به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۶۹۷۳۵
حکم6 ماه حبسم به جزای نقدی تبدیل شد

قدوسي: توافق ژنو كلاهی بود که بر سر ملت رفت!

گروه سياسي: جواد کریمی‌قدوسی نماینده گروه پايداري گفته است: حکم شش ماه حبسم به 2 میلیون جزای نقدی تبدیل شده است. گزیده اظهارات جالب و پيش‌بيني‌هاي او در جمع حدودا 100 نفره در مسجد شیخ احمد بروجرد را به نقل از سايت محلي «روزهاي بروجرد» بخوانيد:
قدوسي: توافق ژنو كلاهی بود که بر سر ملت رفت!
پیروزی و فتح نهایی در دو قدمی ایران قرار گرفته است اما همیشه بزرگترین شکست ها در دو قدمی پیروزی بدست مي‌آید. جمهوری اسلامی محتاج به نگهداری و پاسداری است غرور و دست کم گرفتن دشمن و استراحت کردن از آفت های انقلاب است.

خدعه مذاکره در سال 36 هجری نیز در جنگ صفین شروع شد ما نیز در 36 سالگی انقلاب دچار این خدعه شده ایم بزرگترین شکست جبهه حق در تاریخ در جنگ صفین وارد شد. عمر و عاص به معاویه گفت آنها را به اعتدال و صلح دعوت کنید تا کی دعوا تا کی صلح؟!

اینها مي‌خواهند این مقاومت شما را در دو قدمی بشکنند به علی گفتند مذاکرات را بپذیر و به مالک بگو برگردد علی دید اصل و اساس حکومت در خطر است لذا گفت باشد. درست ما هم در سال 36 هجری هستیم رهبر گفته اند ما در دو قدمی پیروزی هستیم.

بزرگترین و راهبرد غرب مقابله با اسلام انقلابی است اگر اهل مقاومت نباشیم ولایت فقیه، شورای نگهبان و بسیج و سپاه را از ما مي‌گیرند.

در راس حملات دشمن بچه های انقلابی است که متهم به افراطی گری مي‌شوند در دانشگاه فتنه بوجود مي‌آورند تا جلوی تولید علم گرفته شود چرا ما به 4-5 وزیر علوم رای ندادیم؟

چرا اصرار دارند مردم و نمایندگان نقد نکنند چرا با این ادبیات سخیف صحبت مي‌کنند دشمن به صراحت مي‌گوید با ایرانی که محور آن دولت باشد مخالف نیستیم با ایرانی که انقلابی باشد مخالفیم.

استاد نفوذ در حاکمیت سرویس جاسوسی انگلیس است اگر بخواهند ترور کنند سرویس جاسوسی اسرائیل را مي‌فرستند اگر بخواهند نفوذ فرهنگی کنند سرویس جاسوسی فرانسه را مامور مي‌کنند.

در کمیسیون امنیت ملی نامه ای به اتفاق آرا به آقای روحانی نوشته شده است که استاندار سیستان و بلوچستان به دلیل رخنه اجتماعی که در آنجا در حال روی دادن است برکنار شود.

برخی به دنبال تطهیر چهره امریکا هستند آمریکا را کسی بزک نکند، این شیطان است و عوض نمی شود تا از بین برود. چرا از آمریکا به اسم کدخدا نام مي‌برید.

سه بار در انقلاب امنیت ملی تهدید شد: جنگ تحمیلی، رحلت امام(ره) و سال 88 چون سابقه داران صف کشیده بودند.

آنچه که درباره‌ی حکم مهدی هاشمی شنیده ام این است که حداکثر حکمی که برای وی در نظر گرفته شده است 5 سال زندان است که در تجدید نظر به 2 سال خواهد رسید.

دعا کنید اصولگرایان به وحدت برسند البته در این زمینه منشوری در حال نوشتن است.

