی کار آمدن دولتش، خاتمی بارها در مراسم های مختلفی شرکت داشته و سخنرانی کرده است. این عضو گروهک بدون مجوز پایداری البته منظور خود از «نظام» را مشخص نکرده؛ آیا رییس جمهور منتخب، نظام محسوب نمی شود؟ آیا آیت الله هاشمی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری، رییس بازرسی دفتر رهبری و امثال آنها، نظام محسوب نمی شوند که در ائتلافی با خاتمی برای مقابله با افراطیون هستند؟

سیدمحمد خاتمی هیچ گاه ممنوع التصویر نبوده ولی فشار از سوی نهادهایی از جمله وزارتخانه هایی در دولت قبل بر رسانه ها برای ممنوعیت دستوری وجود داشت که هیچ گاه نتوانستند همه ی رسانه ها را به آن ملزم کنند و بخشی از رسانه ها هیچ گاه زیر بار آن نرفتند. تلاش های مذبوحانه اعضای پايداری برای ممنوع البیانی و تصویری خاتمی، نشان دهنده ی واهمه ی آنها از تاثیر او بر انتخابات های مجالس آینده است که در سال آینده برگزار خواهد شد. آنها از میزان محبوبیت خاتمی علی رغم تحریم صداوسیما اطلاع دارند.
 

در زير اظهارات كريمي قدوسي را عينا به نقل از سايت بسيج دانشجويي بخوانيد:

کریمی قدوسی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» (سايت بسيج دانشجويي)، درباره تصمیمات شورای عالی امنیت ملی در سال 88 برای برخی از سران فتنه گفت: بعد از حوادث 88 و برای مهار آن اتفاقات ناگوار، مقامات جمهوری اسلامی ایران در شورای عالی امنیت ملی تصمیماتی را درباره سران فتنه یعنی موسوی، کروبی و خاتمی اتخاذ کردند. این تصمیمات شامل ممنوع التصویری، ممنوع البیانی و ممنوع الخروجی بود که موسوی و کروبی هم بنابر همان نظرات حصرخانگی شده و مشخصاً معین شد که آنها در جریانات فتنه و عوامل وابسته به آن شرکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور دفاع از آنان که زمانی رئیس جمهور و رئیس مجلس و نخست وزیر بودند، قابل قبول نیست و کسانی که به دفاع از آنان مي‌پردازند موجب التهاب فته شده و باید بگویم اتفاقات 88 مسئله ای احساسی از سوی مردم عادی نبود و کارشناسان اعلام کردند که برای این فتنه از 15 سال پیش روی این قضیه کار شده بود. هشدارها، تذکرات و نصایح فراوان دلسوزان نظام و انقلاب به سران فتنه مورد توجه قرار نگرفت و به همین خاطر جمهوری اسلامی برای جلوگیری از ایجاد فضاهای کاذب، آنها را از فعالیت های اجتماعی و سیاسی منع کرد و به حصرخانگی آنان پرداخت.

کریمی قدوسی اظهار داشت: در شورای عالی امنیت ملی که اشخاصی مانند روسای محترم قوه قضاییه، مجریه و مقننه و نمایندگان رهبری حضور دارند، درباره موسوی و خاتمی آن تصمیمات حکیمانه اتخاذ شد و در مورد خاتمی به جز حصرخانگی بقیه موارد یعنی ممنوع البیانی، ممنوع التصویری و ممنوع الخروجی لحاظ شد. وی درباره ادعای اخیر برخی از روزنامه‎ها و رسانه‌های هوادار جریان فتنه گفت: در حالی که ماهیت سران فتنه برای همه روشن و آشکار است، ما امروز مي‌بینیم که برخی روزنامه‌ها و رسانه‌های معاند که گاهی تیتر و عکس صفحه اول آنان مانند روزنامه های آمریکایی است، تلاش مي‌کنند که آنها را یک فرد عادی نشان داده و و از جرم بزرگ فتنه آنها چشم پوشی کنند.

اين نماینده مجلس متذکر شد: شورای عالی امنیت ملی احکام صادره را به صورت مصوبه اعلام کرد و در مورد خاتمی نیز این حکم به طور کامل اجرا شد و هنگامی که خاتمی قصد داشت در جریان مراسم ماندلا و کنفرانس برلین شرکت کند، با استناد به همین مصوبه و به عنوان یکی از سران فتنه، ممنوع‌الخروج شد. تاکنون هیچ گونه دعوتی از سوی هیچ یک از مقامات صورت نگرفته و همانطور که نتوانست در مراسم تحلیف رئیس جمهور شرکت کند، در سمینارها و سخنرانی‌ها نیز نمی‌تواند شرکت داشته باشد.

