به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۵۲۵۵۳

معروف: تیم​ملی واليبال شرایط خوبی ندارد

گروه ورزشی: کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در آستانه مسابقات قهرمانی جهان لهستان گفت: تیم ملی شرایط خوبی ندارد و به مسابقات پیش رو خوش بین نیستم.
معروف: تیم​ملی واليبال شرایط خوبی ندارد
سعید معروف گفت: امیدوارم مردم دعا کنند که تیم ملی دست پر از سفر برگردد. تیم ملی ایران شرایط خوبی ندارد. بعد از بازی های لیگ جهانی مصدومیت ها زیاد شد. بازیکنان هم خسته بودند. یک سفر طولانی هم داشتیم. بازیکنان از آن شرایطی که همیشه داشته‌اند دور هستند. این نظر شخصی من است. امیدوارم اشتباه کرده باشم. باید به لهستان برویم تا خوب بازی کنیم. خودمان دوست داریم با مدال برگردیم اما اگر واقع بین باشیم باید به صعود از گروه فکر کنیم. بازی با ایتالیا و آمریکا واقعا سخت است. همه در لیگ جهانی بازی آن ها را دیدند. سایر حریفان ایران هم اصلا دست و پا بسته نیستند. مطمئن باشید که ما برای ارائه بهترین بازی خود به میدان می رویم اما خیلی به این سفر خوشبین نیستم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: نمی توان خستگی را بهانه کرد. همه تیم های بزرگ جهان همین شرایط را دارند. تیم های مطرح جهان مثل ایران بعد از مسابقات قاره ای و لیگ جهانی در مسابقات جهانی هم شرکت می کنند. شرایط برای همه برابر است. شاید ما نتوانستیم آن طور که شایسته بود خستگی لیگ جهانی را از خود دور کنیم. ریکاوری خیلی خوبی نداشتیم. باز هم می گویم امیدوارم که دست به دست هم بهترین نتیجه را بگیریم. وی افزود: مردم بدانند که ما همیشه برای بهترین نتیجه بازی می کنیم اما در این سفر من خودم به شخصه فکر می کنم تیم شرایط خوبی ندارد. باید قدری سطح انتظارات پایین باشد.

سعید معروف در پایان گفت: دربازی های آسیایی هم خستگی زیادی خواهیم داشت. با این حال والیبال ایران از آسیا خیلی بالاتر رفته است. شاید در بازی های آسیایی با 60 درصد توان خود هم بتوانیم طلا بگیریم. باز هم باید دید شرایط چگونه پیش می رود. در دوره قبلی هم خیلی ها مدال طلای بازی های آسیایی را برای والیبال کنار گذاشته بودند و اصلا چنین چیزی قطعی نیست. کسی مدال طلا را به ما تقدیم نمی کند. اگر بخواهیم می رویم و طلا می گیریم. من فکر می کنم تیم چین همیشه برای ایران آزاردهنده بوده و ژاپن هم مدافع عنوان قهرمانی است. شانس بسیار زیادی در بازی های آسیایی داریم اما کسی مدال طلای این مسابقات را برای ما کنار نگذاشته است.
مرجع : ایسنا

afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۱۳:۴۴
دعای خیرملت بدرقه راهتان (248359)
شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۱۷:۰۷
حق دارید برادر
با این همه افتخار آفرینی یه دستت درد نکنه خشک و خالی هم بهتون نگفتن
چه مردم چه مسئولین
از نظر اینها ورزش فقط فوتبال (248388)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۱۸:۲۵
والیبال ایران پیشرفت خوبی داشته اما نباید متوقف شد و نباید مغرور شویم.
وزارت ورزش هم باید بخشی از اون همه پولی که تو فوتبال خرج می کنه و نتیجه نمی گیره برای پیشرفت والیبال خرج کنه. (248405)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۲۲:۳۲
این تیم قطعا از گروه بالا نمیره،
قطعا نظر بقیه بازیکنان هم همینه!
و وقتی تیمی با فکر باخت وارد زمین شد قطعا می بازد (248448)