به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۲
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۵۳۰۷۵
مجرمان مشهود از نگاه برادر حسین!

شريعتمداري مثل مالكي و اسد فكر مي‌كند!

شريعتمداري مثل مالكي و اسد فكر مي‌كند!
گروه سياسي: حسن فاتحی در سايت انصاف نیوز نوشت: برادر حسین شریعتمداری در یادداشت انتفادی خود به سخنان رییس جمهور در مورد شاخص های تلویحی شناخت فتنه گران!، که شاخص اصلی از نگاه روحانی "قانون و سابقه ی محکومیت و نه توهم " عنوان شده بود، با اعتراض به این بخش از سخنان رییس جمهور، و به باورخودشان در جهت تنفیر افکار عمومی جن و انس!، تلاش کرده است با بازی دوباره با کلمات حقوقی و تقسیم مجرمان به دو دسته "غیرمشهود" و"مشهود"، با فرار به جلو ماموران و مردمان اندک هم مرام خودش را، شاخص شناسایی مجرمان مشهود معرفی کند و ...

قبل از ورود به طرح انتقاد به سفسطه ی دوباره ی برادر حسین، یک انتقادی هم لازم می دانم به جواب آقای روحانی که از موضع منفعلانه به سوال خبرنگار کیهان پرداختند، داشته باشم. اگر من به جای آقای روحانی بودم در جهت نومیدی افراطیون و دلگرمی بیشتر مردم به دولت تدبیر و امید، در جواب خبرنگار کیهان که با فرار به جلو آقای روحانی را وارد جاده ی خاکی کرده و در اصل طرفداران وی را دلسرد کرد، چنین می گفتم:

"دولت تدبیر و امید" با "نه بزرگ "مردم به گفتمان فتنه و در جهت ایجاد وحدت و همدلی با تکیه بر مشارکت جمیع آحاد مردمی از نظام اسلامی شکل گرفت و در فضای برادری و وحدت، کاسبان فتنه حق ندارند بیشتر از این مردم انفلابی را با هزینه های تحمیلی روبرو کنند".

من فکر می کنم با چنین جوابی، برادر حسین مجال تقسیم بندی حقوقی و تخیلی دوباره از مجرمان مشهود و نامشهود نداشتند و بلکه خودشان باید به خاطر نقشی که با این گفتمان تفرقه در حوادث 88 داشتند، مستحق استیضاح و جواب بودند تا اینکه روحانی را وادار به جواب کرده باشند، به علاوه اینکه با قطعیت عمل، لباس تزویر را از تن منتقدان تخریبچی در می آورد.

حال سوال این است که اگر بر فرض و باور برادر حسین!، شاخص شناسایی و کنار گذاشتن و حذف مجرمان مشهود، ماموران (بنده فکر می کنم منظور برادر حسین از ماموران، لباس شخصی ها و خودسرهای هم قطار بابک زنجانی بوده باشد) و مردمان (قطعا" نه همه ی مردم بلکه اقلیتی که همفکر شریعتمداری هستند) بوده باشد، در آن صورت چند میلیون از مردمان ایران اسلامیمان با برچسب فتنه گر و دوپلو و ساکنین فتنه و... مستحق ریزش های اجباری خواهند شد؟

برای اینکه به خطرات تفکر برادر حسین در جهت ایجاد هرج و مرج در جامعه پی برده باشیم، کافی است به هزینه های مدیریت نوری المالکی در عراق و همچنین بشار اسد در سوریه نگاهی گذرا داشته باشیم. هم آقای نوری المالکی در عراق و هم جناب بشار اسد در سوریه، دقیقا" با همین تفکر برادر حسین شریعتمداری خودمان تلاش کرده اند بر مشکلات مدیریتی جامعه ی خود فائق آمده باشند.

اگر نوری المالکی در عراق توانست از رضایت مرجع بزرگ شیعیان آیت الله سیستانی و مردمان خود، برخوردار بوده باشد، لابد برادر حسین هم از پشتوانه ی مردمی و تاییدات مراجع عظام برخوردار خواهد شد! اگر بشار اسد توانسته با تجزیه ی عملی سوریه و تن دادن به خلع سلاح شیمیایی و ... در جهت حفظ قدرت محله ای، توفیقاتی داشته باشد، قطعا" برادر حسین هم خواهد توانست با این تفکرات خطرناک خود از وحدت سرزمینی و ملی اسلامی دفاع کرده باشد.