عضو کمیسیون امینت ملی مجلس اظهار داشت: متاسفانه با وجود این مصوبات قانونی، آقای روحانی می‌خواست در جشن بازگشایی مدارس از وی دعوت کند اما این اتفاق صورت نگرفت نه اینکه نخواسته باشد شرکت کند بلکه نتوانست و حتی زمانی که خواستند برای وی ویدئوکنفرانس بگذارند، خودش گفت آن هم نمی شود. در سال گذشته و در همین ایام که مراسم تحلیف آقای روحانی برگزار شد، دولت جدید بر خلاف رای صادر شده از سوی شورای عالی امنیت ملی سعی کرد که از خاتمی دعوت کند که موفق نشد و روشن است که این قوانین باید به طور صریح اجرا شود.

وی افزود: یک نکته مهم دیگر این است که برخی تصور می‌کنند ممنوع البیانی یعنی اینکه آنها هیچ گونه حرفی نباید بزنند و حتی خاتمی در یک میهمانی در مواجه با خبرنگاران به طنز گفته بود که من ممنوع البیان هستم و در این باره رسانه‌ها و روزنامه های معاند غلو مي‌کنند. کریمی قدوسی افزود: همانطور که خاتمی نمی تواند در هیچ یک از مراسمات رسمی که از سوی نظام برگزار می‌شود، شرکت کند و حتی در مراسم بیت رهبری هم دعوت نمی‌شود، معلوم است که مصوبه ای وجود دارد و رسانه‌ها نیز طبق همین قوانین نباید با وی ارتباط داشته باشند.

نماینده پايداري در مجلس گفت: نکته سومی که وجود دارد این است که به همان دو حکم قبلی که به ممنوع الخروجی و ممنوع البیانی وی مربوط می‌شود، رسانه‌ها باید دقیقاً این حکم را اجرا کنند و ممنوع التصویری به همین قضیه بر می‌گردد، چرا که پرونده خاتمی بسیار سنگین است و این نکته ای است که ما به آن پافشاری مي‌کنیم. وی با بیان اینکه «عده ای مي‌خواهند قضایایی فتنه 88 و به ویژه مواردی که خاتمی در آن شرکت داشت را یک دعوای عادی جلوه دهند» یادآور شد: در صحن مجلس نیز عده‌ای که بیش از 10 نفر نیستند، خیلی داد و بیداد به راه انداختند؛ خب معلوم است داد و بیداد هم یکی از روش های اینگونه افراد بوده و مشخص است که برای چه چیزی ناراحت هستند.

قدوسی گفت: در آن وقت محدود من بیشتر از این نتوانستم امضا جمع کنم و بعداز این قضیه بیشتر از 100 نماینده گلایه کردند که چرا بیانیه مربوط به این موضوع را برای امضاء به ما ندادی. وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر انقلاب وقتی اینطور قاطعانه در مقابل فتنه موضع‌گیری مي‌کند و شورای عالی امنیت ملی نیز آن گونه حکم می دهد، انتظار از نمایندگان این است که به این امر اهمیت دهند و استدلالی هم که آقای مطهری بیان مي‌کند به خاطر قدیمی بودن و عدم اطلاع وی است.

کرمی قدوسی عنوان کرد: باید بگویم بیشترین تذکر ما در صحن به قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم بود و آنها در جریان کامل این احکام هستند و ما مي‌گویم چرا برخی روزنامه‌ها با وجود این بحث‌ها به انتشار مطالب و عکس از خاتمی اقدام مي‌کنند و این تخلفات صورت می‌گیرد، اما دستگاه قضایی پیگیری نمی کند. ما از دولت و استانداران او انتظاری نداریم و آنها تلاش مي‌کنند فضاهای موجود را در دست بگیرند و از آقای جنتی هم انتظار نداریم، چون وی تمام‌عیار پای کار خاتمی ایستاده و ما دیدار امسال جنتی با خاتمی را از یاد نمی‌بریم.

