به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۷۴۱۶۲
تجمع مقابل سفارت عربستان با شعار:

بی‌شرف، حیا کن؛ خاک ما رو رها کن!

گروه سياسي: گروه زیادی از مردم تهران، صبح امروز(شنبه) با تجمع در مقابل سفارت عربستان خواستار رسیدگی به بی‌حرمتی نسبت به دو نوجوان ایرانی شدند.
بی‌شرف، حیا کن؛ خاک ما رو رها کن!
تجمع‌کنندگان با شعارهای عزا عزاست امروز ایرانی با غیرت صاحب عزاست امروز، الله اکبر، بی شرف حیا کن، خاک ما رو رها کن اعتراض خود را نسبت به این بی‌حرمتی اعلام کردند. تجمع‌کنندگان که اغلب از قشر جوان بودند پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته بود آقای سفیر حریم امن من کجاست، در این جنگ‌های جناحی، دین ما، غیرت ما ، ناموس ما دارد گم می‌شود، در دست داشتند.  همچنین تجمع‌کنندگان که خواستار تعطیلی سفارت عربستان در ایران بودند فریاد می‌زدند حج عمره باید لغو شود. تجمع‌کنندگان با سردادن شعار حمایت حمایت از روحانی درخواست کمک کردند.

آنها همچنین با سینه‌زنی و سر دادن شعار عزا عزاست امروز خواستار مجازات سریع عاملین تعرض به دو نوجوان ایرانی شدند. شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز همچنین خواستار عذرخواهی دولت عربستان سعودی از ملت ایران به خاطراقدام زشت ماموران این کشور نسبت به زایران ایرانی شدند. تجمع اعتراض آمیز شهروندان تهرانی مقابل سفارت عربستان سعودی براساس یک فراخوان اعلام شده در شبکه های اجتماعی برگزار شده است.