به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۶۲۱

عقاب! دوربین صدا و سیما را شکست!

گروه ورزشي: ديدار استقلال خوزستان و راه آهن در اهواز جنجالی‌ترين مسابقه سال تاكنون لقب گرفته است.
در دقایق پایانی بازی، احمدرضا عابدزاده به وسط زمین آمد و با چند بازیکن حریف درگیر شد. سپس لطیفی هم به وسط زمین آمد تا هر دو نفر از کنار زمین اخراج شوند. عابدزاده پس از اتمام دیدار هم دست‌بردار نبود و دوربین واحد مرکزی خبر را شکست! پس از این حرکت تصویربردار این واحد از عابدزاده شکایت کرده و قرار شد تا رسیدن نیروهای صداوسیمای مرکز خوزستان، عابدزاده در استادیوم بماند. ابوالقاسم پور تلاش زیادی کرد تا رضایت فیلمبردار را جذب کند و با اعلام اینکه حاضر است خسارت را نقدا پرداخت کند، سعی در فیصله دادن به این داستان داشت.

سرمربی استقلال خوزستان درباره درگیری های صورت گرفته از سوی عابدزاده توضیح داد: احترام خاصی برای عابدزاده قائلم اما او نباید این حرکت را انجام می داد. عبدالله ویسی درباره فحش دادن کولی بالی گفت: موسی اصلا انگلیسی نیست. خداشاهده بلد نیست انگلیسی صحبت کند. چطور عابدزاده فهمیده که کولی بالی به او فحش داده است. من حرکت عابدزاده را تایید نمی کنم چون این حرکت او درست نبود ولی دوربین صدا و سیما در حالی که بازیکن ناراحت و عصبانی است نباید به رختکن برود و فیلم تهیه کند. این باعث شدت وضعیت و شرایط بد می شود. در هر صورت من حرکت دوربین صدا و سیما و عابدزاده را تایید نمی کنم و از این چهره بزرگ و حرفه ای بعید است که چنین حرکتی انجام دهد.

لطفا منتشر کن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۰۰:۵۶
چرا انقدر بخش نظرات رو زود میبندید

در رابطه با بخش پارازیت

تا پارسال که میگفتید آلودگی هوا به خاطر بنزینه
الان که میگید بنزین درست شده پس چرا هنوز آلودگی هوا شدیده ؟؟؟
تازه هنوز هوا گرمه و سرد بشه مطئنا مثل پارسال خواهد شد خودتونم میدونید
این پارازیت که هیچ امواج موبایل هم سرطانزا و ناباروری میاره
یعنی تو مقالات میانیه مقایسه میکنن با شرایط نابرابر ولی فقط رو بخش امواج فوکوس میکنن و میگن ضرر داره بعد خودشون به این مقالات رفرنس میدن
بقیه در ادامه (253869)
نادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۱:۰۴
هم بخش نظارتو زود می بندن و هم دیر چاپ می کنن که فرصت جواب دادن از بین میره و هم سهمیه بندی تعداد کلمات نمیذاره نظرو کامل بنویسی و وسطش سهمیه ت قطع میشه. (253901)
بهار لطفا منتشر کن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۰۱:۰۱
مثلا مردم ایران و سوئیس رو مقایسه میکنن
که رو سر مردم سوئیس پارازیت نیست و عقیم و سرطان کمتر دارن
ولی غافل از اینکه هواو امکانات و آسودگی فکری و ..... اونها کجا و ما کجا
تو این سبک بررسی ها حتی امواج رادیو و تلویزیون و موبایل و ... هم ضرر داره

