به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۷۰۴۷۱

توهین افراطیون به خاتمی آزاد است؟

گروه سیاسی: در حالیكه رسانه‌ها از پوشش اخبار مربوط به حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی رییس‌جمهور دوره اصلاحات، به شدت محدود شده‌اند، اما ظاهرا برای كسانی كه ناجوانمردانه علیه این سیدمظلوم، هتاكی و ناروایی انتشار بدهند چنین محدودیتی وجود ندارد!
امروز یك سایت افراطیون در یزد، ضمن انتشار پیام تسلیت رهبر انقلاب به همسر گرانقدر مرحوم آیت الله خاتمی، در پایان خبر خود وقیحانه نوشته است: «به گزارش خبرنگار یزدرسا، حضرت آیت الله خامنه‌ای امروز در حالی این پیام را به مناسبت درگذشت فرزند ارشد مرحوم آیت‌الله خاتمی صادر کرده‌اند که برخلاف خواص بی‌بصیرت کشور ما، این پیام فقط خطاب به همسر مرحوم آیت‌الله خاتمی صادر شده و نامی از برادران ناخلف آن مرحومه در نامه نیامده است.»

فارغ از توهین ناجوانمردانه با تعبیر «ناخلف» به كسانی كه در اندوه خواهر و عزیز اندیشمند خود، سوگوار و حتی پیكرش را هنوز تدفین نكرده‌اند، نشان از عمق كینه توزی این جماعت است و ارزش پاسخ گویی ندارد، اما اینكه حتی پیام های رهبری توسط افراطیون (حامیان احمدی‌نژادی كه در مخالفت با نظر ایشان درباره عزل یكی از وزیرانش 11 روز قهر كرد و خانه نشین شد!) تفسیر به رای شده و در حالیكه رهبری در متن پیام خود برای «بازماندگان» صبر و اجر مسئلت نموده‌اند، نشان از باطن جماعتی دارد كه حتی از رهبر انقلاب هم برای خود هزینه می‌كنند.

در این متن همچنین كسانی كه به آقای خاتمی تسلیت گفته‌اند، خواص بی بصیرت! معرفی شده‌اند! شخصیت هایی چون رییس جمهور، نوه امام، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و ... از منظر افراطیون «خواص بی بصیرتند» و احتمالا احمدی‌نژاد، محمدرضا رحیمی، سعید مرتضوی و ... خواص با بصیرت!