به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۳۹۲۹۷

انتقاد سازنده فيلم انتخاباتي روحاني از ...!

گروه سياسي: تغییر در معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور با واکنش سازنده ی فیلم تبلیغاتی دکتر روحانی در انتخابات مواجه شده است.
انتقاد سازنده فيلم انتخاباتي روحاني از ...!
نهاوندیان اخیرا علیرضا معزی را که معاون ارتباطات دفتر بود به عنوان دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت منصوب کرد و به جای وی پرویز اسماعیلی را در سمت معاونت ارتباطات گماشت. در پی این انتصاب، حسین دهباشی سازنده فیلم انتخاباتی روحانی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «سیدعلی میرفتاح»، مدیر بخش رسانه‌های نوشتاری ستاد اطلاع‌رسانی آقای روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری، پیشنهاد کرد که اسم دومین فیلم تبلیغاتی مستندی را که برای تلویزیون می‌ساختم بگذاریم «من سرهنگ نیستم!».

برگرفته از ضد حمله طوفانی روحانی در جواب قالیباف در خلال آخرین مناظره تلویزیونی کاندیداها. پیشنهاد حرفه‌ای و محشری بود. دم شما گرمی گفتم و پذیرفتم. اما هنوز کار تدوین تمام نشده بود که تماس‌ها و توصیه‌های مخالف با این ایده‌ ناب و جذاب شروع شد.

از جمله تماس‌های مکرر تلفنی و مشفقانه از جناب «مهندس نعمت‌زاده» رئیس ستاد انتخاباتی ما که خبر می‌داد، اسم و حتی پلان‌هایی از کار ما توسط عوامل نفوذی قالیباف در دفترمان لو رفته و بدتر آنکه «پرویز اسماعیلی»، مشاور سابق ناجا و سخنگوی ستاد تبلیغاتی قالیباف در تدارک مستندی انتقام‌جویانه است با عنوان وهن‌آمیز «من خائن نیستم!» حق انتخابی در کار نبود.

وی می‌افزاید؛ نگارنده و جناب میرفتاح و بقیه همکاران‌مان آدم‌های مستقل و بی‌پناهی بودیم در برابر اصطلاحا بروبچ‌ بالا! در نهایت با بی‌میلی قبول کردم که اسم مستند دوم عوض شود تا به اصطلاح شر بخوابد. باری، کمتر از یک سال از آن روزها می‌گذرد. الانی که این کلمات را می‌نویسم، چند ساعتی می‌شود که برای همان حضرت «پرویز اسماعیلی» سخنگوی قالیباف و طراح متلک «من خائن نیستم!» و... غیره، حکم «معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور» را زده‌اند.

«سیدعلی میرفتاح»؟ کجا باید باشد خب؟ مزد تلاش یکی از بهترین روزنامه‌نگارانی که در همه عمر دیده‌ام در به قدرت رسیدن آقای روحانی، جز این نبود که خانه‌نشین شود.

پ.ن: اندر احوالات مراتب معرفت مشاوران موثر و آشنا و ناآشنا و دوگانه‌سوز آقای رئیس‌جمهور ذکر نشد.

Mohsen Khorasani
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۱:۵۵
همون طوری که اقای روحانی قول داده بودند اقتصاد را درست می کنند و واقعا هم این کار انجام شد البته با بالا رفتن قیمت همه چیز همان طور هم به شما که در به قدرت رسیدن ایشان نقش داشتید کمک خواهند کرد البته با پشت کردن به امثال آدم هایی مثل شما و نادیده گرفتن شما ها (220801)
ر
Italy
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۴:۵۲
در موذد اقتصاد واقعا شرایط طوری نیست که بشه به راحتی تورم و رکود رو با اون اوضاع وحشتناکی که از دوران احمدی مونده سامان داد پس بهش حق میدیم که هنوز گرفتار همون شرایط قیب باشیم یکم بهتر!ولی در اینگونه موارد و سیاست های داخلی ایشون خیلی با حرفایی که میزد فاصله گرفته و ضررشو هم خودش هم مردم . . . خواهند دید !از اول هم از وزرای اصلی کامل مشخص بود که این دولت شلم شوربای اصولگرا در وزارتخانه های اصلی و اصلاح طلبان در وزارتخونه های کلیدی اقتصادی راه به جایی نخواهد برد .در کل بیشتر شعاره تا عمل (220860)
روحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۲:۱۶
واقعا انتصاب همچینی تاسف آوره کسی که چنین تو هینی کرده واقعا باید خانه نشین بشه. آقای دهباشی هم واقعا زحمات زیادی رو چه قبل از انتخابات و چه بعد از اون کشیدن و نمونه اشهم کلیپ بسیار زیبا و البته تابو شکن " نوسفر" بود که برای اولین بار صدای یک روحانی مطرح رو با موسیقی و هم خوانی همراه کرد. (220808)
نا امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۳:۵۳
متاسفانه آقای روحانی به دلایلی که هنوز معلوم نیست ، اعضای وفادار ستاد خودشون رو آنقدر تضعیف کردند که این حرکت گریبان گیر دولت ایشان شده است .
به امید تدبیری دیگر ..... (220834)
شاکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۴:۲۹
اخر 8سال ریخت وپاش اختلاس خرجهای میلیاردی درسفرهای استانی وتورم 50درصدی تحریم های کاغذ پاره در 9ماه چگونه احیا می شود منصفانه قضاوت کنید تمام کارشناسان اقتصادی دنیا روی 6سال برای وضعیت اقتصاد ایران اجماع نظردارند شما می خواهید اقای رمحانی تو9ماه انرا درست کند (220852)
بیدار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۴:۵۱
بعید است با اقدامات تخریبی افراطیها دولت کاری از پیش ببرد همچنین پس از مدتی با فرصت سوزی اندک دوستان و حمایت مردم را هم از دست خواهد داد و قریب است که این دولت چهارسال بیشتر نپاید (220859)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۵:۰۲
ایشان باید از سازمان مناطق آزاد کیش که عضویت در آن دستمزد فیلمسازیشان بود خبر دهند نه از این موارد (220867)
مجید از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۶:۵۴
دورهمی یه رایی دادیم شما سخت نگیر! مهم حماسه بود که خلق شد (220912)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۶:۵۸
متاسفانه برخی انتصابات در دولت اقای روحانی باعث افزایش دلسردی در بین جوانان شده است. برخی فرمانداران که در دولت قبل به ایجاد فضای امنیتی کمک کرده بودند مجدا در مت های خود ابقا شده اند. به گفته اقای خزعلی کسانی که تا دیروز بر فرق مردم می کوفتند امروز به بالاترین سمت ها رسیده اند. متاسفانه تیم مطبوعاتی و مشاوران اقای روحانی هم بسیار ضعیف و کم تحرک عمل می کنند. (220914)
سرهنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۸:۵۲
شما انتصاب سرهنگ گرامی به سمت فرمانداری کازورن یادتون نره که هیچ بازتابی نداشت (220954)
از دوست داران نظام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۹:۲۹
اقای روحانی تورا به خدای بزرگ به استاداران تذکر دهید تا این فرماندران گذشته بردارند واقعا اینها ممکنه به ظاهر باشما باشند ولی در باطن باشمانیستند (220965)