به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۶ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۶۷۵۶۶

گروه مارمولک هواپیمایی مالزی را هک کرد

گروه بین الملل: گروه مارمولک که سابقه هک کردن شبکه‌های آنلاین ایکس باکس و پلی‌استیشن را در کارنامه دارد؛ این بار سایت هواپیمایی مالزی را هدف گرفت. شرکت مذکور که سال پیش دو هواپیما خود را از دست داد، این بار طعمه هکرهای ماهر گروه مارمولک شد.
گروه مارمولک هواپیمایی مالزی را هک کرد
اعضای این گروه که موفق شده بودند به رخنه‌های امنیتی وب‌سایت این شرکت نفوذ کنند ، صبح امروز این پایگاه را از دسترس عموم مردم خارج کرده و عکسی از یک مارمولک همراه با کت‌وشلوار را روی صفحه اصلی سایت آپلود کردند. علاوه بر این ، پیغام «هواپیمایی یافت نشد» در صفحه اصلی سایت به چشم می‌خورد.

گروه مارمولک حمله به این سایت را برعهده‌ گرفته و حتی در صفحه نخست اعلام کرده که تیم آنها دلیل اصلی هک شدن است. جالب اینجاست که برای بعضی از کاربران پیغام «داعش پیروز خواهد شد» - ISIS will prevail - را مشاهده کرده‌اند. موضوعی که می‌تواند پای پلیس بین‌الملل را به این پرونده باز کند. البته مسئول روابط عمومی هواپیمایی مالزی اعلام کرد که مشخصات مسافران و کاربران سایت محفوظ مانده و هکرها نتوانستند اطلاعات این شرکت را به سرقت ببرند. این مسئول همچنین اعلام کرد که وب‌سایت طی 22 ساعت آینده بار دیگر به حالت عادی بازخواهد گشت.
مرجع : ایسکانیوز