توافق کلی که در ژنو انجام شد کلاهی بود که بر سر ملت رفت طرف مقابل بعید است که تمام تحریم ها را یکجا بردارد.
از شرکت پدیده شاندیز تعهد گرفته اند که حق مردم را حفظ کند در حالی که سهم 26 مدیر آن 80درصد و مردم 20درصد است. آنان تنها نام پدیده را به عنوان برند 60 میلیارد تومان به عنوان آورده حساب کرده اند.

وی درباره‌ی محکومیت 6 ماه حبس خود (با شکایت علاالدین بروجردی) گفت: حکم شش ماه حبس به 2 میلیون جزای نقدی تبدیل شده است که البته من شکایتی را تسلیم قوه قضاییه کرده ام که یکسال و نیم است که خاک مي‌خورد! وی در پاسخ به احتمال استیضاح رئیس جمهور نیز گفت: ایراد و اشکال هست اما کار به استیضاح نمی کشد و این چند سال هم به پایان مي‌رسد!

تهرانچي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۶:۴۵
عكس حاضران در سخنراني خصوصا اوني كه پاهاش را دراز كرده جالبتر از سخنرانيش هستش! (291752)
انسان
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۷:۲۷
اون بنده ی خدا پیرمرده شاید پاهاش درد گرفته
آرتروز یا دیسک کمر داره که اینجوری نشسته
همه رو با یک چوب نزنید.
البته درسته که تفکرات این افراد باعث عقب افتادگی کشور شده ولی بازم باید بهشون احترام گذاشت. (291765)
مريم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۷:۳۹
اگه اعتراضي به آقاي كريمي قدوسي داريد بسم الله اعتراض درست و اصولي چرا اين بندگان خدا را تمسخر ميكنيد منم نميتوانم زمين بنشينم پاهايم درد ميگيرد نشستن اين آقا با اين مدل چه ربطي به خزعبلات كريمي قدوسي دارد اينهمه اين آقا چرت و پرت گفته كه تا ده سال همه ميتوانند ازش جك بسازند تفريح كنند ديگه لازم نيست به ريخت و قيافه همديگر بخنديم (291768)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۱:۲۴
شما خودتون میگی اعتراض اصولی و اینکه نباید تمسخر کرد
بعدش بلافاصله میای توهین میکنی که چرت وپرت گفته جک گفته
خدا وکیلی با خودتون چند چندید شما
بذار حداقل دو خط از نوشته بگذره بعد دوباره شروع کن به توهین (291818)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۳:۲۲
محسن جان میفهمی چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم توهین کرده و جواب توهینهای این کریمی رو داده، کی ایشون رو به تمسخرگرفت؟ ایشون ازتمسخرگله مندبود.خواهشا میخواین آتوهای بیهوده ام بگیرین درست بگیرین (291836)
محسن کاشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۸:۱۵
معلوم نیست چقدر تبلیغات کردن این صد نفرو جمع کردن. (291771)
فضول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۹:۰۴
یه کم بیشتر از تبلیغ برای استقبال روحانی تو اصفهون که کسی نیومد (291785)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۸:۳۷
.........مشخص است جناب قدوسی به این جلسه صدنفره چرا آمده است ." خود گویی و خود خندی به به چه هنرمندی " (291777)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۰:۵۳
ببینید ما درمشهد چه می کشیم که لحن نمایندگان پنج گانه و امام جمعه وتمام تریبونهای شهرهمین گونه است! قدرخودتان رابدانید!!!!خخخخخخخخ...
ولی باشجاعت تمام ازاین تریبون استفاده می کنم و میگم: نه من و نه اکثرمردم شهر نه به این آقا رای دادیم ونه ازایشون دلخوشی داریم.... گرفتین چی شد و چه طوری به مجلس رفت؟تا اونجا که دریک جمع اصولگرا اینقدربه ایشون حمله کردن که این آقا درپایان باتهدید به سوالات پاسخ میداد!دریک جمع کاملا اصولگرا!!!!! (291811)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۱:۰۷
خیلی جالبه به هر دری میزنند تا مهدی را محکوم بکنند اما همه درها رویشان بسته است و هیچ سندی را تا حالا نتوانستند رو کنند .اما از ان طرف پول گرفتنشان از رحیمی با سند محکمی وجود دارد.اقای کریمی قدوسی بدانند که بیشتر از این جمعیت حاضر به نشستن پای سخنانش نیستند البته این مردم محترم است و برای خواندن نماز به مسجد رفته بودند و تبلیغات برای حضورش در این مسجد نیز نتوانست مردم را به مسجد بکشاند همه این جمعیت نمازگزاران روزمره مسجدند و این نشان از غروب ابهت دروغین اینا بود . (291817)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۳:۲۷
من بهت منفی دادم چون داره این قضیه ی فسادها تبدیل به دوئل میشه.مهدی هاشمی فسادکرده؟به ماچه مگه اصلاح طلبه که ناراحت بشیم؟اینا دارن اینجوری القا میکنن مهدی هاشمی فاسد است، مهدی هاشمی اصلاح طلب است(درحالی که ایشون هیچ گونه ادعایی دراین زمینه ندارند) درنتیجه اصلاح طلبان فاسدند!!!