کریمی قدوسی تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم که در حال حاضر از سویی، نیروهای ارزشی و غیرتمند را از صحنه حذف می کنند و از طرفی دیگر با اصحاب فتنه جلسه مي‌گذارند و دیدار مي‌کنند و این نکات مهمی است که از آقای اژه‌ای درخواست می‌کنیم در نشست رسانه ای خودشان به این قضیه بپردازند. نماینده مشهد تاکید کرد: کسانی که عکس خاتمی را در روزنامه‌ها انتشار می‌دهند، جزئی از جریان فتنه هستند و در امتداد آنان حرکت مي‌کنند و شما مي‌بینید که با چه ادبیات و رفتاری نمایندگان امضاء کننده این بیانیه را تخریب کرده و اگر به این روش ادامه دهند باید با آنها برخورد شود.

وی خاطر‌نشان کرد: در حکم قانون اساسی نماینده مجلس، نماینده ملت است و متاسفانه برخی‌ها به خاطر منافع سیاسی جایگاه نمایندگان را سخیف جلوه می‌دهند و به خاطر منافع خودشان حرمت نمایندگان ملت را خدشه‌دار می‌کنند. کريمی قدوسی گفت: روزنامه‌هایی که در داخل اهداف آمریکایی‌ها را دنبال می‌کنند، نمی‌گذارند که حق به گوش مردم برسد و افکار عمومی متوجه پشت صحنه شود و اگر مردم سراغ رسانه‌هایی که مطالبی در این خصوص می‌نویسند بروند، خیلی حساب شده به غبارآلود کردن فضای سیاسی برای کمک به فتنه می‌پردازند.

