به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۹۳۲۱

نامه يك فارغ‌التحصيل بورسيه‌هاي قانوني

گروه سياسي: يك فارغ‌التحصيل بورسيه‌هاي قانوني متن زير را براي بهارنيوز ارسال كرده است:
مدیر محترم سایت وزین بهار نیوز
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
احتراما پیرو ۳۰۰۰ بورسیه غیر قانونی دولت قبل که قطعا بعدا همگی به عضویت علمی مراکز علمی و دانشگاه ها درخواهند آمد. مواردی از تجربه خویش به شرح ذیل به استحضار می رسانم امیدوارم نسیت به انتشار اقدام لازم را معمول فرمایید تا شایدبه گوش مسولین برسد: 

اینجانب با امتحان اعزام به خارج وزارت علوم تحقیقات و فناوری و اخذ بورس رسمی به کشور انگلستان اعزام ودر یکی از مهمترین و معتبر ترین دانشگاه در رشته خودم مشغول به تحصیل شدم و پس از اتمام تحصیل علی رغم اینکه پست خوبی هم آن دانشگاه به اینجانب پیشنهاد داده بود به کشور عزیزمان برگشتم. از سال ۸۹ تا کنون به جمع تکمیل انواع کاغذها، نامه ها و فرم های که از نظر وزنی به بیش از ۵ کیلو می رسد تا کنون موفق به عضویت در هییت علمی سازمان خود نشده‌ام و هر روز بهانه های مختلفی می آورند! این در حالی است وزرات علوم دانشجویان خود را بلا فاصله پس از فارغ التحصیلی هیات علمی می کند. 

اینجانب امتحان بورس اعزام، پدیرش دانشگاه، وثیقه های لازم، ارز دانشجویی، ارزشیابی مدارک و حکم اشتغال به کار را از وزرات علوم گرفته ام حال که می خواهم عضو هییت علمی شوم باید از قانون من درآوردی سازمان خود استفاده کنم. بنابر این در کشور ما این فرق فاحش بین کسانی که بورس رسمی می شوند که به جایی وصل نیستند کار به جایی نمی برند اما 3000 نفر بورس غیر قانونی شده و از همه امتیازات نبز استفاده می برند! 
حال که وزیر محترم و شجاع جناب آقای دکتر فرجی دانا با شجاعت این موضوع را پیگیری می کند مورد هجمه دلواپسان قار گرفته اند. اینجانب آمادگی کامل داشته مستندات بیشتری در صورت لزوم برای چاپ ارایه نمایم. خواهشمند است فعلا از انتشار نام اینجانب خودداری فرمایید. ومن ا...التوفیق

احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ۱۲:۴۱
با سلام.
همسر یکی از مسئولان ارشد دانشگاه زابل که لیسانس و فوق لیسانس خود را با مشکلاتی در دانشگاه سیستان و بلوچستان اخذ نموده (پرونده آن در معاونت آموزشی دانشگاه س و ب است) در دولت قبل ابتدا هیات علمی پیمانی (با مدرک فوق لیسانس) بعد هم بورس دکتری اخذ می نماید و در حین تحصیل هیات علمی رسمی وی شود. جالب اینجاست که استاد نمونه هم در زمان تحصیل اعلام می شود. لطفا بورسیه های این دانشگاه هم بررسی شود. با تشکر (242442)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ۱۲:۴۳
بنده هم به عنوان استاد یک دانشگاه معتبر دولتی شهادت می دهم که افرادی را می شناسم (از دانشجویان سابق خودمان) که صرفا به دلایل سیاسی (وصل بودن به گروه های سیاسی که در دوران احمدی نژاد بر سر قدرت کامل بودند) بورس تحصیلی گرفتند و به خارج رفتند (و لابد به زودی هم بر می گردند و حتما با ما همکار می شوند!!).

این افراد به لحاط علمی انصافا شایستگی لازم را نداشتند، در حالی که همان زمان این مملکت را از ادامه تحصیل افراد (فارغ التحصیلان) دیگری که بسیار شایسته بودند محروم کردند.

الله اعلم.... (242443)
پشیمون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ۱۲:۵۱
برگرد برگرد پشیمون میشی آخر!! (242444)
افشاگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ۱۲:۵۳
اگر دوست داشته باشید اسامی حداقل 5 نفر از کارمندان ستادی و مدیران احمدی نژادی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را که بشکل غیر قانونی در دوره phd پذیرفته شده و بعضی از آنها هم اکنون هیات علمی هستند را در اختیار بهار نیوز قرار میدهم (242445)
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ۱۲:۵۶
درود بر تمامی مردان شجاع از جمله دکترفرجی دانا ولعنت برتمامی کسانی که به خاطرحفظ پست قادر به هرکاری می شوند . (242446)
شهروند درجه 4
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ۱۳:۰۴
رانتخوری = دزدی

رانتخور = دزد (242448)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ۱۳:۱۷
اینجانب کی باشن؟؟؟؟مردم را هالو گیر آوردی ؟؟؟؟ (242450)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ۱۳:۲۷
هدف،كشتن نسل مخالف خود بود. نشانه اش حمايت نكردن مسئوليني است. كه به وظيفه قانونيشان عمل نمي كنند. ومثل آقاي حدادتوجيه هم مي كنند. (242451)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ۱۳:۳۸
حقیقتا پس از بازگشت این افراد به کشور رکود علمی وحشتناکی ایجاد خواهد شد. برای پیشگیری از این فاجعه و بحران بزرگ علمی دلسوزان کشور کاری کنند. (242452)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ۱۴:۰۲
این داستان بورسیه ها تنها پارتی بازی نیست.ریشه این رفتارها تلاش برای نفوذ دادن وابستگان به ارکان حکومت بریا تداوم در حفظ قدرت است والا برای افراد در سطح بالا هیات علمی شدن دیگران که ارزشی ندارد.این مساله را باید تحلیل کرد.همه این رفتارها هم در غیاب احزاب است.مافیا در غیاب احزاب نیرومند است که چنین کارهایی می کند.اکنون هم دارند علی مطهری را از نظارت بر مطبوعات بر می دارند.برای چه؟برای مقدمه سازی در کنترل بیشتر مطبوعات برای انتخابات های آتی.در غیاب احزاب این مطبوعات است که دخل غارتگران را آورده است.... (242454)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ۱۷:۰۲
هر کی تو خیابون پیدا بشه بگه منم بورسیبه بودم یه نامه بنویسه تو سایت میزارین . مگه خود وزیر نگفت همه این سه هزرار نفر مشکل ندارن. شما برین در مورد دانشگاه هاوایی مطلب بزنین که بیشتر اصلاح طلب ها از اونجا مدرک گرفتن. (242462)
ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۲ ۱۹:۳۹
من هم يك نفر رو در يكي از دانشگاهاي علوم پزشكي (؟؟؟؟؟؟) مي شناسم با مدرك فوق ليسانس هيت علمي شده ، جالبه كه اين فرد در گوشه اي براي خودش نشسته وبراي خودش كار مي كنه (242466)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها