به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۸۲۲۰۸

شادي براي واليبال هم بی‌ناموسی شد!

گروه سياسي: امام جمعه مشهد خطاب به بسیجیان گفت: چرا شما پیروزی والیبال را جشن نگرفتید، که این پیروزی میدانی برای یک عده ناهنجار بشود تا وسط خیابان برای فساد اخلاقی بیایند. علم‌الهدی با طرح این پرسش که «خوشحالی به چه قیمت؟»،گفت: آیا خوشحالی به قیمت ولنگاری، بی‌ناموسی و دهن‌کجی به ارزش‌های نظام است؟
حجت‌الاسلام «سیداحمد علم‌الهدی» با اشاره به پیروزی تیم والیبال ایران بر آمریکا اظهار کرد: می‌خواهم به مسئولان قوه قضاییه عرض کنم، این درست نیست که ما به غرور ملی برسیم و یک عده نا به‌هنجار این غرور ملی را به ابزاری برای فساد اخلاقی بدل کنند. عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه «پیروزی قهرمانان جوان ایرانی بر آمریکا یک عزت است»، خاطرنشان کرد: چرا بسیجی‌ها این غرور ملی را جشن نگرفتند و یک عده آمدند و فساد کردند.

وی خطاب به بسیجیان ادامه داد: چرا شما این غرور ملی را جشن نگرفتید، که این پیروزی میدانی برای یک عده ناهنجار بشود تا وسط خیابان برای فساد اخلاقی بیایند. علم‌الهدی با طرح این پرسش که «خوشحالی به چه قیمت؟»، تصریح کرد: آیا خوشحالی به قیمت ولنگاری، بی‌ناموسی و دهن‌کجی به ارزش‌های نظام است. امام جمعه مشهد با اشاره به این‌که پیروزی تیم والیبال ایران بر تیم والیبال آمریکا مایه‌ی افتخار نظام و کشور است»، افزود: طبق فرمایشات امام خمینی(ره) هیچ کس حق جوسازی علیه قوه قضائیه را در میان مردم ندارد، چرا که تضعیف قوه قضائیه به صلاح نیست.