به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۱ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۶۱۳۳۷

درهای ورزشگاه آزادی از 11:50 باز می‌شود

گروه ورزشي: رییس کمیته مسابقات فوتبال سازمان لیگ گفت: حدود 40 هزار بلیت الکترونیکی برای داربی فروخته شده است.
درهای ورزشگاه آزادی از 11:50 باز می‌شود
غلامرضا بهروان در گفتگو با ایسنا، درباره تمهیدات سازمان لیگ برای داربی 79 گفت: زمان زیادی است که برای داربی تمهیداتی را اندیشیده‌ایم. همین امروز دو جلسه درباره داربی داشتیم. بحث‌های خوبی با سرپرستان هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشتیم که مفید بود.

او در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پیراهن استقلال در بازی فردا اظهار کرد: باشگاه استقلال به دلیل درگذشت غلامحسین مظلومی درخواست داشت با پیراهن مشکی به میدان بیاید که عکس آن مرحوم روی شماره‌های آن باشد اما چون این مسئله با قوانین فیفا مغایرت داشت و ما تابع قانون هستیم، با این موضوع (درج عکس) موافقت نشد. البته 10 دقیقه مراسم جهت درگذشت آن مرحوم خواهیم داشت. همچنین مراسمی درباره شهدای بسیج برگزار خواهیم کرد.

رییس کمیته مسابقات فوتبال درباره بلیت فروشی داربی گفت: تا امروز صبح 40 هزار بلیت الکترونیکی فروخته بودیم و باید بگویم که بلیت کاغذی برای این بازی پیش‌بینی نشده است. البته جهت رفاه هواداران شهرستانی، 6 هزار بلیت یک بار مصرف در روز بازی داربی فروخته می‌شود.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که درهای ورزشگاه آزادی از چه ساعتی باز خواهد شد، گفت: از ساعت 11:50 درهای ورزشگاه آزادی به روی علاقه‌مندان باز خواهد بود. به هر حال این بازی برای فوتبال ما یک فرصت است و باید از آن استفاده کنیم. امیدوارم مردم در این دیدار حاضر شوند و در نهایت بازی خوبی را شاهد باشیم.