من نمی دانم چرا برخی افراد خود را عین نظام می پندارند و به خود اجازه می دهند از منظر شاخص، خط کش نظام بوده باشند که اگر خدای نکرده، روزی تدبیر و عقلانیت فاطبه ی سران نظام، تحت تاثیر چنین تفکراتی قرار گرفته باشد، آن وقت به جای اینکه به جنگ استکبار غرب و شرق رفته باشیم، عملا" با دستان خودمان برادران هم کیش و هم مذهب خودمان را درو خواهیم کرد، همان سیاستی که منظور استکبار غرب و شرق بوده و خواهد بود.

این برادر حسین از افرادی بوده که مدام از براندازان سخن گفته است!، ولی راست و خدایی تفکرات غلط مدیریتی خود زمینه های شورش و گرویدن مردم به بیگانگان را فراهم نمی کند؟ بنده خیلی متاسفم که برادر حسین با این تفکرات خطرناک!، هنوز هم با عنوان مدیر مسوول کیهان تحمل شده است، آیا هوش خارق العاده ای لازم است تا به نتیجه ی آخر کلام خطرناک برادر حسین پی برده باشیم؟

بنده نمی خواهم خدمات و زحمات قبلی و حال ایشان نادیده گرفته شود، ولی جناح زدگی و ذوب در منافع تیمی چقدر باید چشم افراد را کور کرده باشد تا علی رغم نه بزرگ مردم به توهمات کاسبان فتنه، دوباره همین برادران با شگرد تبلیعاتی منحصر بفرد خودشان، وزیران و حتی رییس جمهور را تهدید و مدیریت کرده باشند.

پی نوشت: برادر حسین باور کنید که اینجا نه عراق است و نه سوریه، اینجا «ایران» اسلامی است که چشمان بصیرت آنها مراجع عظام است و خود واقفید که غالب مراجع دینی ما مخالف افراط گرایی هستند.

مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۱۶:۲۲
سلام
دوست عزیز چرا شما هم مانند قبلی ها خودتان را تمام مردم می ذانید. رییس جمهور با پنجاه ممیز چهاردهم درصد انتخاب شد. (249273)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۰:۰۱
آقا مهدی سلام / زنده باشی مخالف من
دوست عزیز فراموش نکرده ای که:
1) احمدی نژاد تنها رییس جمهور تاریخ ایرانه که نتونست دور اول از مردم رای بگیره!
2) خاتمی با کسب بیش از چهل میلیون رای در دو دوره بیشترین رای تاریخ ایران زمین را از مردم گرفته اند.
3) در انتخابات اخیر آرای آقایان ولایتی و رضایی و قالیباف و حتی غرضی متعلق به افراطی ها نبود و اگه انتخابات به دور دوم میرفت به سبد رای روحانی اضافه می شد. جناحی که همش دم از نوکری مردم میزد و دستش در جیب مردم بود خیلی کم رای آورد. (249327)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۱:۰۹
دوست عزیز درسته 50+1ولی 30درصداصلاح طلبها هم درانتخابات شرکت نکردند+تعدادآرای رقبای روحانی هم اصول گرا هم معتدل {4نفررقیب}کمترازروحانی است .معنی اکثریت را یاد بگیرید. (249350)
مسعود
Malaysia
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۲:۰۰
با این حال، آقای روحانی اولین رئیس جمهوری است که در رقابت شش نفره توانست بیش از 50% رای بیاورد. خودت را بخواب نزن برادر.
محمود عزیز شما، در دور اول سال 84 فقط 4 میلیون رای داشت. (249365)
urmia
Spain
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۲:۲۴
دوستان چرا منفی میدین. زورکی نیست که. همه نمی تونن باهوش باشن. و اصولا تشخیص درست از غلط کار هر کسی نیست. وگرنه دنیا حال و روزش که این نبود (249388)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۱۶:۵۳
برادر حسین متوهم است و این مسئله به او اجازه فکر کردن نمی دهد . (249283)
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۱۷:۰۴
شریعت مداری با غیرت (249285)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۱۷:۴۰
من داشتم فکر می کردم اگه همه مفاخر علم و ادب ایران الان زنده بودند ، برادر حسین کدام شان را تایید می کرد؟ هرچه فکر کردم دیدم هیچکدام!! چون از دیدگاه ایشان :
1) سعدی مطایباتی دارد که ناپسند است.
2) حافظ که همش صحبت از می و معشوق و مطرب و میخانه می کند.
3) فردوسی فقط تمجید پادشاهان می کرده و بزرگترین هنرش شاهنامه! است.
4) رباعیات خیام بوی کفر می دهد.
5) خواجه نصیر و ابن سینا و رازی و ... ولایت مولا علی را قبول نداشته.
6) شیخ فضل الله مدافع سلطنت محمدعلی شاه بوده
7) مصدق ملی گرا بوده.
8) ...الی آخر (249291)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۰:۰۳
سینای گرامی،از نظر برادر حسین هیچکدام از اینها جزء مفاخر ایران نیستند (249328)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۰:۴۴
سلام ،
چرا شماره ردیف گذاشتی ؟ عزیز جان، یک کلام کافی است :
از دید این فرد ! بغیر از حدود 4 میلیونی که به اقای جلیلی رای دادند ،باقی جمعیت کره زمین،یعنی بیشتر از 7 میلیارد نفوس ،فتنه گر -ضد انقلاب و باعث تشویش اذهان
عمومی هستند. (249338)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۲:۰۴
ایشون حتی همونایی هم که به جلیلی رای دادن هم قبول نداره. فقط خود خود خودش. (249369)
عباس
Netherlands
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۱۹:۳۰
خواهش میکنم حسین شریعتمداری و امثال احمدی نژاد را اصلا مطرح نکنید ، اینها مخاطب ندارند و با حرفهای نا معقول و بی انصافی و صحبت بجای مردم امکان حیات پیدا میکنند مگر جریده این آقا که در زمان خاتمی بزرگترین روزنامه خاورمیانه بود ، با مدیریت این آقا به یک روزنامه محلی تقلیل نیافته ، این خود بزرگترین شاخصه شکست فکری و کاری شریعتمداری است. (249316)
مجید جان!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۰:۱۶
خیلی برای خودم متاسفم که وقتم را صرف باز تعریف جناب شریعتمداری کردم. ایشان با این مطالب بالا تازه باید خوشحال باشد که درجاتش متعالی گشته والا ماهیت فکریش خیلی پائین تر از این حرفاست! (249332)
urmia
Spain
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۲:۲۷
خداییش مجید راس می گه. شبیه اینه که چند نفر سرهنگ نشستن در مورد طرز تفکر یه گروهبان بحث می کنن. خوب اونوقت اون گروهبانه خود بخود مهم میشه دیگه. بابا ولش کنین اینو (249390)
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۱:۰۶
در تقابل با بهارنیوز و مخاطبانش حضور شریعتمداری و طرفدارانش الزامیست (249347)
رای ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۱:۳۳
راستی کسی کیهان را می خواند ؟فکر نکنم این وقت با ارزش صرف خواندن یک چیز بی ارزش شود . (249356)
usser
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۲:۰۲
از نظر حسین آقا تمام ملت قتنه گرند مگر تمجید احمدی نژاد کنند ایران هیچ مفاخری تدارد مگر احمدی تژاد
شاعران تمام درباری بودند مگر احمدی نژاد
وهمه ملت معدوم الدم هستند مگر احمدی نژاد (249367)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۲:۱۵
دکتر شریعتمداری مردی بازدارنده جریانات انحرافی برای تمام فصول (249378)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۳:۰۹
فقط جواب مهدی: که خیلی خوشحال فرمودندروحانی 50/4 رأی داشته,خوب این بهتر از کل آراء اصولگرایان که 26% نیست.دوم 14میلیون نفر هم در انتخابات شرکت نکردند که اگر این اتفاق میبود روحانی هم اکنون بالای 30 میلیون رأی داشت یعنی نزدیک به 70% در هر دو صورت بازنده مطلق اصولگرایان بودند. ضمنا" امیدوارم در انتخابات مجلس دهم از این بد تر سرتون بیاید.. (249412)
مانی
United States
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ۲۳:۵۴
من فکر میکنم برادر حسین اصلا اعتقادی به فکر کردن واندیشه ندارن هوش زیادی نمیخوادازروزنامش اینو میتوان فهمید (249433)