به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۲ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۵۳۳۷۱
اعتماد در یک نگاه

به روحانی و دولت می‌گوییم، خسته نباشيد

گروه سیاسی: ظریف:خوشبین تر از گذشته ام و صندلی اصلاح طلبان تهران به اصولگرایان رسید مهم ترین سرخط های خبری روزنامه اعتماد در روز چهارشنبه است.
به روحانی و دولت می‌گوییم، خسته نباشيد
این روزنامه تیتر یک را به عنوان ظریف:خوشبین تر از گذشته ام اختصاص داده و نوشته است: اشتون و ظریف در دیدار بروکسل پس بررسی آخرین تحولات منطقه‌ای به ویژه فعالیت گروه‌های تروریستی در عراق، خطرات ناشی از گسترش تروریسم و افراط گری در منطقه و فراتر از آن را مورد بحث و تبادل نظر قرار داده و بر اهمیت تبادل نظر مستمر و مشورت فی مابین در این خصوص تاکید کردند. در این دیدار همچنین دو طرف ضمن مرور آخرین وضعیت مذاکرات هسته یی، پیرامون جدول زمانی مذاکرات در ماه جاری و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دور بعدی مذاکرات در حاشیه نشست مجمع عمومی سال جاری سازمان ملل متحد، تبادل نظر کردند. پس از این دیدار بود که خبرگزاری رویترز به نقل از وزیر امور خارجه ایران: مذاکرات با اشتون را خوب ارزیابی کرد و نوشت: بعد از بحث‌هایی که با خانم اشتون داشتم، کاملا خوشبین هستم که در موعد مقرر بتوانیم این مساله را حل کنیم. امیدوارم که آمادگی و اراده سیاسی که من در همه طرف‌های این مذاکرات می‌بینم، در سه ماه آینده به راه حل منجر شود.

صندلی اصلاح طلبان تهران به اصولگرایان رسید، دیگر عنوان مهم روزنامه اعتماد است، مهدی چمران پس از یک سال دوری از کرسی ریاست، دیروز بار دیگر صندلی ریاست را از اصلاح طلبان شورا بازپس گرفت. او دیروز با 18 رای در مقابل 13 رای اصلاح طلبان به احمد مسجدجامعی، پیروز انتخابات ریاست شورای شهر شد تا با اختلاف پنج رای سکان هدایت مدیریت شهری را بار دیگر برعهده بگیرد.

این روزنامه با درج عنوان اتحاد میانه‌روهای چپ و راست علیه افراطیون به تحلیل جلایی پور از آرایش سیاسی انتخابات مجلس در گفت وگو با اعتماد پرداخت.

روزنامه اعتماد با عنوان به روحانی و دولت می‌گوییم، خسته نباشد، نوشت: آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی در مراسم افتتاحیه شانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری با تبریک هفته دولت به دولتمردان گفت: هفته دولت گذشت، فرصت خوبی بود که گزارش‌ها را رییس جمهور به ملت بدهد و ما ضمن بزرگداشت شهید باهنر و شهید رجایی از رییس جمهور آقای روحانی و دست اندرکارانش تشکر می‌کنیم و خسته نباشید می‌گوییم که در این مدت کارهای خوبی انجام شده است و از آنها می‌خواهیم که با همراهی همه قوا به ویژه همدلی سه قوه کشور با حفظ همدلی و همکاری در مسیر انقلاب قدم بردارند.