به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۶۸۱۸۷

ستاره​هایي با شغل جالب/ تصاوير

گروه فرهنگي: این طور که به نظر می رسد اکثر چهره های برجسته هالیوودی یا رستوران دارند و یا حداقل برای مدت کوتاهی این کار را تجربه کرده اند و حتی بعضی از آنها در این کار با هم شریک هستند. همه ما خوب می دانیم که این کار به سرمایه زیادی نیاز دارد و خوب البته نیازی به توضیح نیست که این ستاره ها از این لحاظ هیچ مشکلی ندارند.
1- رایان گاسلینگ یک رستوران مراکشی به نام Tagine در بورلی هیلز دارد.



2- رابرت دنیرو چند رستوران مختلف دارد. رستوران Nobu در نیویورک سوشی سرو می کند و رستوران های Ago در لوس آنجلس و Locanda Verde در نیویورک مختص غذاهای ایتالیایی هستند.



3- سندرا بولاک صاحب رستوران Bess Bistro در آستین تگزاس است. این رستوران که در سال 2006 افتتاح شده است غذاهای سنتی آمریکا را سرو می کند و تخصصش در غذاهای دریایی است.



4- جاستین تیمبرلیک یک رستوران باربکیوی جنوبی به نام Southern hospitality ( مهمان نوازی جنوبی) در نیویورک دارد.


5- مارک والبرگ همراه با برادرانش یک مغازه همبرگرفروشی به نام Wahlburgers در ماساچوست دارد.


6- بروس ویلیس و آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه به صورت شریکی صاحب رستوران Hollywood Planet در نیویورک هستند.. این مجموعه رستوران های زنجیره ای به غذاهای خیلی گران و فضای مملو از خاطرات هالیوود معروف است.



7- کوئنتین تارانتینو صاحب رستوران Do Hwa در نیویورک است. غذای مخصوص این رستوران که در سال 2000 افتتاح شده است باربکیوی کره ای است.


8- جان بون جووی صاحب رستوران Soul Kitchen در نیوجرسی است. در منوی این رستوران هیچ قیمتی نوشته نشده است و در آن از مشتریان خواسته شده است که فقط هرچقدر که می توانند پرداخت کنند!


9- بریتنی اسپیرز هم برای مدتی سعی کرد رستوران داری کند و رستوران Nyla در نیویورک را در سال 2002 افتتاح کرد. ولی خوب در همان سال رستورانش را تعطیل کرد. البته خوانندگی بیشتر از رستوران داری به او می آید.


10- لیدی گاگا در نیویورک رستورانی به نام Joanne Trattoria دارد که به یاد عمه اش، جوان، که در سن 19 سالگی در اثر بیماری سل پوستی درگذشته نام گذاری شده اشت.


11- اشتون کوچر چند رستوران در لوس آنجلس داشته است. رستوران های Dolce Enoteca e Ristorante و Ketchup الان تعطیل شده اند و رستوران Geisha House هنوز باز و مشغول به کار است.


12- جنیفر لوپز هم یک رستوران مخصوص غذاهای آمریکای لاتین به نام Madre's in Pasadena داشت. این رستوران از سال 2002 تا 2008 فعالیت داشت و سپس تعطیل شد.


13- رابرت ردفورد نیز در پارک سیتی در ایالت اوتا، یک رستوران دارد. این رستوران که Zoom نام دارد در زمان مراسم «رقص خورشید» پاتوق همیشگی ستاره های معروف است.


14- فرانسیس فورد کاپولای کارگردان هم یک رستوران به نام Rustic در گیسرویل کالیفرنیا دارد. خوب البته شکی نیست که این رستوران غذای ایتالیایی سرو می کند.


15- ریچارد گر صاحب رستوران های The Barn و The Farmhouseدر بدفورد نیویورک است. این رستوران ها در سال 2008 افتتاح شده اند. The Barn فضایی رسمی و کلاس بالا دارد، در حالی که The Farmhouse فضایی خودمانی تر دارد.
مرجع : برترین ها