به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۶۱۳۴۶
هفته دوازدهم بوندسليگا

برتري پرگل بايرن در مقابل هافنهايم

گروه ورزشي: هفته دوازدهم بوندسليگا با انجام 6 بازي آغاز شد که در مهمترين ديدارها، بايرن با 4 گل هافنهايم را درهم کوبيد.
برتري پرگل بايرن در مقابل هافنهايم
بایرن که با 27 امتیاز از 11 بازی صدرنشین بوندسلیگا بود، در زمین خود به راحتی از سد هوفنهایم گذشت. در این بازی شاگردان گواردیولا ابتدا در دقیقه 20 توسط ماریو گوتزه به گل دست یافتند. ضربه استثنایی این بازیکن از گوشه راست زمین، بومان دروازه بان هوفنهایم را تسلیم کرد. دقیقه 40 بازی بود که لواندفسکی گل دوم بایرن را به ثمر رساند. پس از ناکامی این مهاجم لهستانی در زدن گل از روی ضربه کرنر، لحظاتی بعد از روی سانتر دقیق روبن، با ضربه سر موفق به گلزنی شد. نیمه اول با همین دو گل به اتمام رسید.

در نیمه دوم هافنهایم بازی شجاعانه ای از خود به نمایش گذاشت و در دو نوبت بازیکنان این تیم در آستانه گلزنی درون محوطه جریمه نقش بر زمین شدند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در یک صحنه نیز فیرمینیو از شش قدم توپ را به پای نویر کوبید. پس از این موقعیت ها، بایرن بازی را در دست گرفت و در دقیقه 82 توسط روبن به گل سوم دست یافت. روی یک و دوی عالی لواندفسکی و روبن، این مهاجم هلندی با ضربه چیپ پای چپ، گل سوم بایرن را وارد دروازه میهمان زردپوش کرد.

4 دقیقه بعد، مهاجم تازه وارد بایرن "سباستین روده"، کار هافنهایم را یکسره کرد. یک و دوی این بازیکن با شواین اشتایگر و ضربه دقیق و محکم پای راست این مهاجم جوان، چهارمین گل بایرن را در پی داشت. در دقایق پایانی بازی، لازار مجارستانی از هافنهایم از بازی اخراج شد. بدین ترتیب بایرنی ها 30 امتیازی شده و جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم تر کردند.
در دیگر بازی ها این نتایج بدست آمد:
بايرن‎مونيخ4 - 0هافن هايم
مونشن گلادباخ1 - 3فرانكفورت
هانوفر1 - 3بايرلوركوزن
ماينتس2 - 2فرايبورگ
پادربورن2 - 2دورتموند
شالكه3 - 2وولفسبورگ
كلن1 - 2هرتابرلين