به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۵۸۴۸۵

گسترش رقص؛ شعاريك نامزد انتخاباتی!

گروه بين الملل: يک رقاص شبکه‌های ماهواره‌ای در بحرین با ثبت‌‌نام برای کاندیداتوری در انتخابات پارلمانی این کشور اعلام کرد، می‌خواهد از هنر رقص حمایت کند و آن را در سطح منطقه گسترش دهد!
به گزارش ایسنا به نقل از  العربیه، در یکی از عجیب‌ترین حواشی تبلیغات انتخاباتی در بحرین، حسن بوجندل، کاندیدای انتخابات پارلمانی که در رسانه‌ها به کاندیدای رقاص معروف شده و به عنوان رقاص در شبکه ماهواره‌ای «وناسه» کار می‌کند، گفت: تلاش می‌کنم که برنامه انتخابی خود را براساس حمایت از هنر رقص و گسترش آن در سطح کشورهای حوزه خلیج فارس ارائه کنم!
ژ
وی همچنین اظهار داشت که در صورتی که شانس با او یار باشد و نماینده این شهر شود تلاش خواهد کرد در همه خانه‌ها دیش ماهواره نصب کند تا تماشای شبکه‌های رقص که قصد راه‌اندازی آنها را با بهترین کیفیت دارد، برای همه فراهم شود. وی تاکید کرد: با ارائه این برنامه انتخاباتی می‌خواهد از این هنر که آن را بالاترین هنر نمایشی می‌داند، حمایت کند.

این کاندیدای بحرینی که به کاندیدای رقاص مشهور شده، در مدرکی که به کمیته نظارت ارائه کرده خود را رقاص شبکه ماهواره‌ای «وناسه» معرفی کرده و از اینکه افراد حاضر در کمیته او را به عنوان یکی از چهره‌های مشهور نشناخته‌اند، ابراز نارضایتی شدید کرده است. او پس از اینکه مدارک خود را به کمیته ارائه کرد در حالی که از نشناختنش دلخور بود، به سرعت کمیته را ترک کرد.

از دیگر موارد عجیب که برای کاندیداتوری بحرین اعلام آمادگی کرده‌اند، می‌توان به افرادی اشاره کرد که سواد خواندن و نوشتن نداشتند و از قضات ناظر بر کمیته انتخاب می‌خواستند در پر کردن پرسش‌نامه‌های ویژه کاندیداها آنها را کمک کنند. قرار است ماه آینده میلادی انتخابات پارلمانی در بحرین برگزار شود.