به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۱۲ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۷۶۴۱۱
کاپلو:

بازیکنان یوونتوس فکر سه‌گانه را هم نکنند

گروه ورزشی: سرمربی سابق یوونتوس می‌گوید بازیکنان این تیم نباید به کسب سه‌گانه فکر هم بکنند. او دیدار یووه و رئال را نیز دیداری نزدیک و سخت توصیف می‌کند.
بازیکنان یوونتوس فکر سه‌گانه را هم نکنند
یوونتوس و رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان خواهند رفت. یکی از کسانی که خیلی خوب از این دیدار می‌تواند حرف بزند، فابیو کاپلو است که سابقه هدایت و قهرمانی با هر دو تیم را در کارنامه خود دارد. این مربی ایتالیایی که در حال حاضر سرمربی تیم ملی روسیه است، درباره آسان بودن رئال برای یووه گفت: اصلا موافق نیستم. درست نیست که فکر کنیم این بازی آسانی برای یووه است. این فقط یک ظاهر از قضیه است که مردم آن را مطرح می‌کنند. ممکن است به خاطر گذشته‌ام با رئال مادرید، حرف‌هایم یک‌طرفه جلوه کند ولی در هر صورت ما در مورد یک تیم بزرگ و قوی صحبت می‌کنیم؛ تیمی که دست کمی از بایرن و بارسا ندارد. این سه تیم، قوی‌ترین تیم‌های حال حاضر اروپا هستند.

همچنین این تیم‌ها بهترین دفاع‌ها را در اختیار دارند. اولین بازی بسیار مهم خواهد بود که یوونتوس در خانه بازی خواهد کرد. آنها باید مراقب باشند تا گلی دریافت نکنند. در چنین بازی‌هایی این اولین قانون است. اگر آنها گلی در استادیوم یوونتوس دریافت نکنند، در برنابئو با اعتماد به نفس بالاتر و آرامش بیشتری بازی خواهند کرد. شاید رقیب این تیم باید نگران شرایط باشد. او درباره خط دفاع یووه و حضور سه مدافع نیز گفت: این تصمیم آلگری است ولی وقتی موضوع دفاع کردن است، مسئله خیلی راحت می‌شود. شما باید بدانید که کدام حالت از چینش بازیکنان، خط دفاعی تیم را سازمان‌یافته‌تر خواهد کرد. نتیجه‌ها و تصمیم‌گیری‌های مکس اساسی بوده و مورد توجه همه قرار گرفته است. او آرامش خودش را حفظ کرده و می‌داند که تیم چه می‌خواهد. او تا به اینجا خوب عمل کرده است.

او درباره شانس قهرمانی یووه در هر سه جام گفت: اگر من جای آنها بودم، حتی به این موضوع فکر هم نمی‌کردم و به آنها توصیه می‌کنم به این موضوع فکر هم نکنند. او در ادامه گفت: از نظر من مهم‌ترین بازیکن یووه پیرلو است. او یک قهرمان است و زمانی که در یووه مشغول به کار بودم علی‌رغم بازیکنان فوق‌العاده آن تیم، هیچ‌کس شبیه او نبود. کیفیتی که او دارد شگفت‌انگیز است و به طور حتم نقش کلیدی در تعیین پیروز جدال برابر رئال مادرید خواهد داشت. توز هم بازیکن فوق‌العاده‌ای است که به هم‌تیمی‌هایش در زمین مسابقه کمک فراوانی می‌کند. او از معدود بازیکنانی است که می‌تواند یک‌نفره تفاوت‌ها را رقم بزند و از نظر من تنها دلیلی که به عنوان بهترین بازیکن آرژانتین انتخاب نمی‌شود این است که مسی، مسی است و یک نابغه در سطح مارادونا و پله به حساب می‌آید. کاپلو در پایان درباره پوگبا گفت: آینده پل پوگبا؟ او هافبک کاملی است که همچنان در حال بهتر شدن و رشد است. البته که در نهایت باشگاه در موردش تصمیم خواهد گرفت.
مرجع : ایسنا