به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۷
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۷ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۵۷۲۳۳

آلبوم محسن چاوشی، قبل از انتشار لو رفت!

گروه هنري: آخرین آلبوم محسن چاووشی به نام «پاروی بی‌قایق» صبح امروز در حالی منتشر شد که تمام قطعات این آلبوم از شب قبل بر روی برخی از سایت‌ها قرار گرفت.
آلبوم محسن چاوشی، قبل از انتشار لو رفت!
طرفداران محسن چاووشی طبق اعلام قبلی منتظر بودند تا روز ۱۶ مهر آلبوم «پاروی بی‌قایق» منتشر شود. اما از شامگاه روز گذشته این آلبوم با کیفیت بالا روی برخی از وب‌سایت‌های عرضه غیر قانونی موسیقی قرار گرفت. ظاهرا چند فروشگاه که از روز گذشته آلبوم را در اختیار داشتند، اقدام به پخش غیر قانونی آن در فضای مجازی کرده‌اند.

همچنین یکی دیگر از دلایل لو رفتن آلبوم تازه چاووشی تخلف یکی از شرکت‌های باربری و فروش آلبوم به یکی از مغازه‌های تهران، تعدادی از پک‌های آلبوم زودتر از موعد به فروش رفت که با مساعدت نیروی انتظامی جلوی ادامه این کار گرفته شد. «پاروی بی‌قایق» آلبوم تازه محسن چاووشی، از امروز توسط موسسه تصویرگستر پاسارگاد منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی قرار گرفت.
امیدواريم علاقه‌مندان به موسیقی و آثار این موزیسین، آلبوم تازه را از راه قانونی تهیه کنند.

کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۷ ۱۳:۳۳
این اتفاق در کشور ما نه تنها برای محسن چاووشی بلکه برای همه خواننده ها و آلبوم های موسیقی رخ میده ، اما قطعا دوستداران و هواداران محسن چاووشی این آلبوم رو بصورت ارجینال تهیه خواهند کرد تا حمایتی بشه از زحمات این خواننده محبوب کشورمان و زحماتی که در راه انتشار آلبوم میکشند، از همه دوستداران چاووشی و دوستداران هنر خواهشمندیم آلبوم رو بصورت ارجینال تهیه کنند (254941)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۷ ۲۱:۳۵
من اورجینال می خرم (255008)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۷ ۱۶:۰۱
دیگه آدم سالمی هم تو این مملکت گل و بلبل مانده!!بهر هر چی دست میزنی یکسرش اختلاس و دزدی است ؟همانطور که پلیس میتواند وبلاگ نویس ها تعقیب و دستگیر و زدانی ووو کند, چطور نمیتواند خلاف کارانی از این دست را دستگیر و سخت جریمه کند(البته از طریق مراجع قانونی). (254967)