به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۱
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۵۲۱۰۲
10 روز مانده به نقل و انتقالات تابستانی فوتبال

آخرين اخبار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال

گروه ورزشی: با نزدیک شدن به پایان زمان نقل و انتقالات تابستانی، هواداران فوتبال در ایران و جهان منتظر هستند تا سرنوشت بازیکنان مورد نظرشان مشخص شود.
آخرين اخبار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال
نقل و انتقالات تابستانی فوتبال جهان 10 روز دیگر به پایان می رسد و علاقه‌مندان به فوتبال منتظر هستند تا ببینند تیم‌ها یا بازیکنان مورد علاقه‌شان چه شرایطی در این 10 روز پیدا خواهند کرد. بازیکنان بزرگ زیادی در حال حاضر هستند که هنوز وضعیت‌شان برای فصل جدید مشخص نشده و این 10 روز سرنوشت‌ساز است که مشخص می‌کند آن‌ها در فصل جدید پیراهن چه تیمی را بر تن خواهند کرد. رقابت شانه به شانه تیم‌های بزرگ در 10 روز آینده قطعا تیتر یک رسانه‌های ورزشی جهان است؛ جایی که منتظر خواهیم بود تا ببینیم ستاره‌های دنیای مستطیل سبز چه تیمی را برای فصل جدید انتخاب می‌کنند. آیا باز هم پول حرف اول را خواهد زد یا اینکه این بار تعصب به تیم خود باعث خواهد شد تا شاهد این باشیم که بازیکنی تیمش را تغییر ندهد.

* مارکو رویس
ستاره جوان بوروسیا دورتموند که جام جهانی را به دلیل مصدومیت سنگین از دست داد در روزهای گذشته تیتر یک مطبوعات جهان بوده است و به احتمال زیاد در 10 روز آینده وضعیت این طور خواهد بود. تیم‌های بایرن مونیخ، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، منچستریونایتد و رئال مادرید تیم‌هایی هستند که به دنبال به خدمت گرفتن رویس جوان هستند. دورتموند که نمی‌خواهد پس از لواندوفسکی و گوتسه ستاره سوم تیمش را نیز از دست بدهد قیمت این بازیکن را 30 میلیون پوند اعلام کرده است؛ قیمتی که شاید باعث شود رویس در دورتموند بماند. البته با توجه به محرومیت دو ساله بارسلونا از جذب بازیکن، آبی اناری‌ها از فهرست خرید رویس خط می‌خورند. پیش‌بینی می‌شود مارکو رویس در بوروسیا دورتموند بماند اما اگر بخواهد این تیم را ترک کند به احتمال زیاد منچستریونایتد گزینه نخست رویس خواهد بود.

* آرتورو ویدال
در روزهای اخیر شایعه پیوستن هافبک شیلیایی یوونتوس به منچستریونایتد در رسانه‌های معتبر جهان به گوش رسیده است. قیمت این بازیکن 32 میلیون پوند اعلام شده و باشگاه منچستریونایتد در کنار باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تلاش زیادی برای جذب ویدال شیلیایی کرده‌اند. لوئیس فان خال که در فصل نخست حضورش در اولدترافورد چهره‌های سرشناس زیادی را از دست داده دست از جذب ویدال نخواهد کشید و امیدوار است تا ستاره شیلی در جام جهانی برزیل را به جمع نفرات خود اضافه کند.

* ادینسون کاوانی
مهاجم اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن که 52 میلیون پوند قیمت دارد از طرف باشگاه‌های چلسی، منچستریونایتد و لیورپول پیشنهاد دریافت کرده است. هرچند بعید به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن به این راحتی‌ها به مهاجم گلزن خود اجازه جدایی بدهد. اما از طرفی حضور در لیگ برتر می‌تواند برای کاوانی پیشنهاد وسوسه برانگیزی باشد.

* رادامل فالکائو
مهاجم کلمبیایی موناکو که 50 میلیون پوند قیمت دارد، مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشت. او پس از جام جهانی برزیل در هفته نخست لیگ فرانسه نیز برای تیمش گلزنی کرد. فالکائو بارها اعلام کرده از حضور در موناکو راضی است و می‌خواهد فوتبالش را در این تیم ادامه بدهد. تیم‌های رئال مادرید، لیورپول و یوونتوس مشتریان این مهاجم گلزن هستند که در این میان شانس یوونتوس از دو تیم دیگر بیشتر است چرا که لیورپول با ماریو بالوتلی به توافق نهایی رسیده و منچستریونایتد نیز بعید به نظر می‌رسد پیشنهاد دیگری برای جذب فالکائو بدهد.