اصلاح طلب واقعی را ازمحاسبه چه باک است؟ هرکس فاسد است رادستگیرکنند مانمی ترسیم.فعلا اصولگرایان اند که رنگ خودراباخته اند (291839)
110
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۱:۳۶
شماها همه تون همینطور هستید به جز توهین چیزی بلد نیستید اگه کسی بهتون انتقاد کنه یا افراطیه یا بی سواده و...
خدا وکیلی توی این یکی دو سالی که دولت دستتون بوده به کسی که ازتون انتقاد میکرده بجز توهین چیزی گفتید؟؟؟؟؟
دیگه این پیرمرد که جای خود داره.
بهتره اول خودتون رو اصلاح کنید بعد مملکت رو....... (291822)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۳:۱۴
110 شما در ان 8 سال بگیر ببند راه انداخته بودید یادتان رفته؟شما در ان 8 سال به هیچکس غیر از خودتان رحم نمیکردید یادت رفته؟ شما الان بیش از 43000ساعت به اقایان موسوی و کروبی توهین کردید بدون اینکه جوابی به شما داده شود .شمانباید بی ابرویی خودتان را به دیگران بگید .شما الان 170 نفرتان رشوه گرفته اما شما ان را شرعی میدانید و خود را به معصومیت زدید .شما دیگر به ته خط رسیدید بیشتر از این دست و پا نزنید . (291833)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۶:۴۷
کاش تندروها اعتدالی بودند و بجای افراط با منطقی قوی و اراده ای خوب بیشتر بفکر حل مشکلات جامعه مثل رکود اختلاسها تورم و... بودند (291753)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۶:۴۹
«اين چند سال هم به پايان مي رسد....» هاهاها... حتما دوباره معجزه قرن مي‌شه رييس‌جمهور!!!!! باش تا صبح دولتت بدمد قدوسي جون... پشت گوشتونو ديديد ديگه پست هاي انتخابي (حتي نمايندگي مجلس) را هم خواهيد ديد...! (291754)
amin es
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۰:۳۶
تو رو خدا دستکمشون نگیرید.برای ریاست جمهوری قدرت دستشون بود ماها نقدشون کردیم .برای همین اکثریتی که من جمله خودشماها جزو مخالف عملکردشون بودید رفتید رای دادید.اینا با خزعبلاتی الان به قول خودشون تشویش اذهان دنبال رای گیرین. چون این دفعه قدرت به ظاهر دست ماها بوده. (291808)
amin es
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۰:۴۲
بابا اینا رو خوبه موساد و ام ای سیکس ترورشون نمیکنه با این افاضات و نظریه های گهربارشون.میگم شما فعلااون مالی رو که از اقای رحیمی گرفتی جوابگوشون باش. اخه تورو چه به تحریم........... (291809)
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۶:۵۰
سلام بر آقایmpt (291755)
م.ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۶:۵۵
خداوند جمیع مسلمین را هدایت بفرماید انشالله . . . (291756)
سینا صفوی
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۷:۱۳
خوب اینکه گفتی چه ربطی به ایشون داره؟! (291762)
محموديان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۶:۵۶
ظاهرا همه اين پايداري‌چي ها پرونده قضايي و مالي دارند... عجب حزب باحاليه! (291758)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۷:۰۸
اون پیرمرده که پاهاشو دراز کرده خیلی باحاله
اون حرکت خودش کلی معنا داره اگه آقای ام پی تی بفهمه!!!! (291760)
جاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۷:۱۹
این بابا چکاره ست؟ یک نفر از 290 نفر نماینده مجلس که جزء نمایندگان با حداقل آراء هم هست. چون با اطلاعاتی ها در ارتباطه جو گرفتش. جواد جان آخر خط هستید! فکر یه شغل آبرومند برا خودت و دیگر افراد باندت بکن. (291763)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۷:۲۱
دوره دوره شکایت کشی و پرونده کشی. بروجردی از این این از اون اون ازاون یکی خود بروجردی هم از پرونده بوق م ه از ب ز م ح از م ا م آ از خ امیدوارم درس کلاس اول رو خوب بچه ها یاد گرفته باشن. انگار برای نشون دادن نقش و جایگاه مهم خودشون در جامعه و اثبات مظلومیت و حقانیت پز پرونده هاشونو رو میدن! یک سلفی با پرونده ها بگیرید (291764)
قادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۷:۴۹
مستمعین و خطیب همدیگر را سر ذوق آوردهاند . (291769)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۸:۲۸
چه انتظاری است از کسی که خودش محکوم شده و سخنان گهربار! زیر را گفته است:

