به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۷۵۰۲۶

مسی:امیدوارم خیلی بیشتر از 400گل بزنم

گروه ورزشي: ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا بعد از به ثمر رساندن چهارصدمین گل خود برای این تیم ابراز امیدواری کرد که گل های بسیار بیشتری با پیراهن آبی اناری ها به ثمر برساند.
مسی:امیدوارم خیلی بیشتر از 400گل بزنم
لیونل مسی شنبه شب در جریان برتری 2 بر صفر بارسلونا مقابل والنسیا در لالیگای اسپانیا موفق شد رکورد گل های خود در چهارصد و هفتاد و یکمین بازی برای این تیم به عدد 400 برساند. مسی 27 ساله اولین گل خود برای بارسلونا را در سال 2005 و در دیدار برابر آلباسته در نیوکمپ به ثمر رساند و از آن زمان تا کنون چندین بار رکورد گلزنی در این تیم را شکسته است ولی ظاهرا قصد ندارد به این زودی دست از رکوردشکنی بردارد.

وی در این باره در صفحه فیسبوک خود نوشت: چهارصد گل برای بارسلونا و امیدوارم گل های خیلی بیشتری بزنم! اما مهمتر از آن کسب سه امتیاز این مسابقه واقعا دشوار بود. برترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا هم اکنون در جدول گلزنان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا نیز در صدر قرار دارد در حالیکه به رکورد 56 گل گابریل باتیستوتا در تیم ملی آرژانتین هم نزدیک شده است.

او پس از گلزنی دیشب مقابل والنسیا توانست گل های خود در 46 بازی رقابت های فصل جاری را به 46 گل برساند در حالیکه کریستیانو رونالدو اصلی ترین رقیب او برای جایزه پیچیچی و ستاره رئال مادرید چهار گل کمتر به ثمر رسانده است. پیچیچی جایزه ای است که هر ساله از طرف روزنامه ورزشی مارکا به برترین گلزن فصل لالیگا اهدا می شود. نام این جایزه، از رافائو مورنو پیچیچی بازیکن مطرح اتلتیک بیلبائو گرفته شده است.