* سامی خدیرا

هافبک 10 میلیون پوندی رئال مادرید پس از یک جام جهانی موفق می‌خواهد حضور ثابت در ترکیب تیم باشگاهی خود داشته باشد اما خریدهای پرتعداد رئال مادرید این امکان را برای خدیرا فراهم نکرده است. او در روزهای گذشته از طرف تیم‌های میلان، بایرن مونیخ، آرسنال و چلسی مورد توجه قرار گرفته و به احتمال زیاد باید شاهد حضور او در لیگ جزیره باشیم. آرسنال که این فصل بازیکنان زیادی جذب کرده، می‌تواند خدیرا را نیز به خط هافبک پرتعداد خود در کنار آرون رمزی و جک ویلشر اضافه کند.

* آنخل دی‌ماریا
این آرژانتینی تیزپا که 50 میلیون پوند قیمت دارد، به شدت مورد توجه تیم‌های پاری سن ژرمن و منچستریونایتد قرار گرفته است. دوئل منچستریونایتد و پاری سن ژرمن در روزهای گذشته تیتر یک رسانه‌های انگلیسی بوده است. روزنامه میرر اعلام کرد منچستر می‌خواهد رکورد خرید بازیکن را در تاریخ خود بشکند و دی‌ماریا را به اولدترافورد بیاورد. کارلو آنچلوتی نیز امروز اعلام کرد دی‌ماریا درخواست خروج از رئال مادرید را داده تا جدایی این بازیکن آرژانتین بیش از پیش رنگ واقعیت به خود بگیرد. لوئیس فان خال سرمربی هلندی منچستریونایتد هفته پیش اعلام کرد منچستر به بازیکنی مثل دی‌ماریا نیاز دارد.

بازیکنان ایرانی
پس از جام جهانی برزیل و نمایش خوب ایران در این رقابت‌ها امیدوار بودیم که چند بازیکن ایرانی وارد فوتبال اروپا شوند اما بر خلاف جام جهانی 98 فرانسه و حتی 2006 آلمان این بار این اتفاق نیفتاد و حتی لژیونرهای فوتبال ایران از فوتبال اروپا وارد لیگ‌های عربی شدند. با این حال 10 روز باقی مانده نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند خبرهای خوشی را برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد.

* کریم انصاری فرد
مهاجم جوان ایرانی در حال حاضر در اسپانیا به سر می‌برد و با تیم‌های ساراگوسا و اوساسونا در حال مذاکره است. به احتمال زیاد انصاری‌فرد را در فصل جدید در تیم اوساسونا خواهیم دید چرا که مدیر ورزشی این باشگاه نیز علاقه اوساسونا به جذب انصاری فرد را تایید کرده است. انصاری فرد که پیش‌تر اعلام کرده بود دوست دارد در فوتبال اروپا بازی کند با انتخاب یک تیم اسپانیایی اولین حضور خود در فوتبال اروپا را تجربه خواهد کرد.

* مسعود شجاعی
هافبک فصل گذشته لاس‌پالماس در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود. او از چند تیم اسپانیایی نظیر ساراگوسا، رایو وایکانو و مایورکا پیشنهاد دارد. قطعا بازگشت به لیگا می‌تواند آرزوی مسعود شجاعی باشد. او فصل گذشته نتوانست با لاس‌پالماس صعود به این رقابت‌ها را تجربه کند و اکنون می‌تواند با انتخاب یک تیم در سطح بالای لیگ اسپانیا، دوباره حضور در این رقابت‌ها را تجربه کند.

* علیرضا جهانبخش
نایمخن پس از 20 سال حضور در لیگ برتر هلند به دسته پایین‌تر سقوط کرد. از طرفی درخشش جهانبخش در تیم نایمخن چشم خیلی از تیم‌ها را گرفته است. به نظر می‌رسد جهانبخش در 10 روز آینده با تغییر تیم خود به یک تیم لیگ برتری بپیوندد. گرونینگن و هیرنفین دو تیمی هستند که خواهان جذب علیرضا جهانبخش هستند.

* علیرضا حقیقی
دروازه‌بان ایران در جام جهانی برزیل درخشش خوبی در این رقابت‌ها داشت. دروازه‌بان فصل گذشته اسپورت کوویلیو در این فصل مورد توجه تیم‌های ساسولو ایتالیا و پنافیل پرتغال قرار گرفته است. حقیقی باید در 10 روز آینده تیم آینده خود را انتخاب کند. البته او در حال حاضر با تیم روبین کازان قرارداد دارد اما می‌تواند به صورت قرضی یا دائمی تیم جدید خود را انتخاب کند.

* احسان حاج صفی
مدافع چپ ایران در جام جهانی برزیل می‌تواند اولین بازیکن ایرانی باشد که پس از پایان این رقابت‌ها به فوتبال اروپا معرفی شده است. حاج صفی در برزیل نمایش خوبی داشت و به نقل از روزنامه‌های انگلیسی مورد توجه روزنامه‌های هال سیتی و کاردیف قرار گرفته است. فوتبال ایران امیدوار است با رفتن حاج صفی به انگلیس، یک سهمیه خود در لیگ برتر که فصل گذشته در اختیار اشکان دژاگه بود را حفظ کند.
مرجع : ایسنا