به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۳۸۲۶۱

محبوب‌ترین موبايل​ها در ميان بانوان/تصاوير

گروه اقتصادي: فهرستي كه در زير مي‌خوانيد پنج تلفن همراهي را معرفي مي‌كند كه بيشترين طرفدار را بين بانوان دارند. پس اگر تصميم به خريدن تلفن همراه داريد اين مطلب را بخوانيد تا در انتخاب راحت‌تر عمل كنيد.
از جمله وظايفي كه همواره بر دوش آقايان قرار دارد و نبايد به هيچ‌وجه فراموش كنند، خريدن هديه تولد و البته روز زن است. حالا اگر مثلا شغل همسرتان معلمي نيز باشد، نورعلي نور است و سومين هديه را نيز بايد تهيه كنيد. خب چه هديه‌اي بهتر از يك تلفن‌همراه كه طراحي و ساختار آن براي بانوان طراحي شده و بانوان را هدف قرار داده باشد؟ اما بازار تلفن‌هاي همراه بازار پر زرق و برق و شلوغي است كه ممكن است شما را حسابي گيج كند.


Apple iPhone 5s

رنگ‌هاي جذاب و ظرافت اين گوشي از مهم‌ترين ويژگي‌هايي هستند كه توجه بانوان را جلب مي‌كنند. در اين گوشي، اپل حول سه موضوع خيلي مانور داده: پردازشگر A7، دوربين و تاچ‌اي دي. آينده نگرانه‌ترين آيفوني كه تا به حال توليد شده درست‌ترين تعبيري است كه خود اپل در مورد گوشي جديدش گفته است. با وجود پردازنده 64 بيتي، چيپ M7 و حسگر اثر انگشت، در آينده شاهد حضور صدها و شايد هزاران برنامه جهت استفاده از پتانسيل اين موارد خواهيم بود كه مسلما، همه آنها جهت بهتر شدن تجربه كاري كاربران آيفون خواهند بود. آيفون 5S يكي از برترين گوشي‌هاي توليد شده تا به امروز است كه در همه جوانب اين گوشي عملكردي عالي را از خود به نمايش مي‌گذارد.
قیمت: 2,299,000 تومان

Apple iPhone 5c


اين گوشي مشخصاتي دقيقا مشابه آيفون 5 دارد، فقط بدنه آن ديگر فلزي نيست و داراي تنوع رنگ است. پردازنده اين گوشي همان A6 موجود روي آيفون 5 است و نمايشگر هم كه هيچ تغييري نداشته، دوربين جلويي گوشي مقداري بهتر شده و كيفيت ميكروفون و باتري هم مقداري ارتقا يافته است. بدنه اين گوشي از جنس پلي كربنات است كه جنسي نرم دارد و در پنج رنگ سبز، آبي، زرد، صورتي و سفيد توليد مي‌شود.  در ضمن، اپل با معرفي اين گوشي، يك قاب مخصوص هم براي آن رونمايي كرد كه 29 دلار قيمت دارد و داراي رنگ‌هاي متنوعي است. ظاهر 5 سي بسيار به‌اي پاد نسل پنجم شبيه شده، از طرفي طراحي آن همانند 5 است و كليدها دقيقا همانند نسل قبلي قرار گرفته‌اند.
قیمت: 1,747,000 تومان

Samsung Galaxy Young S6310


يك تلفن همراه ارزان‌قيمت با كاربري مناسب. اين تلفن همراه يك سيم كارته است با وزني برابر112 گرم و طراحي آن مناسب بانوان است. صفحه نمايش آن يك صفحه نمايش رنگي لمسي خازني از نوع TFT است كه 3.27 اينچ سايز آن است وقابليت نمايش 256 هزار رنگ را دارد. حافظه داخلي آن چهار مگابايت و رم آن 768 مگابايت است.  اين گوشي قابليت نصب كارت حافظه از نوع Micro SD را نيز دارد. يك دوربين 3.2 مگاپيكسلي روي آن نصب شده كه تصاويري به نسبت خوبي به كاربر ارائه مي‌دهد. سيستم عامل اين تلفن همراه Android 4.1 Jelly Bean است كه از جاوا و فايل‌هاي مايكروسافت آفيس پشتيباني كرده و فايل‌هاي پي دي اف را نيز به نمايش مي‌گذارد.
قیمت: 322,000 تومان

Huawei Ascend P6


باريك‌ترين گوشي توليد شده توسط هواوي است كه البته يكي از باريك‌ترين گوشي‌هاي بازار موبايل تا به حال محسوب مي‌شود. P6 از آيفون 5 اپل هم باريك‌تر است! قاب گوشي از آلومينيوم يكپارچه است. صفحه نمايش 4.7 اينچي Ascend P6، از نوع IPS است و رزولوشن 1280×720 را ارائه مي‌نمايد. رنگ‌ها در اين گوشي بسيار طبيعي و چشم نواز نمايش داده مي‌شوند و عملكرد آن در زواياي مختلف هم كاملا مناسب است. دوربين اين گوشي هم يك دوربين 8 مگا پيكسلي است. نكته جالب توجه اما كيفيت دوربين جلوي اين گوشي است: يك دوربين 5 مگاپيكسلي كه امري منحصر بفرد و ناياب است. با اين حال باتري غيرقابل تعويض توسط كاربر و كيفيت متوسط فيلمبرداري گوشي از جمله معايب آن است.
قیمت:985,000 تومان

Sony Xperia ZR


پس از عرضه Xperia Z با قابليت مقاومت در برابر آب و استقبال كاربران از اين قابليت، سوني مشغول توليد و عرضه گوشي‌هاي ديگري با همين قابليت و در سطوح مختلف قيمتي شده است. يكي از گوشي‌هاي اين كمپاني، Xperia ZR نام دارد. Xperia ZR داراي گواهينامه IP58 است كه تضمين‌كننده مقاومت گوشي در برابر نفوذ آب به آن است. بر طبق اين گواهينامه، اين گوشي در برابر نفوذ آب تا عمق يك متري مقاومت مي‌كند و ضد آب محسوب مي‌گردد. اين گوشي‌ در برابر نفوذ مايعات و گرد و غبار نيز مقاوم است. از جمله معايب اين گوشي مي‌توان به عملكرد متوسط صفحه نمايش در زواياي مختلف، كيفيت متوسط دوربين مكالمات تصويري و صداي نسبتا ضعيف بلندگو‌هاي خارجي اشاره كرد.
قیمت: 1,065,000 تومان
مرجع : باشگاه خبرنگاران