به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۵۸۳۹۵

حزب‌الله اصفهان: اسیدپاشی كار ما نيست

گروه سياسي: رئیس حزب‌الله اصفهان ضمن رد شایعاتی مبنی بر انجام اسید‌پاشی‌های اصفهان توسط حزب‌الله گفت: فعالیت مجموعه‌های حزب‌اللهی و رویکردهای آنها مشخص بوده آنها تنها در حیطه تذکر لسانی فعالیت می‌کنند.
حزب‌الله اصفهان: اسیدپاشی كار ما نيست
حجت‌الاسلام کمیل کاوه در گفت‌وگو با تسنیم در اصفهان، با اشاره به حادثه اسیدپاشی در خیابان‌های اصفهان و بحث‌های مطرح شده در این زمینه اظهار کرد: مسئولان اعلام کرده‌اند که یک شخص ضداجتماعی چنین حرکتی را مرتکب شده است؛ باید گفت کسی که حتی دین و ایمان هم ندارد، این کار را انجام نمی‌دهد. وی افزود: اسیدپاشی کار بسیار اشتباه و نادرستی است، اما کار کسی که آن را به عناصر حزب‌اللهی ربط می‌دهد، از اسیدپاش‌ها نیز بدتر است؛ به‌نظر من هرکس یک ذره وجدان و انسانیت داشته باشد، فکر چنین چیزی را به ذهن خود نمی‌دهد.

رئیس حزب‌الله اصفهان خاطرنشان کرد: فعالیت مجموعه‌های حزب‌اللهی و رویکردهای آنها مشخص بوده آنها تنها در حیطه تذکر لسانی فعالیت می‌کنند، هر زمان که توفیق حاصل شود، تنها تذکر لسانی می‌دهند. وی با انتقاد از انتساب این مسئله به مجموعه‌های حزب‌اللهی خاطرنشان کرد: کسانی که می‌خواهند آن را به بچه‌های حزب‌اللهی که عمری است مظلومانه کار می‌کنند و هم‌‌اکنون در حال رصد پرونده هسته‌ای، دادگاه مهدی هاشمی و نقد مسائل اقتصادی کشور هستند، منتسب کنند، باید به خودشان رجوع کنند، این افراد چگونه به خود اجازه می‌دهند آن را به بچه‌های حزب‌اللهی منتسب کنند؟!

کاوه گفت: امر به معروف و نهی از منکر چارچوب خاص خودش را دارد، چارچوب فعالیت مجموعه‌های حزب‌اللهی در بحث تذکر لسانی است و در صورت نیاز به برخورد با هنجار شکنی‌های اجتماعی، مسئولان مرتبط با آن، بر اساس قانون با مجرمان برخورد می‌کنند. رئیس حزب‌الله اصفهان خاطرنشان کرد: محکومیت این مسئله نیز یک مسئله بدیهی است، مگر می‌شود شخصی آن را محکوم نکند زیرا این کار، یک کار غیرانسانی است و از مسئولان می‌خواهم هرچه سریع‌تر با عامل یا عاملان این حرکت غیرانسانی برخورد جدی انجام دهند.