به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۶۷۸۶۳
سیدحسن‌خمینی:

جامعه انتظار حل مشکلاتش را دارد

گروه سیاسی: یادگار امام راحل گفت: جامعه انتظار حل مشکلاتش را دارد و امید ما برای حل این مشکلات به سابقه روشنی است که برادرانمان در دولت دارند.
جامعه انتظار حل مشکلاتش را دارد
حجت الاسلام سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق اعضای هیأت دولت با آرمان های امام راحل با اشاره به صحبت های رئیس جمهور گفت:‌ اولین بار در تاریخ سیاسی، عنوان امام(ره) را حجت الاسلام و المسلمین روحانی بکار بردند و این از افتخاراتی است که قبل از روی کارآمدن دولت یازدهم وجود داشت و پس ازآن هم به عنوان یک آرمان و نقطه امیدبخش برای ملت ایران باقی ماند. وی گفت:‌ یادم می آید شهید مطهری همین روزها از پاریس بر می گشتند در جواب سوالی درباره شخصیت امام (ره) گفتند امام چهار ایمان داشت؛ ایمان به خدا ، ایمان به مردم و امت ،‌ایمان به هدف و ایمان به راه. کسی که این چهار ایمان را با خود به همراه دارد حتما پیروز است.

وی تصریح کرد: انتظار همه ما از مسئولین در همه دوره ها به ویژه در این دوره که شاگردان امام در مسند هستند، جریان این چهار ایمان در رفتار و کردار دولت و حکومت اسلامی است؛ ایمان به خدا، به عنوان رمز پیروزی، ایمان به مردم به عنوان بزرگترین پشتیبان دولت و نظام اسلامی و ایمان به هدف و راهی که ما را به آن رهنمون می سازند. یادگار امام راحل افزود:‌ خوشحال هستیم که امروز نتیجه این چهار ایمان شجاعت و استقامت پسندیده و تدبیری متکی به تائیدات الهی در مجموعه دولت مردان ما و حکومت اسلامی‌مان است.

وی گفت: جامعه انتظار حل مشکلاتش را دارد و امیدمان متکی به سابقه روشنی است که برادرانمان در دولت دارند. حسن خمینی افزود: امیدواریم تدبیر و شجاعتی که ناشی از ایمان به مردم و هدف در راه است لحظه ای در دولت و به ویژه سرور بزرگوارمان حجت الاسلام و المسلمین روحانی متزلزل نشود و با ایشان بتوانیم روزهای خوب و پرآوازه ای برای جامعه اسلامی‌مان داشته باشیم.
مرجع : ایسنا