به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۲
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۷۵۹۲۷
در پی بیانات اخیر رهبری؛

پلیس با خودروهای‌لوکس برخوردشدیدمی‌كند

گروه جامعه: معاون ترافیکی پلیس راهور تهران‌ گفت: هر شب ۵۰۰ خودرو به دلیل تخلفاتی چون لایی‌کشی و سرعت غیرمجاز توقیف می‌شود. خودروهای با سرعت بالا که به ایست پلیس توجه نکنند، با حکم قضایی توقیف می‌شوند.
پلیس با خودروهای‌لوکس برخوردشدیدمی‌كند
 به گزارش تسنیم، سرهنگ پرویز حسینی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان نیروی انتظامی گفت: بخشی از کاهش تصادفات تهران به دلیل اجرای طرح‌های شبانه پلیس در بزرگراه‌ها و معابر و برخورد با تخلفات سرعت غیرمجاز و لایی کشی و حرکات مارپیچ است. در حال حاضر این طرح‌ها با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب این طرح‌ها تشدید خواهد شد.

وی با تاکید بر تشدید طرح‌های ضربتی در این رابطه افزود: برخی از رانندگان خودروهای گران قیمت با سرعت بالا در معابر و بزرگراه‌های پایتخت تردد می‌کنند و پس از دستور ایست پلیس از محل متواری می‌شوند که طی مکاتبه با مرجع قضایی قرار بر صدور حکم توقیف این خودروها شد.

معاون ترافیکی پلیس راهور بیان داشت: بیشترین تخلفات شبانه شامل نقص سیستم روشنایی، لایی کشی، سرعت غیرمجاز یا حرکت وسایل نقلیه سنگین در مسیرهای سرعت است که انجام دو تخلف حادثه ساز نظیر سرعت غیرمجاز و حرکت مارپیچ، توقیف وسیله نقلیه را به همراه دارد. سرهنگ پرویز حسینی با اشاره به حضور تعداد زیادی از مسئولان راهور تهران در بازدید از اجرای طرح شبانه طی بامداد شب گذشته گفت: به طور میانگین ۴۰۰ تا ۵۰۰ وسیله نقلیه به دلیل تخلفات در شب توقیف می‌شود.