محمد علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۲:۳۹
این آدم خیلی خطرناکه و در حال گسترش دادن تفکرات طالبانیسم تو ایرانه.
خیلی باید مواظب بود. (241727)
ام پی تی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۳۱
آقای MPT
اگر از نظر شما طرفداران خاتمی فتنه گرند، پس حداقل 70-80 درصد مردم ایران فتنه گرند!!! (241749)
جهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۴۸
باباmpt (241756)
m.p.t
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۲:۴۳
برای بعضی ها بهتر است مقداری به فکر املا و انشایشان باشند (241729)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۲:۴۶
خاتمی عزیز دل ماست (241731)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۵۰
دلیل اصلی اینکه بعضی از نمایندگان اخیرا احیای نخست وزیری که تجربه ای شکست خورده در کشور است را مطرح کرده اند اینست که خوب میدانند نمی توانند هر کسی را براحتی ریس جمهور کنند ولی خیلی راحت می توانند ازنبود احزاب سؤاستفاده کرده و به خصوص در شهرهای کوچک و با تشدید مسایل قومی و فامیلی و حتی دادن چلو کباب ! افراد خود را با چند هزار رای به مجلس بفرستند و بعد هر که را خواستند از طریق چنین نمایندگانی نخست وزیر کنند و افرادی مثل خاتمی و روحانی دیگر هیچگاه ریس جمهور نشوند تا در خیالشان دلواپسیشان حل شود (241759)
Urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۴:۱۴
بد نيست يه نگاهي به نمايندگان تهران بياندازيد. همه شهرهاي كوچك نمايندگان روشن تري در مجلس دارن. چرا نمي خواين قبول كنين كه اين مشكل ناشي از مردممون هست و امكان اين كه دوباره با جوسازي و هدايت رسانه اي باز پايداري وارد مجلس بشه هست واين به شهر بزرگ و كوچيك ربطي نداره و به سطح سواد و سطح فكر مردم بستگي داره. متاسفانه شهرهاي بزرگ هم مانند شهرهاي كوچك داراي جمعيتي با سطح فكر بالا نيستند (241762)
شیرازی
United States
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۲:۴۸
خاتمی دوستت داریم.....
ان شاءالله که با تدبیر بزرگان اصلاحات مجلس آینده از جبهه ی پایداری پاک بشه (241732)
بی حال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۲:۵۳
قبل انتخابات گفتن مشکل از تحریمها نیست و از عدم مدیریت هست ، بعد که اومدید گفتید مشکل از تحریمهاست ، بعد که توافقنامه اجرا شد گفتید مشکل از توافقنامه جامع است و بعدش هم همینطور ....
از رای ام پشیمون نیستم چون کلا یه قالباف یه روحانی به درد میخورد و این بهانه آوردن رو بس کنید
چند تا کارخونه بعد انتخابات راه اندازی یا از برشکستیگی دراومد؟؟
چقدر اجناس ارزون شد؟؟؟ ماشین هر روز داره گرون میشه و دولت دفاع میکنه؟؟ بقیه اجناس هم همینطور؟؟
25 سالمه ،از آبان 92 بیکار شدم و این رو از دولت جدید میبینم (241733)
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۴۴
بی حال عزیز انشاالله روزی باحال شی
میدونی اگه خدای نکرده همان روند سابق ادامه می یافت الان قیمت ها کجا بود؟؟؟؟
اگر همان روند بی آبرو شدن کشور در جهان ادامه می یافت الان چه وضعی داشتیم؟؟؟؟
اگر همان روند اضافه شدن تحریم ها بعد هر گفتگوی هسته ایی ادامه پیدا می کرد کشور الان به چه روزی افتاده بود؟؟؟؟ (241753)
Urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۴:۰۹
واقعيت اينه كه ما بيشتر از اين كه از خارجيا ضربه ببينيم ازدوستان نادان ضربه مي بينيم. بي حال جان اگه حالت جا اومد يه چند تا سايت سر بزن و به آمارا نيگا كن و سعي كن اينقد بي حال نباشي و چند تا چيز ياد بگيري. چون حتما بدردت خواهد خورد (241761)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۲:۵۵
گروهک پایداری
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (241734)
علی ثابتیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۰۶
خدای متعال شفای عاجل و دایم عنایت فرمایند هم به این بنده خدا هم به ما که دیگر نگذاریم این افراد به مجلس راه یابند....آمین (241735)
دوستدار خنده رویان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۰۷
عجیب است ترسی که دشمنان از لبخند بعضی ها دارند از اخم وداد وبیداد دیگران ندارند . سید خندان ظریف هم مثل شما خنده رو است خدا نگهدار هر دوی شما (241736)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۰۸
رانت خواران برای پوشش نیازمند حاشیه سازی و حمله به شخصیت های ارزشمند و بزرکتر از خود هسند تا در فضای امن قرار گیرند . مثلا بخاطر ازاد بودن کیهان در تهمت و افترا به افراد و ضد انقلاب خواندن انقلابیون مومن به نظام کسی به رانت خواری ان مانند دریافت 6 میلیارد تومان از دولت احمدی نژاد نتوانسته تا کنون حرفی بزند . (241737)
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۱۰
سلام بر هاشمی درود بر خاتمی
سلام بر روحانی درود بر سید حسن (241738)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۱۰
چقدر سوزش پیدا کرده!!! (241739)
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۳۲
راهکار رفیقتون رو بکار ببرید آقای قدوسی!
آب رو بزیط همونجا که .... (241750)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۱۲
روزی رییس دولت دهم حرف بی ادبانه ایی زد در خصوص سوختن افراد از چیزی و ریختن آب.اگرچه آن روز سخنش مصداق درستی نداشت. اما امروز مصداقش را پیدا کرده. گروهک پایداری بسوزززز (241740)
آلامتو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۱۳
من بارها نوشتم و شما نمایش ندادید ، این آقایان از طرف خود حرف نمی زنند گفته های دیگران را تکرار می کنند ! . (241741)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۲۰
آقای کریمی شما سوره مبارکه ص را خوانده اید دراین ماه مبارک این سوره مبارک را بخوانید ودر خصوص آیات 62 و 63 بیشتر تدبر کنید . (241742)
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۴:۳۲
حسن آقا ممنون من خواندم خیلی جالبه مثل اینکه درهمین سال ها نازل شده سفارش می کنم همه این 2 آیه را بخوانند. آن وقت می بینیم قرآن معجزه ای است که کهنه نمی شود (241764)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۲۱
خاتمی دوستت داریم (241743)
قانون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۲۲
در حکم قانون اساسی نماینده مجلس، نماینده ملت است

