به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۴ ساعت ۰۲:۰۲
کد مطلب : ۷۸۸۶۱
امروز بدون کمک های مالی دولتی برگزار می‌شود

اولین کنگره معلمان و دانش‌آموزان تهران

گروه جامعه: مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران گفت: 91 دانش آموز و 11 نفر از فرهنگیان این منطقه در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند.
اولین کنگره معلمان و دانش‌آموزان تهران
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2، دکتر حسین طالب زاده در نشست خبری تشریح برنامه های نخستین کنگره معلمان و دانش آموزان شهید شهر تهران که در محل آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: این همایش با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین معلمان و دانش آموزان، ارتباط بین نسل چهارم، اول و دوم انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون کنگره های بسیاری به صورت مقطعی با موضوع شهدای فرهنگی برگزار شده، افزود: ما نمی توانیم فعالیت های فرهنگی را به صورت مقطعی ببینیم بلکه فعالیت های فرهنگی و تربیتی باید به صورت ادامه دار و تدریجی باشد. طالب زاده ادامه داد: نخستین کنگره معلمان و دانش آموزان شهید شهر تهران به صورت پیوسته در سال های 94 و 95 برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران برگزاری جام «شهدای معلم و دانش آموز منطقه 2»، انتشار و رونمایی از دایره المعارف دانش آموزان و معلمان شهید منطقه 2 شامل عکس، مشخصات و وصیت نامه شهدا از جمله برنامه های این کنگره عنوان کرد. طالب‌زاده افزود: تقدیر از خانواده شهدا، نامگذاری یکصد و 2 مکان در مدارس منطقه 2 آموزش و پرورش به نام این شهدا، راه اندازی وب سایت «چراغ راه» اطلاعات مربوط به شهدا، برپایی نمایشگاهی از تصاویر شهدای منطه 2 آموزش و پرورش شهر تهران توسط دانش آموزان هنرستان های این منطقه در محل منطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران از دیگر برنامه های این کنگره است.

وی با بیان اینکه نخستین کنگره معلمان و دانش آموزان شهید شهر تهران بدون کمک های مالی دولتی برگزار می شود، گفت: سعی کردیم ویژگی مردمی بودن دفاع مقدس را در این همایش احیا کنیم. نخستین کنگره معلمان و دانش آموزان شهید شهر تهران دوشنبه چهارم خردادماه ساعت 16در سالن همایش های امام علی(ع) منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران برگزار خواهد شد.