علی مطهری: موضع گیری هایش نشان می دهد "با اینکه از خانواده شهید است، بصیرت و تحلیل ندارد!
ستار بهشتی: قتل این وبلاگ نویس كار جريان فتنه است!
سوریه: صد‌ها گردان از ایران در سوریه وجود دارد!
ان پی تی: «هر گونه موافقت با خواسته های طرف مقابل نباید خارج از معاهده ام پی تی! باشد». (291774)
چیز جو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۸:۵۳
چقدر تو دانایی وایییی (291779)
یاور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۸:۳۴
40 نفر زیز منبر این اقا نشستند بعد میگن ما نماینده مردم هستیم مشتی ....کاسب تحریم (291775)
کاسب مذاکره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۸:۵۱
یادی هم از ما میکردی یاور جون ما هم بساط چربی داریما (291778)
کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۸:۵۹
آقای قدوسی MPT درسته یا NPT ؟؟؟!!!! (291782)
استاد دانشگاه بلوچ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۹:۰۳
استاندار سیستان و بلوچستان انسان فرهیخته ای است. دیدید به کمک همدلی که کارگزاران دولت و در صدر آن استاندار محترم بوجود آورده است به کمک مردم و علمای محلی مشکل گروگان ها حل شد. همچنین تروریست هایی که سابقه شرارت هشت ساله داشتند، به گفته وزیر محترم اطلاعات به کمک مردم بلوچ دستگیر شده اند. بلاترین مشارکت در انتخابات را داشتند.خدا عاقبت همه را بخیر کند. (291784)
تطف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۹:۰۴
آخه به خدا من تعجب میکنم مردم مشهد با این همه ابهت و بزرگی با این همه آدمای باسواد و تحصیل کرده چه جوری به این آقا رای دادن دلشون به چیش خوش بوده.آبروی مردم مشهد رو داره میبره با این حرفای بی سر وتهش.بهش بگو تو اصلا میدونی مذاکره چیه ژنو کجاست اصلا به چه میگن تحریم. (291786)
عزت الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۰:۱۰
مشهد حدود 3میلیون و 200هزار نفر جمعیت داره و رای این آقا حدود 19000 نفر
است(که همین 19هزار تا هم جای تعجب داره) که این 19هزار نزدیک 5درصد از جمعیت است و اگر واجدین شرایط رای را محاسبه کنیم حدود 9 درصد (291800)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۱:۴۷
ما که از هر کسی پرسیدیم به این بنده .....
. رأی نداده . حالا چه جوری رفته مجلس٬الله اعلم. (291823)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۹:۰۶
اي كاش درباره معاهده mpt هم يكم صحبت ميكردن، (291788)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۹:۱۴
عزیز بیسواد به شخص باسوادی مراجعه کنید تا موضوع تبصره ماده ۱۸۸ قانون آد.ک را برای شما مطالعه کند.هاشمی بزرگوار است که از شما به اتهام افترا شکایت نمیکند (291789)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۹:۲۰
متأسفانه این آقایان تکلیفشون با خودشون هم روشن نیست. از یه طرف فریاد «ولایت مداری» و حمایت از رهبری سر می دن و از طرف دیگه توافق ژنو رو که با موافقت رهبری امضاء شده رو «کلاه گشاد بر سر ملت» خطاب می کنن!! (291790)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۹:۲۴