خب حالا در کجای قانون اساسی نوشته دهن مردم را ببندید؟؟؟؟؟ (241744)
عاشق خاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۲۶
به قول احمدی نژاد: آبرو بریز همونجاییت که میسوزه! (241746)
دلواپس دلواپسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۳۰
سخن حق را با پنبه در گوش کردن و ممنوعیت نمی توان محو کرد و سخن ناحق را با جار زدن نمیتوان باورپذیر نمود (241748)
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۳۹
اگر مشرکین مکه در نرسیدن کلام قرآن به مردم موفق شدند؟ این ها هم امیدوار باشند که می توانند مانع رسیدن کلام حق به مردم شوند!!!!!! (241751)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۴۰
ببین جناب قدوسی شما 5 ساله که به آقایان هاشمی.خاتمی.موسوی و کروبی تهمت و بهتان می زنید و انواع و اقسام محدودیت ها را برایشان ایجاد کردید.اما نتیجه چه شد؟محبوبیت روز افزون این عزیزان.نمونه واضح ان انتخابات 92.بازهم میخوای ادامه بدین؟باشه.پس منتظر باشین و واکنش مردم را در انتخابات 94 ببینید.بهار مرگ من سانسور نکن. (241752)
Urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۴۵
تنها آرزويي كه دارم اينه كه هر كس بره سركار خودش. خدايييش اين مورد حل نشه كارمون زاره. وقتي گرفتن پروانه كسب برا ذغال فروشي سخت تر از گرفتن مجوز شركت در انتخابات مجلس باشه ، خوب ممكنه همه كاري رو كه مي تونن انجام بدن را ول كنن و برن به يه كار ديكه كه با كمك آشنا ها مي تونن مجوزشو جور كنن.. به خدا اگه كار رو به صاحبش بسپاريم همه مون بهره شو مي بريم (241754)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۴۵
پایداری,داعش,پیوندتان مبارک
گروهک پایداری رو خیلی بجا گفتین,فکر کنم بزودی اینا به ترور روی بیارن! (241755)
نامور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۷:۱۹
پایداری ها حتی در حد داعش هم روراست نیستند . اینها فقط منافع کوتاه مدت خود را ملاک میگیرند و بس .. .. (241787)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۳:۴۹
چرا دست از سر این سید بر نمیدارند (241758)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۴:۱۸
از سر سووزش! (241763)
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۴:۴۱
آقای قدوسی یه نظر سنجی بزارید ببینید منفور ملت کیه؟
منفور جوان های بی مسکن - بی کار کیه؟ (241766)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۴:۴۹
اقای قدوسی تمام مردم ایران نیروهای ارزشی و غیرتمند هستند که اگر جاش برسه جونشونم میدن واسه وطنشون ولی شما که در عصر حجر فکر میکنید کسایی رو ارزشی و غیرتمند میدونی که افکارش مثل شما طالبانیسمیه.مرگ بر طالبان چه کابل و چه تهران (241767)
طوفان
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۵:۰۳
واقعا جای بسی تأسفه که ایشون نماینده مجلسه . (241769)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۵:۰۴
بخواب بابا (241770)
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۵:۱۴
از آقاي كريمي قدوسي در خصوص پایمال كردن حق يك عده بسيجي كه به هزار اميد سهام كشت و صنعت جوين را در 25 سال پيش خريدند و ايشان همه كار مجموعه بودند و همه چيز را به باد دادند سئوال كنيد (241771)
طلبه
Turkey
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۵:۱۵
قصد توهین ندارم ولی این مشهدی ها چطوری این یارو رو انتخاب کردن؟؟؟؟؟ . . . . (241772)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۵:۵۲
گروه پیداری پایدار نیستند هروز ی چیزی میگن شما خودشو ناراحت نکن. (241775)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۵:۵۳
برادران شما از عدالت خداوند غافل نشین آقایانی که به خاطر هزینه نمودن پول های هنگفت به زور نماینده شده اند یکی هم نماینده شهرستان ما که نمیخواهم نام ببرم الان هم خودش و هم پسرش مورد غضب و عدالت الهی قرار گرفتند چون چوب خدا صدا ندارد اینشااله همه خیانتکاران نتیجه اعمالشان را خواهند دید ولی قبول بکنید صبر ما کمه از طرفی مگه میشه محبت انسان شریف و صادق و وطن پرست همچون خاتمی ها را از دل مردم بیرون کشید (241776)
مهرناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۵:۵۶