پارازیت اکثرا موجی مشابه موج اصلیه ، اگر پارازیت مضر باشه امواج ماهواره هم مضره ولی همه اینها چرت و پرته
نه عقیم بودن مردم ما به خاطر پارزیته نه سرطانشون
بقیه در ادامه (253870)
سحر سپید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۰۱:۰۸
به عنوان کسی که عابدزاده را خیلی دوسش دارم نباید این کار را انجام می داد ،بهترین کار عذر خواهی سریع از طرف احمد آقاست. (253872)
افشين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۰۴:۴۷
سلام احترام خاص دقيقا يعني چي؟ عبارت بي معنايي كه هر هفته از ورزشكاران و مديران ورزشي مي شنويم (253873)
اﺣﻤﺪ
United States
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۰۶:۴۱
ﭘﻴﺶ ﻣﻴﺎﺩ ﻋﻤﻮ ﻋﺒﺪاﻟﻠﻪ, ﮔﺎﻫﻲ ﻓﺸﺎﺭ ﺯﻳﺎﺩ ﺑﺎﻋﺚ ﭼﻨﻴﻦ اﺗﻔﺎﻗﺎﺗﻲ ﻣﻴﺸﻪ ﺳﺨﺖ ﻧﮕﻴﺮ (253874)
فامیل دور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۰۸:۴۳
چون مال صدا و سیمای میلی"ضرغام تی وی" بوده دمش گرم!!!!!!! (253877)
11111111111
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۱:۰۱
مال صدا و سیمای ضرغامی نیست و بیت الماله. بعد هرچی که ما دوست نداریم نباید باشه، این همون تفکریه که قهرمانش میشه جناب عقاب که هیچ وقت اخلاق خوبی نداشت چه وقتی تو جوونیش داورو کتک می زد چه زندگی و رفتارش توی آمریکا در این چند ساله. (253899)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۲۲:۴۵
من هنوز صحنه ای که تو بازیهای آسیا بازیکن حریفو مث گوسفند کشوند بیرون زمین یادمه کاش تیم محبوبم اونو اسطوره خودش نمیدونست (254026)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۰۹:۲۳
واقعن شورشودراوردن اين چجور ورزشيه ديگه؟!تنهاچيزي كه تواين فوتبال ديده ميشه فحش وتوهينو درگيريه وقتي هم كه به اصطلاح دارن باهم بازي ميكنن همش خطاودرگيريه وياتوپ اوت ميشه ورزشكاراي ديگه باكمترين امكانات وتوجه ببينين چه زحمتايي ميكشن وچه افتخاراتي كسب ميكنن حالااينا... (253879)
ياسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۰۹:۲۶
بلد نيست انگليسي صحبت كند !!!
اين ويسي رو واقعا قبول ندارم! آدم نرمالي نيست اصلا !
بچه هاي دو سه ساله دارن كلمات انگليسي صحبت ميكنن
چه جوري قسم ميخوره ! (253880)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۰۹:۴۹
بیخودی چرا اینقدر ایشونو بزرگ می کنید.اول مطمئن بشید ظرفیتشو داره بعد اینقدر بهش بال و پر بدید. یکی به من بگه حاشیه ای وجود داره که این آقا درون و بیرون زمین باهاش درگیر نشده باشه. وقتی یک مشت آدم تازه به دوران رسیده رو قهرمان ملی می کنید معلومه که آخرش قهرماناتون پوشالی از آب در میان. حالا این قهرمان عقاب باشه یا ژنرال یا سلطان یا ... (253883)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۰:۵۹
من نمی دونم این فوتبال توی دنیا چه گلی به سر ما زده اون تو جام جهانی که کم مونده بود تو 4 تا تیم رتبه 5 بیارن. با این وجود کلی ازشون تقدیر و تشکر شد. این از بازیای آسیایی که علاوه بر بازیهای افتضاح رسوایی اخلاقی هم به بار او.مد .اون از لیگ آسیا که سال هاست ما مقام قهرمانیشو بدست نیاوردیم. فکر کنم به اندازه کافی به فوتبال فرصت داده شده. این رشته تو کشور ما به جایی نمی رسه. بچسبید به والبال و تکواندو و کشتی و کبدی... حداقل نتیجه ای می گیریم.(محدودیت تعداد کلماتتونو بردارید، لطفا) (253897)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۲۲:۵۲
خیلیها میگن مردم زود قهرمانشونو فراموش میکنن اما عابدزاده، عباس جدیدی و امثال اونا بدونن دوره قهرمانی تموم میشه ولی پهلوانی نه بعد اون اخلاق و مرامت که میمونه برا همین حتی دوست نداریم پیشکسوت بدونیمشون (254033)
vahid_a3
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۱:۱۶
دقیقا به همین دلایل هست که چندین سال هست ! فوتبال ایران را نگاه نمی کنم ! دوستان یک پیشنهاد دوستانه ! فوتبال ایران رو بیخیال ! بچسبید به والیبال . زنده باد بلند قامتان والیبال ایران (253907)
فوتبال و کشتی سیاست زده بس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۲۳:۲۱
منم دیگه بعد جام جهانی بیخیال فوتبالم و برا تیترش صفحه رو باز کردم (254037)