به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۴ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۴۹۴۸۵

دلواپس سفر به برزیل، چرا به غزه نمی‌رود؟

گروه سياسي: در بین نمایندگانی که نامشان بعنوان مسافران غزه اعلام شده؛ اسامی افرادی همچون حمید رسایی و مهدی کوچک زاده که با توجه به سوابقشان انتظار می رفت در این شرایط سخت در کنار مردم غزه باشند خالی است.
دلواپس سفر به برزیل، چرا به غزه نمی‌رود؟
به گزارش تابناک، با شدت گرفتن جنایات صهیونیست ها در نوار غزه و سکوت مجامع بین المللی، چند روزی است که بسیاری از مقامات و چهره های کشورمان نسبت به این تحولات واکنش نشان داده اند و در این بین تعدادی از نمایندگان مجلس در راستای تقویت دیپلماسی پارلمانی! دست به خلاقیت زده اند و خواستار سفر به نوار غزه شده اند.

اما در بین نمایندگانی که نامشان بعنوان مسافران غزه اعلام شده؛ اسامی افرادی همچون حمید رسایی و مهدی کوچک زاده که با توجه به سوابقشان! انتظار می رفت در این شرایط سخت در کنار مردم غزه باشند خالی است. گفتنی است چندی پیش نام حمید رسایی بعنوان یکی از مسافران برزیل و یار دوازدهم تیم ملی مطرح شده بود؛ اما بعد از جنجال های فراوانی که در کشور ایجاد شد، هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از سفر این نماینده مجلس به جام جهانی جلوگیری کرد اما با توجه به اینکه 6 نماینده متقاضی سفر به غزه از طریق قرعه کشی و از بین 30 تن از نمایندگان داوطلب مجلس انتخاب شده اند؛ هنوز معلوم نیست آیا رسایی اصلا در این قرعه کشی شرکت کرده است یا خیر؟

و اگر به هر دلیلی وی موفق نشود از طریق هیئت پارلمانی به فلسطین سفر کند؛ آیا او حاضر است بصورت انفرادی تن به این تصمیم پرخطر بدهد و به یاری کودکان مظلوم غزه بشتابد؟  لازم به ذکر است با توجه به علاقه ای که از حمید رسایی برای رفتن به خارجه در ماجرای سفر به برزیل سراغ داریم؛ ممکن است این نماینده پرشور مجلس با رفتن به غزه، ضمن جبران ناکامی اش در سفر به جام جهانی؛ بتواند پیام ملت ایران را به کوکان و زنان غزه برساند و لبخند را بر روی لب های آنان بنشاند.