به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۵
 
۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۵۱۰۳۱
منتقدین امروز کک شان در دولت قبل نگزید

هان چه شد؛ از يك جمله روحاني برآشفتيد؟

گروه سياسي: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: منتقدین امروز رییس جمهوری دیروز از سخنان و ادبیات رییس جمهوری قبلی کک شان هم نگزیده است.
هان چه شد؛ از يك جمله روحاني برآشفتيد؟
«علیرضا محجوب» در جمع خبرنگاران درباره درخواست تعدادی از نمایندگان برای تشکیل جلسه غیرعلنی با حضور رییس جمهوری افزود: تصور می کنم که پیش از این رییس جمهوری سابق، بارها به ساحت مجلس توهین کردند ککشان هم نگزید و هیچ کس انتقادی نکرد اما امروز صدای همه درآمده است. وی ادامه داد: معتقدم که منتقدین باید حرف خود را بزنند. این منتقدین می توانند با هر ایده و منطقی باشند اما اگر مجلس همیشه نظرش بر برگزاری جلسه غیرعلنی و انتقاد است خب برگزاری این جلسه هم ایراد ندارد اما یادمان باشد رییس جمهوری قبلی در صحن مجلس فیلم و نوار ضبط شده پخش کرد و 17 هزار میلیارد تومان خسارت در سازمان تامین اجتماعی را به کشور تحمیل کرد در عین حال نیز به روسای قوه مقننه و قضاییه توهین کرد اما کسی هم منتقد صحبت های وی نشد و حرفی نزد.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: امیدوام دایره انتقاد بسته نباشد و همه بتوانند چه کشاورز و چه خبرنگار انتقاد کنند اما دیروز دیدیم که در جریان بررسی طرح افزایش باروری ماده ای که به تصویب نمایندگان رسید هرگونه انتقاد و یا حرف کارشناسی و علمی درباره این موضوع را خلاف اعلام می کردند که من منتقد این نظر نمایندگان بوده ام.

در همین حال، «عباس مقتدایی» نماینده مردم اصفهان در مجلس در جمع خبرنگاران درباره درخواست تعدادی از نمایندگان برای برگزاری جلسه غیرعلنی در مجلس گفت: این جلسه به بررسی نوع ادبیاتی که اخیرا برخی از مقامات دولتی از آن استفاده می کنند مربوط بوده و به دنبال این هستیم تا فضایی برای مباحثه میان منتقدان دولت ایجاد کنیم. وی افزود: به همین دلیل، نمایندگان مجلس در راستای احقاق حقوق همه اقشار مردم به سرعت پیگیر این موضوع شدند و به درخواست برخی از نمایندگان جلسه غیرعلنی کنونی برگزار شد.

حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۵
این بود کرامت انسانی؟ این بود تحمل مخالف؟ این بود ادبیات فاخر شما جناب روحانی؟
واقعا متاسفیم (244457)
مخالف بزدلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۴:۱۰
دلواپسها می گویند تحریمها باید باشد چون رانتهای فراوان و 3000 میلیاردی سود می برند ،ولی گرانی و بیکاری و نبود داروها برای مردم باشد بعد به بهانه تحریم فضا را امنیتی می کنند و صلاحیت بقیه رو در انتخابات رد می کنند و با دوپینگ و رای 5_6 درصدی نماینده مجلس هم میشوند و تازه برنامه دارند مقام ریس جمهوری را حذف کنند تا با این نمایندگان بعضا 5 درصدی نخست وزیری دلواپس هم بیاورند تا دیگر دچار خاتمی و روحانی نشوند و همیشه محمود نامی باشد و بساط 8 سال قبل دایمی شود (244513)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۵:۰۰
آقای ابوحامدالافراطی! داعش منتظر شماست نه تنها منتظر شما که منتظر همه خاندان الافراطی هاست (244535)
مسلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۵:۳۱
آخه اینها میدونن کرامت انسانی چیه?
روحانی یک بار مثل شما حرف زد ببین تا کجا سوختید
تحمل مخالف که فقط مال روحانی نیست شما هم باید تحمل کنید (244547)
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۶:۲۴
حامد خان شما مگر معنی کرامت رو میدونید که از آقای روحانی ایراد میگیرید با شما وامثال شما باید اینگونه رفتار شود (244574)
مخالف بزدلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۲۲:۳۱
کرامت اینها این بود که محمود به مخالفانش میگفت که این روشنفکرها از بزغاله هم کمتر می فهمند ! (244664)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۶
آخ آخ آخ چي حالا اين دلواپس هاي بي شناسنامه يِ NPT سواده افراطيه غير قانوني بورس شده ي لنگه كفش پرتاب كن،با ادب و صاحب عفت كلام شدند كه بيانات رئيس جمهور را خلاف عرف سياسي و زننده مي خوانند.
مي دونيد واقعيت چيه آقاي روحاني حرف دل مردم رو زد كه چند سال تو گلوشون گير كرده بود. آري شما هم بزدل سياسي و هم ترسو و هم جهنمي هستيد (244458)
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۶
روحاني كم آورد (244459)
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۶:۲۷
روحانی کم نیاورد رو امثال شماهارو کم کرد (244577)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۸
اون ... رالولو برده وبریز....... نسوزه از یاد ملت نرفته واقای روحانی روی دیگرش رو هم به عزیزان دلواپس نشان نشان داد . دمش گرم . (244461)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۶:۰۰
هم اون اشتباه کرد و هم این. از دایره ادب نباید خارج شد. (244564)
زاهدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۸
ميم.الف فيلم پخش كرد كسي باهاش كاري نكرد
آقاي روحاني حقيقت رو به زبون آورد اون هم بعد از اين همه مدت فشار و افراطي گري و داعشي گري ، بعد آقايون نگران شدن باز ؟!!! (244462)
جوان در انتظار وام ازدواج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۹
نمايندگان موقع گراني ها هم جلسه غيرعلني تشكيل بدهند . . . (244463)
زاهدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۳:۰۰
راستي شنيدم حكم ب.ز 5 سال حبس هست ؟!!! واقعا اگر اينطور باشه بايد ... نميدونم چي بگم ! براي چنين كلاهبردار بزرگي 5 سال حبس ، واسه قاتل ستار بهشتي 3 سال !!! خدايا . . . (244464)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۳:۰۳
پر رویی این جماعت فقط به دلیل کوتاه آمدن روحانی در مقابل این جماعت که بوی گند فسادهای هزاران میلیاریشان تا اونور دنیا هم رفته است می باشد.
جناب روحانی اعتدال مسامحه نیست چند باید گفت با دستمال کثیف جایی تمیز نمی شود. (244468)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۳:۰۴
در عین حال نیز به روسای قوه مقننه و قضاییه توهین کرد اما کسی هم منتقد صحبت های وی نشد و حرفی نزد. ................بابا اینترنت مثل قیامته ،همه گفته ها واعمال توش ثبت میمونه!اگه اون زمان حواستون نبود وحجم انتقادات رو به رفتار دولت قبل ندید الان یه سرچ در ارشیوها کنید ! (244469)
سعد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۳:۰۴
زمان احمدی نژاد که ادبیاتش ابروی همه رو برده بود چرا ساکت بودین بزدلان؟ (244470)
سوادکوهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۲۲:۴۶
چرا این دلواپسان یکبار به کیهان که همه ادبیاتش بد است حرفی نمیزنند . (244668)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۳:۰۵
روحانی پیروزه چون یک ملت حمایتش میکنن...
میگی نه لایکارو بشمار... (244471)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۳:۱۳
نمی خوام صحبت های رییس جمهور محترم رو توجیه کنم در عین حال که ایشان تابحال هم خیلی بردباری نشان دادند فقط یک پرسش ذهن منو سخت درگیر کرده چرا طرف مقابل هرانگی وبی حرمتی به افراد حقیقی و حقوقی را برای خود مجاز میداند واجرا میکند اما از دوجمله رییس جمهور که اینهمه تحت فشار انهاست بیتاب شده !!!!؟ (244479)
طاهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۴:۳۹
واقعاً اين سوال همه ملت ايرانه (244528)
ملی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۳:۱۴
بسیاری از نمایندگان این مجلس حقشان این است که ادبیات و رفتارهای زشت احمدی نژادی در مورد آنها روا گردد که لیاقت رفتار آرام و همراه با احترام را ندارند . (244481)
بهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۳:۲۶
نباید به این اقلیت محل گذاشت چند صباح دیگه اینها دیگر در مجلس نیستند دارن زور اخرشان را میزنند زنده باد روحانی واصلاح طلبان (244487)
جهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۴
نباید میگفت برن جهنم باید میگفت برن به درک (244493)
مهرناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۶
آقایون چرا ناراحت شدند؟؟؟؟ چرا بهشون بر خورد؟ توی هشت سال نقش سیاهی لشکر رو بازی میکردن و هر چی دوستان دوست داشتن بهشون میگفتن لام تا کام کلامی ازشون شنیده نمیشد. کلی تخلف بود کسی صداش در نمیومد و آب از آب تکون نمیخورد حالا یاد کلام و ادب رییس جمهور افتادن؟ احساس کردن باید دلواپس باشن؟ هر دو سری هم صد در صد مطمئنیم بخاطر منافع شخصی نبوده بلکه منافع مملکت بوده!!!! (244494)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۳:۴۱
ما تو محلمون به اینا میگیم .......! پررو (244498)
نگارنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۴:۲۹
ئیس جمهور مجری قانون است و منتقدان حق دارند چنانچه به قانون عمل نکرد یا بد عمل کرد به او تذکر دهند و انتقاد نمایند اما در خصوص مذاکرات که هم به قانون عمل می شود و هم خوب و تحت نظر رهبری عمل می شود در پاسخ منتقدین کما اینکه قبلاً هم کراراً گفته شده نه تنها به جهنم که با اجرای قوانین داخلی و بین المللی مورد قبول رهبری می لرزند بلکه باید گفت غلط می کنند قانون را قبول ندارند! (244521)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۴:۳۱
اولا جناب رییس جمهورروحانی به عده قلیلی فرمود برین جهنم تا نلرزید ثانیا روحانی حرف زشتی نزد ثالثا بدتر از اینو خود آفایون به آقای رییس جمهور محترممان گفته بودنند. (244522)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۵:۰۲
اگه دقت کنید متوجه میشوید که دلواپسان منافع میلیلردی چرا در دوره م. ا سکوت کرده بودند چون یا پرونده سوتی هایشان زیر بغل آقای م. ا بود و یا منفعتی از او نصیبشان میشد بنابراین صحبت کردن به صلاحشون نبود. اما الان همه منافع شان به خطر افتاده و دلواپس شده اند.