مختلس با متخلس .یا اختلاسیها یا متخلسین؟ کدام واژه؟ ام پی تی؟ اره درسته ام پی تی اصلشه خارجیا اشتباه میکنند .اصلا ان پی تی یه واژه غربیه از این پس همه مجبورن به گفتن ام پی تی (291793)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۹:۳۰
ماهم امیدواریم این چندسال تمام بشه. البته منظورم مدت باقیمانده این مجلسه. (291795)
saeedrasht
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۱۹:۳۲
جبهه پایداری یکی یکی حکمشون داره میاد فساد تا کجا... (291796)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۰:۱۲
جمع علما !!!!!!!!! (291803)
مشتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۰:۲۲
وعده ما صنوقهای رای باد باشد (291804)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۰:۲۴
درادبیات این شخص ضعف سواد و حتی باورهای دینی به وضوح دیده میشود. (291805)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۰:۵۷
mp3 (291814)
پارسا
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۱:۰۰
اصولگریان در انتخابات آزاد همیشه شکست خورده اند فقط امید شان به انتصابات غیر دمکراتیک است (291815)
بابا پنجعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۱:۰۷
الکیه (291816)
ان پی تتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۱:۳۲
کریمی قدوسی درنامه ای رسمی n p tرانوشت m p tازاین به اصطلاح سیاستمدار عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس چه انتظاری میتوان داشت؟ (291819)
mpt
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۱:۳۴
تبلیغات برای نمایندگی (ازنوع زودهنگام) (291820)
عباس
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۲:۱۲
بایدتوجه داشت اسنادش هم موجوده.کارانگلیس.... (291825)
علی
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۲:۲۶
تحریم هاروبردارن یانه این رفتار اونارو نشون میده.اما کلاهی برسرملت.ببخشید پس نماینده های ملت که شما باشید اجازه دادید کلاه سرملت بره.پس نماینده خوبی نبودی (291826)
خ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۲:۳۰
اهالی دادوبیداد بدرود (291827)
داریوش بزرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۳:۱۴
دارند با افکار مردم بازی میکنند (291834)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ۲۳:۳۶
اقا بحث تندروی شد دارم میگم امشب کنسرت همایون شجریان بود تو اصفهان دوباره چهارتا عناصر افراطی ریخته بودن می خواستن به هم بزنن و البته با عث تاخیر یک ساعت کنسرت شدن و جالبیش هم این بود که میخواستن با سو استفاده از صلوات و اینا این کارا بکنن که البته سماجت مردم و جسارت خود همایون مانع شد
اقا اگه دستتون به این اقایون بالایی میرسه بهشون بگین که اینا از همین امثال اقای کریمی قدوسی خط می گیرن که بگن هیچی عوض نشده نیروی انتظامی که هیچ کاری نمیکنه پس اقای روحانی دقیقا تو این مملکت چیکارس؟؟؟؟؟؟ (291844)