مثل خار تو چشمتونه نه؟؟؟ گویا مملکت مسایل مهمتر برای رسیدگی نداره که شما چسبیدید به این بنده خدا. آقا یکی به ما بگه وظیفه نمایندگان چیه ما هم بدونیم بد نیست! یکی نیست بگه شما رفتید مجلس که به مشکلات مردم برسید یا به تسویه حسابهای شخصی بپردازید و هر کسی که باب میل شما رفتار نکرد بتارونید؟؟ شما فعلا مسایل داخلی رو حل کنید و تکلیف اون تعداد نماینده بورسیه رو مشخص کنید بعد الکی به دیگران گیر بدید (241777)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۶:۰۰
درود بر خاتمی (241778)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۶:۴۹
ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود میبری و زحمت ما میداری. (241780)
مظلوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۷:۰۶
ادم یاد مظلومیت رسول خدا جد بزرگوار اقای خاتمی می افتدکه قریشان انقدر از سخنان رسول حدا وحشت داشتند وایشان را شاعر وساحر و غیره می نامیدند و بیشتر مردم قبایل مکه که تحت تاثیر یاوه گویی انان قرار می گرفتند در گوشهای خود پنبه می گذاشتن تا مبادا به مکه می ابند سخن پیامبر را بشنوند مبادا چهره نورانی اورا ببینندتا روزی پنبه تصادفی از گوش یکی از انها افتاد وسحنان گهر بار رسول خدا را شنیدوقتی متوجه شد این سخنان زیبا از نبی اکرم است دروغ ها اشکار گشت چرا پایداری ها خواستار ممنوع تصویرشدن خاتمی هستند (241781)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۷:۰۹
ما را به غم و حادثه عادت دادند . با سنگ دلان دست رفاقت دادند . هی حق من و تو را به غارت بردند پشت سر هم سهم عدالت دادند . (241782)
نامور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۷:۱۴
اینها که وقایع 88 را به 15 سال قبل نسبت میدهند لابد برای نارضایتی مردم و بروز نارضایتی و خیابان آمدن مردم از همان 15 سال قبل یعنی بعد از فوت امام برنامه ریزی ی داشتند . خودشان با افکار احمدی نژادی و عوام فريبانه آمدند و تعمدا مردم را نقره داغ کردند تا وقایع 88 خلق شود . میبینید از این زاویه هم میشود به قضیه نگاه کرد. یعنی پایداری ها از 15 یا 20 سال قبل قصد ناپایدار کردن کشور و بدام انداختن مخالفین از جمله اصلاح طلبها را داشته اند و اینچنین 88 زاده شد . دیدگاه توهمی آقایان همین است دیگر (241783)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۷:۱۵
پس چرا تو این چند سال این مصوبه را اجرا نکردید حالا یادتون افتاده
مطمئن باشید هرروز بر نفرت ما ازتفکرات شما وبر محبوبیت سید خندان خواهد افزود
توبرو تلفظ ان پی تی رو یاد بگیر (241784)
گل پسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۷:۱۷
بهارجون هروز عکس خاتمی رو منتشر کن اصلا بذار تو لوگوی سایت تا اینها بیشتر بسوزند (241786)
شابیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۷:۳۸
حضرت امام اون موقع فرمودند شوروی از آمریکا هم بدتر است. واقعا این متحجرین از داعش هم متحجر تر هستند.امیدواریم که نواندیشان اصلاح طلب و اعتدالگرا فرصت طلایی انتخابات 94 راازدست ندهندو با انسجام وتدبیر جواب دندان شکنی به این تریبونهای ضدمردمی بدهند.آقایان حامی دولت بهوش باشید وپسمانده های پایداری ومخالف دولت را بخصوص در فرمانداریها و بخشداریها و دستگاههای اجرایی پاکسازی کنید و قدر فعالین شهرستانی و استانی حامی روحانی را بدانید واگر نجنبید مجلس بعدی که هیچ دولت بعدی را مثل 84دودستی تقدیم میکنیم. (241789)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۸:۰۵
فتنه 88 شما رو بیچاره کرد (241790)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۸:۲۹
درود بر سید خدا. (241791)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۸:۳۵
ریشه این مسائل حسادت وبی تقوایی است اقای محترم خاتمی نه نیاز داره جایی عکسش چاپ بشه ونه جایی بیانی را ابراز کنه خاتمی اگه توی خونه اش هم بشینه برای این مردم خیلی عزیزه برو فکری بکن که فکر باشه برو بجای مطرح کردن این مسائل درمجلس تلاش کن به مردم خدمت کنی (241792)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۱۸:۵۹
سلام ،
پایداری بر باطل تا کی؟ تاکجا؟ تا زمانی که مملکت را یکسره به خاکستر تبدیل کنید
دست بردار نیستید و باز هم پایداری میکنید ؟ از تاریخ درس بگیرید و اینقدر با مردم و خواست مردم مقابله نکنید. کمی به پشت سرتان در تاریخ ،چه ایران و چه منطقه بنگرید و عبرت بگیرید! پایداری بر علیه یک ملت هیچوقت پایدار نمانده.فااعتبرو.. (241793)
هوشمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۲۱:۴۵
انتقاد از سایت بهارنیوز:
چرا نظرات این فرد را با آب وتاب مطرح میکنید؟ (241794)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ ۲۳:۰۴
ولش کنید بابا . اصلا همه تشویقش کنند بیکارید . (241797)