چرا دلواپس تورم و گرانی، فقر و فساد، بی عدالتی، کودکان کار و خیابان، تبعیض، بی کاری، طلاق، اعتاد و آسیب های فرهنگی و اجتماعی، تبعات تحریم،فاصله طبقاتی، فشارهای اجتماعی و روانی، گروه های خودسر و... نبوده و نیستند؟!؟! (244536)
پندارنیک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۵:۲۸
بایددرمقابل کسانی که حقایق دنیای امروز را نمی فهمنداینگونه حرف زد اینا (دلواپسان)میخوان به زور مردم را به بهشت ببرن گرفتاری ها مشکلات مصائب بی عدالتی ها رانت خواری ها حیف ومیل های بیت المال روغن پالم ووایتکس وتورم وگرانی های که برمردم توسط پاک ترین دولت تاریخ ایران(همون دولت آقا محمود) نازل شد رافراموش کردن چون خودشون هم دستی در آتش دارند اینا لیاقت جهنم خداراهم ندارند آقای روحانی عزیز (244544)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۵:۳۸
بابا منظور آقاي روحاني اين بود كه در جهنم آتيش زياده برن آنجا گرم شن تا نلرزن بنده خدا منظور بدي نداشت نشوني آتيش رو بهشون داد. (244555)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۵:۴۲
رییس جمهور خیلی اهل تعامل و مذاکره اند .چه شده با دشمنان خارجی این مملکت مذاکره و در برابر انها کرنش میکند و در مقابل مردم شریف مملکت که نگران بازگشت دوباره دشمن به کشورند چنین گستاخند . و این را میدانم که این اقایون با ساپورت خارجیها و پولهای و تبلیغات مخالفان نظام به قدرت رسیده اند و خدا به این مملکت رحم کند افرادی در راس امور قرار گرفته اند که میخواهند گذشته را به فراموشی بسپارند تا مردم را به نفع منافعشان جهت دهند و متاسفانه این تیپ جماعت خیلی پر رو اند (244557)
عارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۶:۲۲
آفرین به آقای روحانی باید با اینها اینگونه حرف زد
ادامه بدید احسنت (244572)
تورانما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۶:۲۵
زمان احمدینژاد چرا پوستشان کلفت بود وصداشون در نمی اومد حالا بهشون بر خورده ؟جهنم کمترین جزای اینها است (244576)
پ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۱۶:۴۹
اگر آقای روحانی در طول ویک سال و اندی ریاست جمهوری یک جمله درست از دل مردم ایران گفته است همین یک جمله بوده است. (244584)
آرش از روستا
Spain
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۲۱:۳۰
بزدلان ترسوی بی سواد بی شناسنامه... دمت گرم آقای روحانی حرف دل مردم رو زدی. بخدا مردم از این صحبت و اقدار شما خیلی خوشحال هستند.
یه جمله دیگه مونده که باید مث یه مرد به افراطیون بزنی و اون هم اینکه:"افراطیون داخلی روی داعش رو هم سفید کرده اند"
خیلی مردی روحانی (244657)
قربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۲۲:۴۴
دلواپسان فکر کرده اند که روحانی هم مثل آقای خاتمی است که هر چه ار اجیف ببافند به روی خودش نیاور د . نخیر هر کسی را باید مثل خودش با او رفتار کر د .
بی سواد ها و بی ادب ها باید ماست ها را کیسه کنند و . . . (244667)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ ۲۳:۵۸
بعضی ها سخنان رییس جمهور را رکیک دانسته اند این افراد یا خیلی با ادبند یا انقدر بی سواد که معنی رکیک را نمی دانند (244684)